Seksiä koulun siivousvarastossa osa 1

Eli siis anteeks mutta en nyt jaksa kirjoittaa kunnola oli tulee varmasti virheitä :))

Oltiin luokassa oli kai ruotsintunti istuin meiän luokkslaisen Sakarin vieressä. Olin kuullu kun muut pojat oli puhunu että sillä ois toisi iso penis en uskonut sitä vaan halusin tietää/ nähdä itse ja se ruotsintunti vaikutti hyvältä paikalta aloittaa.

Eli kun oltiin lähdössä luokasta kaaduin muka ”vahingossa” Sakarin päällä ja se otti mut kiinni, sitten ihan vaan vahingossa mun käsi kulkeutu sen penikselle. En ollu varma et oliko Sakari siinä hötäkässä huomannut että olin puristellut sen penistä. Seuraavan tunnin aikana Sakari vilkuili mua aina välillä, se kai luuli et en huomannut sitä. Seuraavaksi oli 45 minuutin hyppytunti ja menin ulos kun ei ollut parempaakaan tekemistä. Yllättäen Sakari tuli siinä mua vastaan ja toinen yllättävä juttu oli se että Sakari oli yksin. Siinä me sitte seistiin hiljaa kunnes Sakari sanoi ”Hei meillä on vielä 30minuuttia hyppytuntia jäljellä haluun näyttää sulle yhden jutun” ja sanoin ”okei mä tuun.

Jatkuu osassa 2

3

9295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LuokanKiva

Mä olen poika. Mun luokan pojat pani mua takaa päin siivouskomerossa. Ei siis kaikki vaan ne jotka tykkää pojista ja ne jotka halus kokeilla miltä se tuntuu.

• LuokanKiva

Mä olin sitten sielä komerossa pitkän aikaa. Ekaksi odotin et tuleeko vielä joku. Mut kukaan ei tullut sanomaa että kaikki sai jotka halus. Sit mietin näkeekö muut kun mä tulen sielä ulos mitä on tapahtunut. Mä odotin että mulle ois naureskeltu. Jotenkin kiusattu tai muuta. Olihan se noloa. Mut oli houkuteltu komeroon ja housut alas. Mä en edes tiedä ketkä kaikki mua nussi. Ne nussijat tietää ihan tarkkaan ketä ne nussi. Kuka niille antoi persettä.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe