Varsinkin yli 65 vuotiailla on hyvin yleistä silmiin /silmään kasvava kaihi.
Itselläni alkoi näkö nopeasti heiketä.Menin näkötarkastukseen,niin puolet näkökyvystävi oli hävinnyt vajaan vuoden aikana.
Menin keskussairaalan silmälääkäriin. Silmälääkäri tarkasti silmänpohjat ja paineet ja totesi minulla olevan kaihi toisessa silmässä ja toisessakin on jo alkava.
Mutta sitä ei voi vielä leikata.Kasvatetaan vähintään 2 vuotta.
Olin tyrmistynyt tuosta lääkärin lausunnosta. Menin yksityiseen Medi-Laseriin.
Jossa silmäkirurki silmät tutkittuaan totesi molemmissa silmissä olevan kaihi ja ne
voidaan heti leikata.
Molemmat silmät leikattiin hintaan 1790 € ja jo viikon päästä näin ilman laseja lukea,vaikka olen käyttänyt silmälaseja yli 10 vuotta.
Näissä yksityispuolen leikkaushinnoissa on tällä hetkellä huomattavat erot:
esim.Medi-Laser 2 silmää 1790e, Mehiläisellä 2silmää 3600 €,Silmäasema 2400 €
Googlettamalla hinnat selviävät
KAIHI leikkaus
kaihi
0
190
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1304677Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa703300"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1043176Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma392621Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.282312- 1131598
- 491126
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3391117- 49862
Mitä luulet mies
Olisko tämä mun mustasukkaisuus iso ongelma meidän suhteessa? Tiedän, että se ei ole hyvä asia, mutta tykkään susta niin55691