Joroista kotoisin oleva Kuoppakankaan lukiossa Varkaudessa ylioppilaaksi päässyt Heikki Vappula kuoli Zimbabwen lentoturmassa. Vappula oli UPM:n iso johtaja.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005910924.html
Heikki Vappula Joroisista kuoli lentoturmassa Zimbabwessa
kohtalo_vie
5
1351
Vastaukset
- DomoSum
Vappula oli Nokialla matkapuhelinten hankintayksikössä, aloitti Nokia Rapid Tooling. projektin. Lähti UPM;lle ennen kuin tuli valmista. Pekka Ojanpää oli Heikin työkaveri silloin, 2000- luvun alkupuolella. Ojanpäällä oli yksi SLM, Vappulalla toinen SLM, raportoivat Barilille.
Lähtivät yhdessä.
Ars longa vita brevis. Pecunia non olet. Vanitatum vanitas. - Dr.Doom
Jollain antiloopilla on pari harvinaista trofeeta laitumellaan...
- kaikeetapahtuu
Oli rikas elämä mutta lyhyt.
- Villieläintenhengetvei
Maailma on taas vähän parempi paikka.
- Anonyymi
Hyvä veli verkosto oli vyvä kun hörhöt kuoli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749