Se on se sama aaltopituus, yhteys, jota ei muiden kanssa ole.
Mitä sinusta kaipaan
33
2580
Vastaukset
- senköveitköpoisko
niin minäkin sinussa
- Diipadaapaatämä
Ei pidä sekoittaa keskenään nettipelleilyä ja oikeaa yhteyttä ja samalla aaltopituudeella oloa jonkun kanssa, ne ovat muuta kuin olla tuntevinaan kirjoittajat kauttaaltaan.
Jotkut asiat vain ovat liian suuria halpaan nettihauskuuteen eikä niillä ole mitään tekemistä
tämmöisen kanssa.
- herännytSydän
näin minäkin koen eräästä ihanasta naisesta,hän on jotain todella erityistä <3 <3
- hiljaisuustuhoaahitaasti
Eniten kaipaan kaivattuni hellää sydäntä, sekä hänen oma tahtoista luonnettaan.
Silti kaipaan häntä, vaikka hän hylkäsikin 2 vuotta sitten.- Nainenolen
Minun oli pakko tehdä se silloin. Rikkinäinen siitä asti.
- korjaajosrikoit
Nainenolen kirjoitti:
Tee nyt sitten myös jotain yhteyden palauttamiseksi jos kaipaat häntä kuitenkin.
- Älkääuskokotäälämtn
Nainenolen kirjoitti:
Miksi kopioit nimimerkkini? Olen alkuperäinen Nainenolen :(
- Nainenolenminä
korjaajosrikoit kirjoitti:
Tee nyt sitten myös jotain yhteyden palauttamiseksi jos kaipaat häntä kuitenkin.
Niin haluaisin tehdä. En vaan tiedä miten?
- Sama_aaltopituus
Sitä mäkin kaipaan. Se on harvinaista kyllä.
- yhteyttäminäkin
Sellaista ei kannata ihan heppoisesti heittää hukkaan. Harkinta mukana. Yhteyden löytyminen on niin paljon harvinaisempaa kuin silmän miellyttäminen.
- sejokinmeissä
Olipa kaunis aloitus.
Uniikki.
<3 - entinenyhteys
Poikkasin yhteyden häneen, en sitä enää avaa.
- miksisiisetavaisi
Aika outoa että silti täällä vielä siitä kertoilet, taidat siis kaivata kuitenkin??
- Fnlclf
miksisiisetavaisi kirjoitti:
Aika outoa että silti täällä vielä siitä kertoilet, taidat siis kaivata kuitenkin??
Anna katkaista jos haluaa. Mitä se sulle kuuluu?
- SeJokuNainen
Näin minäkin koen. Kanssasi on myös hyvä olla hiljaa.
Itselle aaltopituuden rinnalla on katseen syvyys, joka on koskettanut kovaa. Ensimmäinen kerta vei jalat alta ja tilanne tuli aika yllättäen. Siitä on jo aikaa. Näitä kertoja on tullut joitakin sen jälkeen. Sellaiseen katseen olen nähnyt aiemmin muualla vain hyvin intiimissä ja herkässä hetkessä.- Loveboat
No sinäpäs sen sanoit hyvin.
- Vanhemmaltamieheltä
Hyvä aloittaja. Sama aallonpituus on ihmissuhteissa se tärkein asia. Ilman sitä ei tuu mitään lovestooria.
- Mitensaattoikaanolla
Ainutlaatuinen, keskinäinen yhteys.
Käsinkosketeltava.
Minulle.
Hänelle ei. - Jonkunkanssa
Se löytyy, useimpien kanssa ei, siksi asia onkin niin suuri että sitä pitää vaalia kohdella kuin kukkaa kämmenellä ettei se säry.
- Näinminäfundeeraan
Nämä on jänniä juttuja.
Vaikka itse tuntisit olevasi pilvissä ja kuussakin yhdessä ollessasi jonkun hlön kanssa, niin hyvin voi olla että toinen on tunteettomampi tai odottaa suhteelta ihan muita juttuja. Asioita kuvittelee ja se miten sydän on avoinna. - huikeetahanseon
nimenomaan se langaton yhteys ! kerran elämässä.
- äläuntanääsinäharhainen
Ei meillä ollut eikä ole tai tule olemaan mitään yhteyttä.
- Spontaaninaurukuului
Mitenkäs teillä voisikaan, kas kun sinä et tiedä kuka aloittaja on eikä hän taas tiedä kuka sinä olet joka siinä tyrkytät järjenvastaisia ja vitumaisia juttujasi hänelle.
Ketjun alussa jo joku kommentoi näitä älyttömiä harhalaukauksia ja kömmähdyskukkasia mutta aina teitä typeryksiä vaan ketjuun riittää. - oot.yks.iso.vittu
Spontaaninaurukuului kirjoitti:
Mitenkäs teillä voisikaan, kas kun sinä et tiedä kuka aloittaja on eikä hän taas tiedä kuka sinä olet joka siinä tyrkytät järjenvastaisia ja vitumaisia juttujasi hänelle.
Ketjun alussa jo joku kommentoi näitä älyttömiä harhalaukauksia ja kömmähdyskukkasia mutta aina teitä typeryksiä vaan ketjuun riittää.Ja sunko jutut ei ole vittumaisia? Kommentoit aina tolla samalla vittumaisella tyylillä. Mahdat olla onneton ja vittumainen ihminen. Mitä mahdatkaan saada vittumaiseen oloosi ainaisella samanlaisella vittuilulla. Kenties lisää vittumaisuutta, kun sitä ei vielä sulla tarpeeksi taida olla.
- ErimieltäOleva
oot.yks.iso.vittu kirjoitti:
Ja sunko jutut ei ole vittumaisia? Kommentoit aina tolla samalla vittumaisella tyylillä. Mahdat olla onneton ja vittumainen ihminen. Mitä mahdatkaan saada vittumaiseen oloosi ainaisella samanlaisella vittuilulla. Kenties lisää vittumaisuutta, kun sitä ei vielä sulla tarpeeksi taida olla.
Älä sekoita kahta eri asiaa keskenään; vittuilua ja realismia, nyt teit niin. Tuossa kommentissa oli joka sana paikallaan ja tarkoitti totta, mikä sinun on niin vaikeaa hyväksyä sitä että palstaleikein ei
voi koskaan saavuttaa mitään. Sinä saat tottakai tykätä täällä leikkimisestä niin halutessasi
mutta muilla on myös oikeus omaan mielipiteeseen ja sitäkin saa jokainen kommentoida mutta pitää ymmärtää ensin mitä kommentoi.
- Virhe.Käsittelyssä
*Haukotus* 😴
Tiedän ettei minulle ... mutta ei täällä selviä missään mitään, kenelle ja minnepäin ...
Laita viesti menemään IRL ...
Nyt coffee ☕- Haukotus
Viestit on aina lähetetty irl, täällä vain kommentoidaan.
- Virhe.Käsittelyssä
Haukotus kirjoitti:
Viestit on aina lähetetty irl, täällä vain kommentoidaan.
Hyvä ... jatkaa vaan sitä mitä olit tekemässä. 🙄
- Suljetuinsilmin
Se on harvinaista, valitettavasti. Vaikea sen jälkeen viritellä muiden kanssa joiden kanssa ei löydy vastaavaa :( kaipaan mutten samalla uskaltaisi edes ajatella toista.
Mitä samaa aaltopituutta?
En ole kokenut kenenkään palstalla
kävijän kanssa sellaista.
Toivottavasti ap., mies tai nainen,
löydät etsimäsi ihmisen,
joka en ole.
Olin viimeksi palstalla 16.11,
kuten nimimerkkinikin.
T: Ei koskaan ap.- Oletkadoksissa
Kaipaan sitä yhteyttä, se on kadonnut johonkin ihmisvilinään
- aallolla
Se on sitä telepatiaa joka toimii herkkien ihmisten välillä , ja jos on vielä samalla aalto pituudella niin toimii varmasti . Minä itse tiedän etukäteen jos saan viestin ystävältä tai jos ystävä kaipaa ! TOIMII .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin304277Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee302217Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141750Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71608- 831446
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1391296- 641096
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101004Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa220984Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70971