Onko tuo runoilija Ksantippa Särkinen Lieksasta? Suonpään Tuppuraisista (edesmenneen Erwinin sisko) taisi joku olla Ksantippa etunimeltään.
Runoilija Lieksasta
19
1062
Vastaukset
- Uusikuud
Saarijärveltä on tuo Ksantippa. Suonpään ksantippa asuu kruunuhaassa.
- marttiainen
Joo, kun muistelin että hän olisi ollut joskus naimisissa jonkun Särkisen kanssa ja erehdyin luulemaan samaksi henkilöksi
- tunsin
marttiainen kirjoitti:
Joo, kun muistelin että hän olisi ollut joskus naimisissa jonkun Särkisen kanssa ja erehdyin luulemaan samaksi henkilöksi
Pekka Särkinen,jo edesmennyt
- Anonyymi
EN OLE KOSKAAN ASUNUT KRUUNUHAASSA ENKÄ HESASSA YLIPÄÄTÄÄN. RUNOKIRJAT OVAT KIRJOITTAMIANI.
- Anonyymi
tunsin kirjoitti:
Pekka Särkinen,jo edesmennyt
Onko, Pekka Särkinen sinun miehesi Lieksasta? Milloin, hän on kuollut.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko, Pekka Särkinen sinun miehesi Lieksasta? Milloin, hän on kuollut.?
Kiitos, tiedosta. Milloinka?
- Uusilieksalainen
Saivartelua ja wikipediasta saatua tietoa johon jokainen tollo voi kirjoittaa, Ksantippa ei ole Pielisjärven Tuppuraisia. Pitää tukeutua faktoihin jotka minä vain tiedän.
- Anonyymi
Onko se Tehotippa Ksantipan sukulaisia?
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
KYLLÄ MINÄ OLEN PIELISJÄRVELLÄ SYNTYNYT, LOPETTAKAA TURH SPEKULOINTI
KSANTIPPA SÄRKINEN - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KYLLÄ MINÄ OLEN PIELISJÄRVELLÄ SYNTYNYT, LOPETTAKAA TURH SPEKULOINTI
KSANTIPPA SÄRKINENELÄ HÖPÖTÄ .
- Anonyymi
Onhan täällä näitä runoilijoita pilvin pimein vieläkin. Osa istuu Cittarin aulassa esitellen hengentuotoksiaan, osa runoilee sujuvasti ja ulkoa sossun lunkulla ja loput toinen toisilleen. Näide nykyrunoilijoiden määrä vain lisääntyy, kun yhä useampi läpäisee pääsykokeen. Siinä kuullaan huikeimmat esitykset, monet ovat panneet esityksiinsä koko sielunsa. Useat täydentävät runojaan monta kertaa.
Niin että kyllä runous elää ja voi hyvin nykypäivänäkin.- Anonyymi
Olet ymmärtänyt väärin.
https://kiiltomato.net/suomalainen-runous-on-maailmankirjallisuuden-keskella/
"markkinat" - Anonyymi
Unohdit verotoimistolle runoilijat joilla ei ole tuloja laisinkaan mutta ajavat silti hineoilla autoilla.
- Anonyymi
Kyllä hän on yamalin tuppuraisia. Erwin oli tuttu näky saunalautalla ja käytiin lampoloihin ja navetoihin tutistumassa yhdessä. Erwiniin pois menon jälkeem kiinnostuin bmw harrastuksesta.
T: Jatkis- Anonyymi
Tökis kertoo omastanuoruudestaan. Eikä ole mitään uutta hänen lampoloissa käynnistään. Siitähän oli pitkäaikasitten paljonkin juttua. Törkyturpa on vaan lsännyt jatkiksen siihen. Vaikka ei edessiellä silloinasunut. Joten mielenterveyspotilas valehtelee. Kerroppa jamalin ajolähdöstäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tökis kertoo omastanuoruudestaan. Eikä ole mitään uutta hänen lampoloissa käynnistään. Siitähän oli pitkäaikasitten paljonkin juttua. Törkyturpa on vaan lsännyt jatkiksen siihen. Vaikka ei edessiellä silloinasunut. Joten mielenterveyspotilas valehtelee. Kerroppa jamalin ajolähdöstäsi?
Yamalista tuli ajolöhtö kun en antanut jatkikselle viidettä kertaa ahnusta samalla saunalautya ajelulla. Jatkis haukkui kuperkeikkahulluksi ja lähhi niskoja nakelleen esa repinin kanssa lieksaan bmw pakulla.
t:Tökis - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yamalista tuli ajolöhtö kun en antanut jatkikselle viidettä kertaa ahnusta samalla saunalautya ajelulla. Jatkis haukkui kuperkeikkahulluksi ja lähhi niskoja nakelleen esa repinin kanssa lieksaan bmw pakulla.
t:TökisTökis on taas löytänyt uusiaihmisiä: saunalautalsytya ja lähhi. Sinä teet uusiaihmisiä vaikka kivenkolosta.
Ja pitää kysyä tökikselta jotta kukasinut huolisi. Tuollainen tautipesä ja olet kuin tulpatonmopo. Siitähän on ollut aikaasitten puhetta. Ja olen nähnyt kuvasitransuna. Hyihitto miten karmeaolet. Joten voit jättää ne haaveksi ja sinuun sekoasin. On OIKEANAINEN. Mielenterveyspotilaat nostaa metelin. Sitä sekateus teettää.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663255
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272323Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681869Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t301809Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261276Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631187Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187