Sallaisesti

Pilikkeellä

Kahoimpa tuossa tuas yhen jutun ; D. Pakko, kun joku ei puheitaan pijä : ). Hyvää viikon alakua, missä liiretteletkin : D.

71

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyhyjäpää

      Kahoit kyllä oikeen, jos miua meinoot. Ei pijä tämän eukon puhheet lainkaan, ko ei maha ihtelleen mittään. Täälä vuan aikoonsa viettelöö ja kaipailoo, vaikka on vakkuutellunna kaikkee muuta. Taitoo olla melekone ukko, ko saap tän eukon näen sekasin. ;)

      Hyvvee viikon alakua siullekii. :D

      • Pilikkeellä

        Olikos hyvä päivä?


    • Anonyymi

      Puhheet o pijetty.

      • Anonyymi

        Ai on vai? 🧐 T:pilikkeellä


    • Anonyymi

      Jospa tätä ei huommois😂🥵

      • Anonyymi

        Tuolla murteella ei huomaa kukkaan!! 😏🤭
        Terveiset maaseudun rauhasta. Itikoita riittää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla murteella ei huomaa kukkaan!! 😏🤭
        Terveiset maaseudun rauhasta. Itikoita riittää!

        Ollaan kato iha hissu kissu ; D. No niitä riittää ja lämmintä kans. Mites o mennynnä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan kato iha hissu kissu ; D. No niitä riittää ja lämmintä kans. Mites o mennynnä?

        No ei nyt ihan näi hissu kissu ; D.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei nyt ihan näi hissu kissu ; D.

        Oho... En oo nyt ollut täällä...
        Mulla alkoi terveys reistaamaan, ollut kipiänä jo kolmisen viikkoa. Toinen lääkekuuri päällä. Ei tässä muutenkaan hurraata jaksa huutaa, mutta töitä on riittänyt josta oon kiitollinen. Miten sulla on mennyt? Joko sulla oli se leikkaus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho... En oo nyt ollut täällä...
        Mulla alkoi terveys reistaamaan, ollut kipiänä jo kolmisen viikkoa. Toinen lääkekuuri päällä. Ei tässä muutenkaan hurraata jaksa huutaa, mutta töitä on riittänyt josta oon kiitollinen. Miten sulla on mennyt? Joko sulla oli se leikkaus?

        Mikäs se sellane tauti? Noh, "alennus"tull tännää ja en ou pahoillani : D)). Oikkeesttaan ois pitänny jo aikasemmin yritellä tuot : D. Ei ou ollunna leikkaus, heh heh pallit eiku isonnoo ; D. Keppi kyll pienennee : (.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs se sellane tauti? Noh, "alennus"tull tännää ja en ou pahoillani : D)). Oikkeesttaan ois pitänny jo aikasemmin yritellä tuot : D. Ei ou ollunna leikkaus, heh heh pallit eiku isonnoo ; D. Keppi kyll pienennee : (.

        Keuhkoputkentulehdus kiusaa.
        En tajunnut tuota "alennusjutskaa" enkä sitäkään mitä ois pitäny aiemmin yritellä..
        Ei yllätä mua etten tajua, oon niin puolivaloilla ettei tosikaan. Jospa saat apua kuitenkin jossain vaiheessa... 🍀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keuhkoputkentulehdus kiusaa.
        En tajunnut tuota "alennusjutskaa" enkä sitäkään mitä ois pitäny aiemmin yritellä..
        Ei yllätä mua etten tajua, oon niin puolivaloilla ettei tosikaan. Jospa saat apua kuitenkin jossain vaiheessa... 🍀

        Onko ihan pakteeri? Ei tuossa ihmeemppee, töissä ei tarvvii komennella nuorukaissii, piäsin ihan rivimieheks ; D. En alunperinkkää halunnu, otin pestin vasttaa pitkinhamppain. Ei oikkein miun iteolokia sovellutunna töihin. Pijä työntekijät tyytyväisinä ja töissä, harmi sinnäänsä. Noh, tulleepaha jännempi ja vilikkaampi syksy : D)). Joo jonossa ollaan, jospa se joskus leikattas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ihan pakteeri? Ei tuossa ihmeemppee, töissä ei tarvvii komennella nuorukaissii, piäsin ihan rivimieheks ; D. En alunperinkkää halunnu, otin pestin vasttaa pitkinhamppain. Ei oikkein miun iteolokia sovellutunna töihin. Pijä työntekijät tyytyväisinä ja töissä, harmi sinnäänsä. Noh, tulleepaha jännempi ja vilikkaampi syksy : D)). Joo jonossa ollaan, jospa se joskus leikattas.

        Bakteeri se taitaa minussa jyllätä. Tosi raskasta. Oon sinnitelly töissä, mutta eihän se oo hyväksi.
        Mun työpaikalla monet on miettineet, että mikä on ihminen itse, ilman työtä ja sen tuomaa merkitystä.
        Rivimies on hyvä. Sellaiseksi tunnistan itsenikin. Tosin mulla ei oo alaisia... :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bakteeri se taitaa minussa jyllätä. Tosi raskasta. Oon sinnitelly töissä, mutta eihän se oo hyväksi.
        Mun työpaikalla monet on miettineet, että mikä on ihminen itse, ilman työtä ja sen tuomaa merkitystä.
        Rivimies on hyvä. Sellaiseksi tunnistan itsenikin. Tosin mulla ei oo alaisia... :)

        Ei miulakkaa ollu, tasavertassii kaikk oll : D. Työ o tänäpäivänä mänettäny arvosa, jotennii tunttuu, ettei kukkaa välitä misttää? Ja mikkää ei riitä? Niiku joskus paremmissakkii hommissa kysyttiin piällepäsmäriks, Tuummailin jot, oun työmies : D)).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei miulakkaa ollu, tasavertassii kaikk oll : D. Työ o tänäpäivänä mänettäny arvosa, jotennii tunttuu, ettei kukkaa välitä misttää? Ja mikkää ei riitä? Niiku joskus paremmissakkii hommissa kysyttiin piällepäsmäriks, Tuummailin jot, oun työmies : D)).

        Oon aina aatellut, että ihmisarvoa ei mitata työllä tai työnteolla. On oltava jotain muuta ja tärkeää ihmisen elämässä.
        Sekin on tärkeää miten kohtelee lähimmäisiään ja pyrkii auttamaan apua tarvitsevia. Ihmisen merkitys olisi se, että hän on olemassa. Hän on tärkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon aina aatellut, että ihmisarvoa ei mitata työllä tai työnteolla. On oltava jotain muuta ja tärkeää ihmisen elämässä.
        Sekin on tärkeää miten kohtelee lähimmäisiään ja pyrkii auttamaan apua tarvitsevia. Ihmisen merkitys olisi se, että hän on olemassa. Hän on tärkeä.

        Keräsin tänään kuusenkerkkiä pakkaseen.
        Oon yrittänyt häätää pöpöä pois lämpimällä kuusenkerkkäjuomalla🌲


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keräsin tänään kuusenkerkkiä pakkaseen.
        Oon yrittänyt häätää pöpöä pois lämpimällä kuusenkerkkäjuomalla🌲

        Tieppä kuusenkerkkee ja hunajjoo🤤 siinä roppi. Nyt nukkummaan ja uamulla töihin😈 Nii työnteon pitäs olla harraste? Hyvvii öit😴😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tieppä kuusenkerkkee ja hunajjoo🤤 siinä roppi. Nyt nukkummaan ja uamulla töihin😈 Nii työnteon pitäs olla harraste? Hyvvii öit😴😌

        Oon tehnytkin sitä. Hyviä ja levollisia unia.
        😴😴


      • Anonyymi

        Kuules portto mitä jos lopettaisit vaki suhteessa olevan miehen piinaamisen onnistuisiko? 🤔


    • Anonyymi

      Mitenkäs siellä voijjaan? Olipas tuas lämmin yö🥵

    • Anonyymi

      Ei yhtään poistettua viestiä ainakaan. Sivusta tähän totean.

    • Anonyymi

      Aamupäivän tervehdys... Oon nukkunut näin pitkään😴😴😴

      • Anonyymi

        Olpas kunno tirsot. Mie tulin just töist.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olpas kunno tirsot. Mie tulin just töist.

        Sairaana oon nukkunut aina kun voin. Nyt meni pakki vielä sekasin lääkkeestä vaikka otin maitohappobakteerejaki :( Minkä tyyppistä työtä teet kun pyhänäki olit töissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairaana oon nukkunut aina kun voin. Nyt meni pakki vielä sekasin lääkkeestä vaikka otin maitohappobakteerejaki :( Minkä tyyppistä työtä teet kun pyhänäki olit töissä?

        Keskeytymätön kaks vuorroo. Kierto vaikka minkämoine, yks viikonloppu sattuu kuukkaues vappaaks. Vienti puuteollissuutta. Mites jyryskös ukkone?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskeytymätön kaks vuorroo. Kierto vaikka minkämoine, yks viikonloppu sattuu kuukkaues vappaaks. Vienti puuteollissuutta. Mites jyryskös ukkone?

        Aamulla jyrisi. Täällä on satanut koko päivän, mutta nyt paistaa ☀️. Teen samalla paperihommia niin tulee näitä taukoja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamulla jyrisi. Täällä on satanut koko päivän, mutta nyt paistaa ☀️. Teen samalla paperihommia niin tulee näitä taukoja...

        Meijjän pohjukalla yhttää satanu vettä. Eikä paljjoo jyrissynnä. Mitäs muut sinne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meijjän pohjukalla yhttää satanu vettä. Eikä paljjoo jyrissynnä. Mitäs muut sinne?

        Ootan sitä, että pääsen ulkoilemaan ja liikkumaan kunhan paranen. On ollut yhtä kärsimystä olla paikallaan. Mitäs muuta sinä hommailet silloin kun et liikuta puuta? Onko harrastuksia? Palstailuako? 😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootan sitä, että pääsen ulkoilemaan ja liikkumaan kunhan paranen. On ollut yhtä kärsimystä olla paikallaan. Mitäs muuta sinä hommailet silloin kun et liikuta puuta? Onko harrastuksia? Palstailuako? 😏

        Palstailu, loki, instra. Lokkii ehkä viepi palstan jäläkkee enempi. Liikunta jiänynnä vähemmälle tyrän takkii, mut töis kyll suapi liikkua ihan tarppeeks ja pyöritän ; D. Okkos instrassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstailu, loki, instra. Lokkii ehkä viepi palstan jäläkkee enempi. Liikunta jiänynnä vähemmälle tyrän takkii, mut töis kyll suapi liikkua ihan tarppeeks ja pyöritän ; D. Okkos instrassa?

        Niin se loki. Kerroit siitä joskus mutten enää muista missä se olikaan... En oo instrassa. Oikeestaan en oo missään näissä nykyajan härpäkkeissä.. Noh, whatsuppia käyttelen.. 😅 tarpeeksi yksinkertainen mulle... :) Oon kattonu tuota pyhäillan mafiasarjaa ykköseltä.. Onko sulla aikanen nousu aamulla?


      • Anonyymi

        Jess. Sie jäät valavomaan ja mie alan nukkumaan. Näinki ne vuorot vaihtuu :)
        Mukavaa illan jatkoa ja levollisia unia😴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jess. Sie jäät valavomaan ja mie alan nukkumaan. Näinki ne vuorot vaihtuu :)
        Mukavaa illan jatkoa ja levollisia unia😴

        Heh heh liekkö mittää kahottavvoo telekussa? Öit.


    • Anonyymi

      Jokos tauti helepottanna?

      • Anonyymi

        Kiitos kun muistat. Ei tämä hyvältä näytä eikä tunnu. Toisen lyhyemmän lääkekuurinkaan jälkeen en ole kunnossa. Kamala yskä ja rohina putkistossa🙄
        Olin koko talven niin terveenä ja nyt vastustuskyky petti totaalisesti. Välillä olin jo sairaalassakin.
        Miten sinä voit ja miten menee töissä ja elossa muutenkin? Onko sulla kesälomaa? 🦋🌺🐟🍀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kun muistat. Ei tämä hyvältä näytä eikä tunnu. Toisen lyhyemmän lääkekuurinkaan jälkeen en ole kunnossa. Kamala yskä ja rohina putkistossa🙄
        Olin koko talven niin terveenä ja nyt vastustuskyky petti totaalisesti. Välillä olin jo sairaalassakin.
        Miten sinä voit ja miten menee töissä ja elossa muutenkin? Onko sulla kesälomaa? 🦋🌺🐟🍀

        Eiköhä se siun viilinki kohta nouse, Juhannus ja kaikk ; D. Elossa just ja just : D. Ei tuo selekä oikkein korjjaatunna, ja Ruppiinit koholla. Eiköhän kohta se ajolähtö lähellä ole, toivottavast kuukahttaa suorilta jaloilt tahi sit nukutukses : D)). Töissä o jännee, jotennii osa luimmuilloo ja käyttäyttyy ouost. Noh, eipä tuo haittoo : D)). Kesäloma elokuun alull 3 viikkoo, syyskuun lopull 1 viikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhä se siun viilinki kohta nouse, Juhannus ja kaikk ; D. Elossa just ja just : D. Ei tuo selekä oikkein korjjaatunna, ja Ruppiinit koholla. Eiköhän kohta se ajolähtö lähellä ole, toivottavast kuukahttaa suorilta jaloilt tahi sit nukutukses : D)). Töissä o jännee, jotennii osa luimmuilloo ja käyttäyttyy ouost. Noh, eipä tuo haittoo : D)). Kesäloma elokuun alull 3 viikkoo, syyskuun lopull 1 viikko.

        Ei mulle juhannuksella oo sen kummempaa merkitystä. Yks kesäinen viikonloppu siinä niinku muutkin... Jospa vaan tulisin terveeksi, sitä toivon.
        Mikä sulla on selässä? Jos tarkoitit ajolähöllä kuolemaa, niin ethän sellaista toivo😢...
        Luimuilu ei oo kivaa. Itte tykkään reiluudesta ja avoimuudesta ihmisissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulle juhannuksella oo sen kummempaa merkitystä. Yks kesäinen viikonloppu siinä niinku muutkin... Jospa vaan tulisin terveeksi, sitä toivon.
        Mikä sulla on selässä? Jos tarkoitit ajolähöllä kuolemaa, niin ethän sellaista toivo😢...
        Luimuilu ei oo kivaa. Itte tykkään reiluudesta ja avoimuudesta ihmisissä.

        Ei oikkein selekä ou entiselleen tullunna viime möykkeemisen jäläkkeen. Joku o pahentunna, kenties? No hei kyll mie mielluummin lähtisin kommeena ja suht hyväs kunnos, en oikkein kitumisesta tykkeis : D. Luimmuulkkoot kaikes rauhas ; D)).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oikkein selekä ou entiselleen tullunna viime möykkeemisen jäläkkeen. Joku o pahentunna, kenties? No hei kyll mie mielluummin lähtisin kommeena ja suht hyväs kunnos, en oikkein kitumisesta tykkeis : D. Luimmuulkkoot kaikes rauhas ; D)).

        Ööööh.... Mitä tarkoittaa "viime möykkeemisen jälkeen"? Oon pihalla ku kuoriämpäri... Kuolema on mysteeri. Ei voi tietää miten ja milloin viikatemies tullee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ööööh.... Mitä tarkoittaa "viime möykkeemisen jälkeen"? Oon pihalla ku kuoriämpäri... Kuolema on mysteeri. Ei voi tietää miten ja milloin viikatemies tullee.

        No selän möykkäs, kävin ihan röntkenis☢️😅 onneks ei tiijjä ja toivottavasti ei näkis sitä ennakkoonkkaa🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No selän möykkäs, kävin ihan röntkenis☢️😅 onneks ei tiijjä ja toivottavasti ei näkis sitä ennakkoonkkaa🙄

        Sull on kyllä ihime murre😁
        Ei taija olla ihan alakuperänen vai onko?
        Vielä ois tälle illalle yks kokkous ja sitte ois päivä pulukassa...😊.. Kiva pulu kassa... 😅
        Tää puhelinki yrittää korjata oulun murre sanat kirjakielelle😏🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sull on kyllä ihime murre😁
        Ei taija olla ihan alakuperänen vai onko?
        Vielä ois tälle illalle yks kokkous ja sitte ois päivä pulukassa...😊.. Kiva pulu kassa... 😅
        Tää puhelinki yrittää korjata oulun murre sanat kirjakielelle😏🤭

        Kyllä mie varmaa hyvässä seurassa monkerran tällee😂 Mikäs pulu kassa? Heh heh, miun puheli o jo luovuttanna korjjoommisen🤣😂 Kaikki kirjottajatko tiäll o Lapist? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mie varmaa hyvässä seurassa monkerran tällee😂 Mikäs pulu kassa? Heh heh, miun puheli o jo luovuttanna korjjoommisen🤣😂 Kaikki kirjottajatko tiäll o Lapist? 🤔

        Ei tämä mittään Lappia oo...... 😅Se on palijo ylempänä.. Oli viimeisen päälle kokkous... Alku-ja pääruokineen.. (harvoin tämmöstä) Nyt illaksi kottiin😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä mittään Lappia oo...... 😅Se on palijo ylempänä.. Oli viimeisen päälle kokkous... Alku-ja pääruokineen.. (harvoin tämmöstä) Nyt illaksi kottiin😊

        Kyllä se alakkaa jo Kajjaanista ; D)). Heh heh ei meillä millonkkaa ollunna. Pelekät kahavit, ku pomo söi tarjottavat enne : D)). Huomenna töihinkö?


    • Anonyymi

      Missähän sua on pietty maantiion tunnilla? 🤣😅
      Nilikkakahavit onki parhaimmat!!!Visu pomo teillä...
      Joo huomenna taas töihin. Voin tehä lyhyemmän päivän, lopetan jo yhdeltä. Entäs sinä, mikä vuoro?

      • Anonyymi

        Heh heh semmone oppilas, ku koulukkii. Purkavat parraillaan koulluu : D)). "Vappaa" tahi oikkeesttaan "taksina" huomen. Soppailluu lisäks : D. Joo pomo totella viisas ja vilimaattine, kaikki sen huomanna : ).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh semmone oppilas, ku koulukkii. Purkavat parraillaan koulluu : D)). "Vappaa" tahi oikkeesttaan "taksina" huomen. Soppailluu lisäks : D. Joo pomo totella viisas ja vilimaattine, kaikki sen huomanna : ).

        Sun huominen kuulostaa kivalta. Ajakko siis oikeesti taksia vai ookko kuskina joillekki? Tää palsta on taas yks hullunmylly 🤭😁että taijan alakaa kohta nukkumaan... Telekussakaan ei mittään..


      • Anonyymi

        Kuskina : D)). Melekkein joutas, huomenna jo enne 8 lähettävä liikkeel. Oha tuo X-men? : ),


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuskina : D)). Melekkein joutas, huomenna jo enne 8 lähettävä liikkeel. Oha tuo X-men? : ),

        Eiku nyt hokasin ykköseltä hiljaisen todistajan.... (paitsi tuo on uusinta ja oon nähny sen) Jos sitä vielä hetken ja aamulla sitte silimät sirrillään😏
        Hyviä ja levollisia unia✨😴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiku nyt hokasin ykköseltä hiljaisen todistajan.... (paitsi tuo on uusinta ja oon nähny sen) Jos sitä vielä hetken ja aamulla sitte silimät sirrillään😏
        Hyviä ja levollisia unia✨😴

        Sammoin sinnekkin hyvvii öit : D. Tai ehkä viell käyn kummittelemas jollekkii ; D))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sammoin sinnekkin hyvvii öit : D. Tai ehkä viell käyn kummittelemas jollekkii ; D))

        Et ainakaa täälä kummittele👻
        terveisin spuukiluuki🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ainakaa täälä kummittele👻
        terveisin spuukiluuki🤭

        Pöøööö😁 Saakelin itikat, mistähän hyökkii o löytynnä👏🙌🙏🤲


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pöøööö😁 Saakelin itikat, mistähän hyökkii o löytynnä👏🙌🙏🤲

        Mukavaa "vappaata"!! ☀️🌻😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukavaa "vappaata"!! ☀️🌻😊

        Kiitos😁 Mukavvoo työpäivvee👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos😁 Mukavvoo työpäivvee👍

        Illan tervehdys ystävälle..

        Ihime haukkuja tullu tänne tähän ketjuun.. 😓
        Tännään kävin maalla istuttamassa pensasmustikan taimia. Hitto sitä itikoitten määrää... 🤭🙄 Miten sulla on mennyt?


      • Anonyymi

        Eippäti pyllymmästi sori see o tämä minnu perroonihääriö enkkö ole muistanna kerttoa siittä. Se vaivvaa aina tuon akkanki kanssa👺


      • Anonyymi

        Tarkkotin perssoonihäiriöttä. 😢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkkotin perssoonihäiriöttä. 😢

        Eipä siinäkään mittää. Voimia sinne ja levollisia yön unia. Tuttua kampetta nuo mistä kerroit. ✨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Illan tervehdys ystävälle..

        Ihime haukkuja tullu tänne tähän ketjuun.. 😓
        Tännään kävin maalla istuttamassa pensasmustikan taimia. Hitto sitä itikoitten määrää... 🤭🙄 Miten sulla on mennyt?

        Heh he niitä aia tulloo irli ja tiälä🤣Mulla jo pensas mustikat o kukas😊 Kohttuu hyvin männyn, pitäs viell kukkassii osttoo patoloihin🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh he niitä aia tulloo irli ja tiälä🤣Mulla jo pensas mustikat o kukas😊 Kohttuu hyvin männyn, pitäs viell kukkassii osttoo patoloihin🤔

        Mitennii irl? Puhelimeenko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitennii irl? Puhelimeenko?

        No ei, siihe puhelin myyjät korkkeinttaa🙄 Kylläpäs hyvin nukuttaa, mutta töihin hän sitä pittää tAllusttoo🤣


    • Anonyymi

      Olet suomalainen etkä osaa kirjoittaa. Tai siis te kumpikaan vai kahtenako kirjoitat?

      • Anonyymi

        Hih hih siepä Out Suomalaine ja kirjotat tekasttuu kielt. Sivulausseet muute alotettaa pienell ja pilikku etteen. Ei . T


      • Anonyymi

        Taidat olla juoppo hullu siltä vaikutat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hih hih siepä Out Suomalaine ja kirjotat tekasttuu kielt. Sivulausseet muute alotettaa pienell ja pilikku etteen. Ei . T

        Nyt hävettää. En ole tuo haukkuja mutta hävettää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt hävettää. En ole tuo haukkuja mutta hävettää.

        Ne on kato nuo umpikirjakielen kirjoittajat, jotka ei muut murret ossoo🙏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on kato nuo umpikirjakielen kirjoittajat, jotka ei muut murret ossoo🙏

        Mutta ne mun omat hirveät kirjoitusvirheet. No tämä sivusta. Jatkakaa toistenne käristystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ne mun omat hirveät kirjoitusvirheet. No tämä sivusta. Jatkakaa toistenne käristystä.

        Tiristellään tiristellään ; D.


    • Anonyymi

      Harmin paikka pulut jäitte kiinni! Eikö teitä yhtään hävetä petät sitten avovaimoasi tämän pikku akan kanssa sika olet.
      Nyt tuli ero ja lapset tulevat minulle yksinhuoltajuus älä unta näe että koskaan heitä enää näet. Hyvästi huora pukki.

    • Anonyymi

      Häiritäänkö aloittajaa myös puhelimitse vai mitä tuo tuolla yhdessä viestissäsi mainitsemasi irl häirintä tarkoittaa?

      • Anonyymi

        Sunhan se pitäisi palsta horo tietää mitä kyselet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sunhan se pitäisi palsta horo tietää mitä kyselet.

        Ei ollut sulle, mitä vastailet.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1255
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1176
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe