Jaguar hyvä elämä

kadehtikaatollot

On se vaan nyt niin että jaguar omistajat ovat rentoja tyyppejä. EI ressata tylsillä arksisilla asioilla turhaan vaan eletään mukavasti. Hyvä JAGUAR!

20

989

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VoiNoloaPoikaa

      No olipa pitkästä aikaa mahdollisimman nolo sepustus!! Eikö ole kavereita häh? Jatka ihmeessä, niin saadaan jotain muutakin keskusteltavaa, kuin nää iänikuiset Audi, Mersu, Bemari, Opeli, ja Volkkari sepustukset....

    • Öiixefb

      Olenpa hyvinkin aloittajan kanssa samaa mieltä!
      Jaguarilla ei aja stressaantuva tyyppi. Sopii paremmin rennoille, jotka ottavat lukuisat pikkuviat tyylikkään tyynesti.

      Bonuksena on, että jaguaristia ei pidetä yhtä m-lkkumaisena pyrkyrinä kuin saksalaismerkillä elvisteleviä. Jaguar lipuu liikenteessäkin arvokkaasti.

      • HAHHAHHAH

        ". Jaguar lipuu liikenteessäkin arvokkaasti."
        Sikäli, kun sinne asti selviää vikoineen päivineen....


      • jippiiiiiiiiiiiiii

        Kateus on mahtavaa! Jaguaar sitä tuottaa näköjään lisää. JATKA IHMEESSÄ!


    • Jaguarnro1

      Eipä vain ole vikoja 2016 vm Xe sisältänyt. Toista oli Audi, jossa 34000 km jälkeen vaihdettiin lämmityslaitteen osia, vaihteisto yms. Kas kun oli tyyppivika. Skoda samanlainen, mersu ollut kohtuullinen. että silleen. Ei ikinä saksalaista autoa, tai paremminkin saksan romuja.

    • Nuuhkija

      Jaguarilla tosiaan tai alfalla kun ajaa kuumahermoinen kaveri niin siinä voi käydä huonosti jollekkin. Mitä olen kuullut niin jaguar ja alfa kulkevat vikatilastoissa toistensa perää nuuhkien.

    • MikaOjantaus

      Britti autoja ajaneena sanon ettei kyllä yllä saksalaiseen ajo kokemukseen, eikä voimaan jota pellin alta löytyy mutta hienon näköisiä ulkoa että päältä, siihen se kyllä sitten jääkin.
      Naurettavinta oli kun vertasin V6 3,2 l Jaguaria, 2 l Volvon V60 T5:seen, Volvossa 30 heppaa vähemmän ja kulutus 3 litraa vähemmän, Volvo kiihtyi 2 sekuntia nopeammin ja kuluttaa vähemmän.
      Siinä britti osaamista.
      Tarvii vaan elättää Meghania ja muita niitä siivellä eläjiä.

      • Anonyymi

        taitaa jaguar painaa vähän enemmän


    • enajajaggella

      missä jaguaarin mallissa on 3,2 litranen kone?

      • XJMan

        X308 korista Jaguar XJ8:a tehtiin 3,2 ja 4 litrasella V8:lla vuosina 1997-2003.

        Aika hassu tyyppi pitää olla, että vertailee vuonna 2011 markkinoille tullutta Volvo V60:ä johonkin min 17 vuotta vanhaan autoon.


    • Anonyymi

      Huh huh poikien juttuja.. vaarilla on Jaguaari

      • Anonyymi

        Tai sitten mummilla on Jag eikä vaihda merkkiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten mummilla on Jag eikä vaihda merkkiä

        Jagget on upeita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten mummilla on Jag eikä vaihda merkkiä

        Fiksu mummo...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiksu mummo...

        Mummi ei vaihda, tähtinokat ym kokeiltu


    • Anonyymi

      Itse olen kyllä aina pitänyt Jaguarin omistajia jotenkin ressukoina.. Nämä ressukat varmasti funtsii omassa pienessä päässään, että jagen omistaminen rankkaa heidät suoraan ylempään keskiluokkaan, mikä ei todellakaan pidä paikkaansa.

      Varmasti voisin hommata vaimolle tuollaisen kauppakassiksi, jos ei kaikki korimallit olisi niin järkyttävän rumia (mukaan lukien auton sisusta.)
      Lisäksi liikkeistä löytyy lukemattomia muita merkkejä, mitkä ei ajettavuudeltaan vastaa ravikärryssä istumista.

      T. M6 X7

      • Anonyymi

        Jagurilla ajelee nautiskelija ja rento kuski jolle elämänarvot on kohdillaan.
        Toisin on jokut Toyotalla niheltävät tiukkikset joille riittää usko, että siihen ei tule vikoja ja sen varjolla ollaan valmiita kärsimään melua, kipeää selkää ja muita surkeita ominaisuuksia. Sitten sitä pitää vielä yrittää selitellä kuinka hyvä ja järkevä auto se on ja naama vääntyy irvistyksen ja selkä taittuu kumaraan.


    • Anonyymi

      Itse näen Jaguar kuljettajan lähinnä sellaisena 60 vuotiaana iso mahaisena, millä on vähintään yksi tai kaksi avioeroa takana, ja joka yrittää todistella uudelle puolisolleen olevansa niin kutsuttu rahamies, vaikka todellisuudessa ajellaan muutaman tonnin vehkeillä, ja asutaan 670 luvun tasakattoisessa omakotitalossa, missä todennäköisesti on jo kolme tai neljä kertaa korjattu vesivahinko, ja kaupan pihaan kaarretaan arvokkaasti jaguarilla, mutta kaupassa sisällä kerätään ostoskoriin kaikki alennustarroilla varustetut tuotteet.
      Todennäköisesti jo puolessa välissä kuukautta aletaan laskea rahoja, että riittääkö rahat seuraavaan kelan tukeen asti.

      • Anonyymi

        Vanhoista Jaguareistakin tulee aikanaan Opeleita...

        Mutta uuden/uudehkon Jaguarin ostajat on melko usein 40v, sporttisia oman alansa ammattilaisia joilla on tulotaso kohdallaan. Ja jonka maksamilla veroilla elätetään useampikin syrjäytynyt nuori.

        Alennustuotteiden keräämisestä en sano muuta, kun että se on yksinomaan järkevää. Miksi maksaa täyttä hintaa jos saa käyvän tuotteen halvemmalla.
        En minä autostakaan maksanut pyydettyä hinta, mutta ei se muuttunut yhtään huonommaksi vaan siksi että tingin.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1763
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1441
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1214
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      889
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      225
      852
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      785
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe