Laitoin eilen tamponin ja unodhin vaihtaa sen. Nyt kun muistin niin en enää löydä sitä, löysin vain sen narun. Mitä minun kannattaisi tehdä kun en lääkäriin viitti mennä. Olen yrittänyt kaivella sitä pois mutta en vain löydä sitä. Ei ole ennen käynyt näin.
Kadonnut tamponi
5
279
Vastaukset
- SynnytäSe
Mene kyykkyyn, ponnista ... Jos ei ala tulla, niin yritä kaivaa. Jos se jää sisään, se alkaa haista kuin kärpän raato.
No mitä sulla oli tilalla. Vain se naru vai. Eipäs tuollaista ole koskaan omalle kohalle mutta vähän hassu juttu.
Jos ei auta niin mene gynelle, sillä on vehkeet tohon hommaan.- mdhklkgt
Tee alapään pesu ja anna vettä mennä emättimeen kunnolla. Tuolla tavoin tamppooni turpoaa ja on helpompi löytää.
- Huunusuumi
Minä ei ymmärrä miten sina onnistua hukkata
Sen 🤦🏻♀️ - kaikinpuolinlyhyt
Emätin on käytännössä umpiputki. Kohtuun johtaa vain pienen pieni lähes suljettu reitti. Siitä menevät vain siittiöt ja pöpöt läpi, eivät tamponit. Tietysti jos sinulla on pitkä emätin ja lyhyet sormet, niin se tamponi voi tuntua olevan tavoittamattomissa, mutta kyllä se siellä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4801753Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781517Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641348Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H161325- 100915
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19876- 51869
Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65746Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15731Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7722