Varsinkin yli 65 vuotiailla on hyvin yleistä silmiin /silmään kasvava kaihi.
Itselläni alkoi näkö nopeasti heiketä.Menin näkötarkastukseen,niin puolet näkökyvystävi oli hävinnyt vajaan vuoden aikana.
Menin keskussairaalan silmälääkäriin. Silmälääkäri tarkasti silmänpohjat ja paineet ja totesi minulla olevan kaihi toisessa silmässä ja toisessakin on jo alkava.
Mutta sitä ei voi vielä leikata.Kasvatetaan vähintään 2 vuotta.
Olin tyrmistynyt tuosta lääkärin lausunnosta. Menin yksityiseen Medi-Laseriin.
Jossa silmäkirurki silmät tutkittuaan totesi molemmissa silmissä olevan kaihi ja ne
voidaan heti leikata.
Molemmat silmät leikattiin hintaan 1790 € ja jo viikon päästä näin ilman laseja lukea,vaikka olen käyttänyt silmälaseja yli 10 vuotta.
Näissä yksityispuolen leikkaushinnoissa on tällä hetkellä huomattavat erot:
esim.Medi-Laser 2 silmää 1790e, Mehiläisellä 2silmää 3600 €,Silmäasema 2400 €
Googlettamalla hinnat selviävät
KAIHI leikkaus
kaihi
0
240
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell512385- 531970
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1511968Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.581885Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1311654Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,571230- 751211
Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.831125Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.146998Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103911