Voin todella huonosti, kun asiat meni niin kuin ne sitten meni :(
En sulle tule tätä kertomaan....
26
1282
Vastaukset
- voi-nyyyyyh
Eipä ole tarviskaan kertoa, ei nääs kiinnosta enää sun valehtelujen jälkeen. Siinähän märehdit omia aikaansaannoksiasi, kukaan ei käskenyt oleen kusipää.
- kummissaan
Mukä viesti tämä oikein on, avaa vähän?
- onpas.taas.juttua
Just joo, etkä ajatellut tehdä asialle mitään? Esimerkiksi koittaa parantaa tilannetta siihen suuntaan kun olisit halunnut, ettei olisi paska olo? Ehkä et oikeasti haluakaan parannusta vaan nykyinen tilanne on mielestäsi bueno.
- nimetönminä
Halusin parannusta, joku muu ei.
- sivustavaan
nimetönminä kirjoitti:
Halusin parannusta, joku muu ei.
Taisin yrittää... mutta joku toinen halusi vain pahentaa.... m->n
- YksiKysyjä
Tämä toinen osapuoli vai joku muu?
- sivustavaan
YksiKysyjä kirjoitti:
Tämä toinen osapuoli vai joku muu?
Toinen osapuoli tietenkin.
- koitahanpiristyä
ja päästä elämässäsi eteenpäin ja löytää joku muu sinua kiinnostava. Minäkin nimittäin voin paremmin kuin hyvin.
- valvomista
Se tekisi hyvää kun olen yötöissä ja väsynyt, jaksaisin paremmin.
- Uskottavuus.pyöreä.0
Ei yllätä, ethän ole koskaan ennenkään mitään mulle kertonut, siis niitä muutamia valheita lukuunottamatta. Koomisin tais olla se kun väitit että olit eronnut ja pistänyt talon myyntiin. Bullshittiä kaikki.
- haluantietää
Kerro ihmeessä mitä haluat tietää. Mähän rakastusin suhun ja sähän totesit etten kelpaa sulle. Mitä olisi pitänyt tehdä, levitellä ruusujako?
- Uskottavuus.pyöreä.0
En tiedä tarkoititko kommentin minulle vai aloittajalle, mutta itse haluaisin vaan tietää totuuden. Hän valehtelee niin paljon ja kaikesta mahdollisesta että ihme kun itse pysyy niistä kärryillä.
Hän ei varmasti rakasta ketään muuta kun itseään, minua nyt ei ainakaan!
- lämminsydän-
Halusin sulle kirjoittaa vähän laajemmin. En ajattele sinua, tiedän ettet halua kanssani mitään. Halusin vain purkaa pikkaisen sitä meidän silloista aikaamme kun olimme kahden. Tiedätkö mitä? Se oli mulle suuremmoista, olit mulle se jota olin etsinyt ja katseesi vei mut mukanaan. Joutusin itseni kanssa pettymyksien tielle tehdessäni virheen kun valehtelin sinulle elämäntilateestani, se oli väärin, anteeksi. Loukkasin tunteitasi ja se harmittaa nyt. Katson kuvaasi aina joskus ja mietin kuinka tyhmä olen ollut. En tiedä mitä etsisin, yhteyttä? Se löysin ja sitä on vaikea unohtaa. Ajattelen niin, että jos yhteydellämme on tarkoitus isompaa niin polkumme vielä kohtaavat. Elän päivä kerrallaan ja yritän oppia virheistäni, välillä huonoin tuloksin kuin viimeaikoina olen tehnyt. Katson kuvaasi varmasti vielä jatkossakin ja pohdin samoja asioita. En koskaan ollut varma olisitko tahtonut vielä nähdä, vaikka sen toisaalta tiedänkin. Toivon sinulle vain kaikkea parasta ja onnea matkallesi minne ikinä menetkin. Hyvää yötä.
- relaa
Luulin, ettet tarvi mua. Kaipaan kyllä seuraasi edelleen. En vain koskaan halua olla kellekään vaivaksi tai tunkea jonkun seuraan. Sellanen olen.
- Nainennnnn
En voisi onnellisempi olla jos joku pienikin yhteys löytyisi.
- sieltälöytyy
Nainennnnn kirjoitti:
En voisi onnellisempi olla jos joku pienikin yhteys löytyisi.
Fonecta, nollasatasata...
Onhan noita olemassa mistä kysyä. Varmaan tiedät sentään nimeltä hänet jota kaipaat. - Jaitkensitävieläkin
sieltälöytyy kirjoitti:
Fonecta, nollasatasata...
Onhan noita olemassa mistä kysyä. Varmaan tiedät sentään nimeltä hänet jota kaipaat.Tiedän. Uskallus vain puuttuu. Luulen, että olen pilannut kaiken.
- sieltälöytyy
Jaitkensitävieläkin kirjoitti:
Tiedän. Uskallus vain puuttuu. Luulen, että olen pilannut kaiken.
Niinhän se voi olla jos olet tehnyt jotain oikein pahaa. Joskus myös jos vain omassa mielessään pyörittelee asioita niin ne paisuvat suuremmiksi kuin mitä todellisuudessa ovatkaan. Toivottavasti tilanteesi ratkeaa johonkin suuntaan.
- SitäSaaMitäTilaaa
Hyvä. Oikein hyvä.
- Vitutuskäyrät
Mulla on migreeni päivä ja silloin mua alkaa helposti vituttaan.
Nyt alkoi vituttaan tuo itsesääli aloitus ja nimimerkki.
Onko kenties tämä sama elämäntapa uusavuttomuus marttyyri uhriutuja valittaja joka aikaisemmin esiintyi täällä kirjoituksissaan yhtä teatraalisesti hienopieruillen ja toitottaen että: ADIOS tai ADIOS AMIGOS?
Nyt uusi sanonta joka yhtä tärkein. Vanhan hienosto piirien rouvan sanonta Cest la vie
Oliko vielä aikaisemmin tinta de la luna?
Jos sama niin esiintyi varattuna vihaisena pks alueen varattuna hyljättynä katkerana uhrina täällä ja uhriutui vuosia vaikka yksi varattu pettäjä roska on itsekin ja paljon varaa siinä vittu valittaaa sellaisena rotta pettäjänä yhtään mitään ! - jatyrmätäjutun
Tätähän joku voisi pitää tunteisiinvaikuttamisena tai manipulointina
aina ei mene niin kuin saduissa, aina ei tule happy endiä, ei ees sinne päinkään.
MUTTA erilaiset vaiheet ja tunteet läpi mentävä, elettävä.
otettava itseä niskasta kiinni ja kohti uusia esteitä.- yippeekayay
Eiköhän sitä samaa paskaa tunnetta, joka ei ole koskaan sisällä sanaa ”happy” jaksa kevyesti montakin vuotta. Pääasia että tuulee niin saatanasti ja on paska fiilis, ensimmäisenä eläkepäivänä saa varmasti jonkun sortin helvetin hienon prosyyrin käteen, tuuletellaan sitäkin sitten yhdessä ettei vaan kerkeisi siemailla kuplivaa hymyillen.
- hiemanvastuunkantamista
Mun huonovointisuus ja jopa pelot johtuu erään ihmisen toimesta, josta etehdyin jopa pitämään paljon. Hän kuitenkin teki ilkeää ja pahaa eikä ole millään lailla osoittanut että katuisi tekemisiään tai ajattelus kuinka paljon haittaa toimintansa on mulle tehnyt. Hän pakoilee vastuutaan ja on myiden silmissä, ainakin joidenkin edessä hyvis, mitä ei ole. Asian vien tavalla tai toisella eteenpäin, kun omat voimat riittävät. Uskon, että toimintaansa ei tuollaisessa paikassa sallita.
- lastunalaineilla
Meni miten meni ... kyllä kai sitä itekkin voi omiin asioihinsa vaikuttaa, miten menee eikä olla
Tsemppiä aloittajalle!
En edelleenkään tee aloituksia eli keskustelunavauksia palstalle.
En kaipaa Timoa, en Pekkaa enkä mystistä "M-miestä"
Jos ap., olet nimissäni kirjoitteleva Timo, niin varmaan sinulla on huono
omatunto kaiken kiusaamisesi jälkeen.
Olin viimeksi palstalla 16.11, kuten nimimerkkinikin.
T:Ei koskaan ap.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin6312715Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh175491Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345148Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4822446Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142290Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2931873FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01501Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu951365- 401286
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101235