Porvoon Kotipizzan huono asiakaspalvelu

Muilla vastaavia kokemuksia? Usein joutuu odottamaan sitä pizzaansa paikan päällä jopa 20-30 minuuttia ja jos kotiin on tilannut, niin on jo ihan viileä, joutuu lämmittämään uudestaan.

Paikan päälle jos menee arkipäivisin, niin kassalla ei usein ole ketään, työntekijät viihtyvät jostain syystä paljon takahuoneessa. Ketään ei näy missään.

Monta kertaa myös käynyt niin että kassalla kysytään laitetaanko oreganoa, mutta kun on pizza vihdoin valmis, ei ole oreganoa.

Harmi kun ei ole keskustassa enää toistaa kotipizzaa, sillä tilaukset aina oikein ja henkilökuntaa tiskin takana.
Ilmoita

Siellä on täysin alimitoitettu henkilökunta, eilenkin piti yli puoli tuntia odotella pizzaa. Sääliksi käy niitä tyttöjä, yrittäjän ahneuden takia joutuvat raatamaan aivan käsittämättömän työmäärän parissa. Eivät hetkenkään hengähdystaukoa saaneet. Tarvittaisiin toinen kotipizza, sellainen, jossa olisi riittävästi henkilökuntaa. Tuossa en enää käy, parempaakin tekemistä kuin odotella tuntitolkulla pientä pizzaa.
Ilmoita
Samanlaisia kokemuksia, mutta homma näyttää toimivan vain kun yrittäjä on itse paikalla. Valitettavan harvoin nykyään enää on, niin asiakaspalvelu loppuu samantien. Viime kerralla kun olin paikalla asioimassa, niin heti ulko-oven vieressä oli yksi nuori naispuolinen työntekijä tupakalla ja räpläsi kännykkäänsä sekä syljeskeli asfaltille.

Sisäänmentäessä kuulin kassalla kun kaksi nuorta naispuolista työntekijää jutteli keskenään ja haukkui juuri asioinutta asiakasta. Keskittyminen oli lähinnä keskinäisessä juoruamisessa, ei pizzan tekemisessä. Kyseinen ravintola on myös törkyisen likainen, pöytiä ei putsata ja likaiset astiat lojuu pitkään.:(

Eli ei ihme että se pizzan valmistuminen kestää puoli tuntia tai jopa enemmän. Se nuori aasialainen mies on ihan perusmukava ja selkeästi ahkera, mutta nämä tytöt ei selkeästi välitä työnteosta.

Onneksi vaihtoehtoja on useita Porvoossa ja nythän viereen valmistuu Hesburger joskus lähikuukausina.
Ilmoita
Outoja kommentteja. Itse olen soittanut sinne monta kertaa ja tilannut pizzat ja sanottu, että 15 min. päästä on valmis ja voi tulla hakemaan ja aina on toiminut hyvin tämä.
Ei Hese kilpaile pizzapaikan kanssa, koska ainakin itse olen jo etukäteen päättänyt, että haluanko pizzaa vaiko hampurilaisen. Kotipizzan pizzat ovat kyllä todelle hyviä ja laadukkaita.
Palautetta kannattaa antaa suoraan Kotipizzaankin, koska eivät ehkä lue tätä palstaa.
Ilmoita
Meillä tilattiin kolme pizzaa kesällä työpaikkalounaaksi, kaksi piti olla gluteiinitonta, ei ollut kun saivat oireita. Yritettiin reklamoida ja selvittää asiaa paikan päällä, huomattiin kuitista että oli myös veloitettu muutama euro ylimääräistä. Ei tullut asiaan mitään selvyyttä, kun tiskin takana tyttö puhui vain ruotsia ja venäjää, jätettiin asia sikseen. Ikävä kyllä Tarmolan Kotipizza ei ole enää se paikka mikä se joskus vuosia sitten oli.

Olisiko taustalla ahneus vai huono työvoiman saatavuus, huonoa palvelua. Ei asioida kyseisessä paikassa enää jatkossa!
Ilmoita
En minä ainakaan halua asioida paikassa, jossa sisäänkäynnin edusta on täynnä tupakantumppeja! Hyi Yök!
1 VASTAUS:
Laita palautetta K-Supermarkettiin, että siistivät sisäänkäyntistä ja laittavat sinne roskiksia ja myös jonkun tupakantumpeille.
+Lisää kommentti
Pizzakun Oy taloustiedoista näkee että yrittäjä itse tienasi 40 000 euroa viime vuonna. Ihan keskimääräinen tulos jos Kotipizzan muihin yrittäjiin vertaa. Kelpo liksa tietysti jos ei itse juuri ole keittiössä tai paikan päällä.

https://www.finder.fi/Pizzeria/Kotipizza+Porvoo+Tarmola/Porvoo/yhteystiedot/3117025

Niin ja aikuisia työntekijöitä minäkin palkkaisin jos olisin pizzayrittäjä. Tulee ainakin hommat hoidettua.
Ilmoita
Tämän mukaan yrittäjän palkka on 55 000 euroa vuodessa, eli vähän vaihtelee mistä katsoo:

https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/pizzakungen-oy/27486784/taloustiedot

Eli noin 4500 euroa kuukaudessa. Miljonääriksi ei pääse kuten K-kauppiaat, mutta kelpo palkka. Pizzathan on ylihinnoiteltuja Kotipizzassa, toiset tykkää, toiset ei.
Ilmoita
Vaihtelu saattaisi virkistää sinuakin. Olet tainnut kangistua kaavoihisi. Mene välillä paikan viereen istumaan. Tai paikan alle?

Tai mene karvakäsi pitseriaan. Saat kuituja samalla kun syöt pitsaa.
Ilmoita
Ottakaa nyt huomioon että ne tytöt siellä tiskin takana tienaa vain sen 10 euroa tunti. Porvoo on pieni käpykylä, niin nuoren työntekijän päivän huippukohta saattaa olla kun se tuttu naapurin Reiska ei otakaan oreganoa pizzaansa.

Itse en käy Tarmolan Kotipizzassa, Porvoo on kaupunkina muutenkin melko syvältä. Kaikki on vähintään serkkuja keskenään.

Vanhassa Porvoossa on muutama kelpo ravintola, senkin perusti stadilainen liikemies. Ei olisi muuten paikallisilta ikinä onnistunut.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Porvoon Kotipizzan huono asiakaspalvelu

Muilla vastaavia kokemuksia? Usein joutuu odottamaan sitä pizzaansa paikan päällä jopa 20-30 minuuttia ja jos kotiin on tilannut, niin on jo ihan viileä, joutuu lämmittämään uudestaan.

Paikan päälle jos menee arkipäivisin, niin kassalla ei usein ole ketään, työntekijät viihtyvät jostain syystä paljon takahuoneessa. Ketään ei näy missään.

Monta kertaa myös käynyt niin että kassalla kysytään laitetaanko oreganoa, mutta kun on pizza vihdoin valmis, ei ole oreganoa.

Harmi kun ei ole keskustassa enää toistaa kotipizzaa, sillä tilaukset aina oikein ja henkilökuntaa tiskin takana.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta