Mitä sinusta kaipaan

joltakinjollekkin

Se on se sama aaltopituus, yhteys, jota ei muiden kanssa ole.

33

2617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • senköveitköpoisko

      niin minäkin sinussa

      • Diipadaapaatämä

        Ei pidä sekoittaa keskenään nettipelleilyä ja oikeaa yhteyttä ja samalla aaltopituudeella oloa jonkun kanssa, ne ovat muuta kuin olla tuntevinaan kirjoittajat kauttaaltaan.
        Jotkut asiat vain ovat liian suuria halpaan nettihauskuuteen eikä niillä ole mitään tekemistä
        tämmöisen kanssa.


    • herännytSydän

      näin minäkin koen eräästä ihanasta naisesta,hän on jotain todella erityistä <3 <3

    • hiljaisuustuhoaahitaasti

      Eniten kaipaan kaivattuni hellää sydäntä, sekä hänen oma tahtoista luonnettaan.
      Silti kaipaan häntä, vaikka hän hylkäsikin 2 vuotta sitten.

      • Nainenolen

        Minun oli pakko tehdä se silloin. Rikkinäinen siitä asti.


      • korjaajosrikoit
        Nainenolen kirjoitti:

        Minun oli pakko tehdä se silloin. Rikkinäinen siitä asti.

        Tee nyt sitten myös jotain yhteyden palauttamiseksi jos kaipaat häntä kuitenkin.


      • Älkääuskokotäälämtn
        Nainenolen kirjoitti:

        Minun oli pakko tehdä se silloin. Rikkinäinen siitä asti.

        Miksi kopioit nimimerkkini? Olen alkuperäinen Nainenolen :(


      • Nainenolenminä
        korjaajosrikoit kirjoitti:

        Tee nyt sitten myös jotain yhteyden palauttamiseksi jos kaipaat häntä kuitenkin.

        Niin haluaisin tehdä. En vaan tiedä miten?


    • Sama_aaltopituus

      Sitä mäkin kaipaan. Se on harvinaista kyllä.

    • yhteyttäminäkin

      Sellaista ei kannata ihan heppoisesti heittää hukkaan. Harkinta mukana. Yhteyden löytyminen on niin paljon harvinaisempaa kuin silmän miellyttäminen.

      • Niinpä, kantsis pitää kiinni jos sattuu löytämään moisen tässä ihmissuhdebingossa.


    • sejokinmeissä

      Olipa kaunis aloitus.
      Uniikki.
      <3

    • entinenyhteys

      Poikkasin yhteyden häneen, en sitä enää avaa.

      • miksisiisetavaisi

        Aika outoa että silti täällä vielä siitä kertoilet, taidat siis kaivata kuitenkin??


      • Fnlclf
        miksisiisetavaisi kirjoitti:

        Aika outoa että silti täällä vielä siitä kertoilet, taidat siis kaivata kuitenkin??

        Anna katkaista jos haluaa. Mitä se sulle kuuluu?


    • SeJokuNainen

      Näin minäkin koen. Kanssasi on myös hyvä olla hiljaa.

      Itselle aaltopituuden rinnalla on katseen syvyys, joka on koskettanut kovaa. Ensimmäinen kerta vei jalat alta ja tilanne tuli aika yllättäen. Siitä on jo aikaa. Näitä kertoja on tullut joitakin sen jälkeen. Sellaiseen katseen olen nähnyt aiemmin muualla vain hyvin intiimissä ja herkässä hetkessä.

      • Loveboat

        No sinäpäs sen sanoit hyvin.


    • Vanhemmaltamieheltä

      Hyvä aloittaja. Sama aallonpituus on ihmissuhteissa se tärkein asia. Ilman sitä ei tuu mitään lovestooria.

    • Mitensaattoikaanolla

      Ainutlaatuinen, keskinäinen yhteys.
      Käsinkosketeltava.
      Minulle.

      Hänelle ei.

    • Jonkunkanssa

      Se löytyy, useimpien kanssa ei, siksi asia onkin niin suuri että sitä pitää vaalia kohdella kuin kukkaa kämmenellä ettei se säry.

    • Näinminäfundeeraan

      Nämä on jänniä juttuja.
      Vaikka itse tuntisit olevasi pilvissä ja kuussakin yhdessä ollessasi jonkun hlön kanssa, niin hyvin voi olla että toinen on tunteettomampi tai odottaa suhteelta ihan muita juttuja. Asioita kuvittelee ja se miten sydän on avoinna.

    • huikeetahanseon

      nimenomaan se langaton yhteys ! kerran elämässä.

    • äläuntanääsinäharhainen

      Ei meillä ollut eikä ole tai tule olemaan mitään yhteyttä.

      • Spontaaninaurukuului

        Mitenkäs teillä voisikaan, kas kun sinä et tiedä kuka aloittaja on eikä hän taas tiedä kuka sinä olet joka siinä tyrkytät järjenvastaisia ja vitumaisia juttujasi hänelle.
        Ketjun alussa jo joku kommentoi näitä älyttömiä harhalaukauksia ja kömmähdyskukkasia mutta aina teitä typeryksiä vaan ketjuun riittää.


      • oot.yks.iso.vittu
        Spontaaninaurukuului kirjoitti:

        Mitenkäs teillä voisikaan, kas kun sinä et tiedä kuka aloittaja on eikä hän taas tiedä kuka sinä olet joka siinä tyrkytät järjenvastaisia ja vitumaisia juttujasi hänelle.
        Ketjun alussa jo joku kommentoi näitä älyttömiä harhalaukauksia ja kömmähdyskukkasia mutta aina teitä typeryksiä vaan ketjuun riittää.

        Ja sunko jutut ei ole vittumaisia? Kommentoit aina tolla samalla vittumaisella tyylillä. Mahdat olla onneton ja vittumainen ihminen. Mitä mahdatkaan saada vittumaiseen oloosi ainaisella samanlaisella vittuilulla. Kenties lisää vittumaisuutta, kun sitä ei vielä sulla tarpeeksi taida olla.


      • ErimieltäOleva
        oot.yks.iso.vittu kirjoitti:

        Ja sunko jutut ei ole vittumaisia? Kommentoit aina tolla samalla vittumaisella tyylillä. Mahdat olla onneton ja vittumainen ihminen. Mitä mahdatkaan saada vittumaiseen oloosi ainaisella samanlaisella vittuilulla. Kenties lisää vittumaisuutta, kun sitä ei vielä sulla tarpeeksi taida olla.

        Älä sekoita kahta eri asiaa keskenään; vittuilua ja realismia, nyt teit niin. Tuossa kommentissa oli joka sana paikallaan ja tarkoitti totta, mikä sinun on niin vaikeaa hyväksyä sitä että palstaleikein ei
        voi koskaan saavuttaa mitään. Sinä saat tottakai tykätä täällä leikkimisestä niin halutessasi
        mutta muilla on myös oikeus omaan mielipiteeseen ja sitäkin saa jokainen kommentoida mutta pitää ymmärtää ensin mitä kommentoi.


    • Virhe.Käsittelyssä

      *Haukotus* 😴

      Tiedän ettei minulle ... mutta ei täällä selviä missään mitään, kenelle ja minnepäin ...
      Laita viesti menemään IRL ...

      Nyt coffee ☕

      • Haukotus

        Viestit on aina lähetetty irl, täällä vain kommentoidaan.


      • Virhe.Käsittelyssä
        Haukotus kirjoitti:

        Viestit on aina lähetetty irl, täällä vain kommentoidaan.

        Hyvä ... jatkaa vaan sitä mitä olit tekemässä. 🙄


    • Suljetuinsilmin

      Se on harvinaista, valitettavasti. Vaikea sen jälkeen viritellä muiden kanssa joiden kanssa ei löydy vastaavaa :( kaipaan mutten samalla uskaltaisi edes ajatella toista.

    • Mitä samaa aaltopituutta?
      En ole kokenut kenenkään palstalla
      kävijän kanssa sellaista.

      Toivottavasti ap., mies tai nainen,
      löydät etsimäsi ihmisen,
      joka en ole.

      Olin viimeksi palstalla 16.11,
      kuten nimimerkkinikin.

      T: Ei koskaan ap.

    • Oletkadoksissa

      Kaipaan sitä yhteyttä, se on kadonnut johonkin ihmisvilinään

    • aallolla

      Se on sitä telepatiaa joka toimii herkkien ihmisten välillä , ja jos on vielä samalla aalto pituudella niin toimii varmasti . Minä itse tiedän etukäteen jos saan viestin ystävältä tai jos ystävä kaipaa ! TOIMII .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      73
      2142
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1432
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1410
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      365
      896
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe