Onko nännit miehelläkin erogeeninen alue? mun mieheni ohjaa käteni aina silittämään näniään.
mies nautitko nännien hyväilystä?
11
733
Vastaukset
- kiuas
Ei ole yhtään eroottista ainakaan minulla.
Toi saattaa tykätä joka on kaikessa kokeillu löylykauhaa ja luulee että muutkin haluaisivat. Jotkut pitää jotkut ei. Minä en pidä ollenkaan nännieni puristelusta.
- femina111
En puristele vaan silitän koko kädellä päältä ylös-alas. Mutta ilmeisesti hän haluaa että jotenkin vähän raavin kynsilläni.
femina111 kirjoitti:
En puristele vaan silitän koko kädellä päältä ylös-alas. Mutta ilmeisesti hän haluaa että jotenkin vähän raavin kynsilläni.
Ehkä tuollainen hellä käsittely vois tuntua hyvältäkin. 😋
- nännininämä
Mulla nännit on herkät ja jos nainen niitä pyörittelee tai kielellään kiihottaa, kovettuu kaluni muutamassa sekunnissa. Voin melkein saada orkunkin, jos nainen jatkaa nännieni kiihottamista pitempään. Itsekin pyörittelen ja painelen nännejäni kun runkkaan, se lisää nautintoa.
- mies_ö_
Ei ainakaan minulla.
Kättä kun liuttaa ylhäältä hitaasti alavatsan alueelle niin ai että kun vihloo ihanasti ja voimakkaasti. Siellä on meitsin erogeeninen alue. - Tissi86
Kyllä mä ainakin tykkään
se on ihana saada hyväillä ja puristaa naisen rintoja ja kielellä hyväillä nännejä
- FakkisSuni
Ehdottomasti nautin, kun vaimoni räplää tai imee nännejäni.
- Pantyhosemen
Tekee tosi hyvää, kalu kostuu nopeasti! Myös liivien kokeilu tekee hyvää ;)
- herkistelyä
Nuorempana ei erityisemmin, mutta nyttemmin naisen antama nännien hyväly, imeminen, nuolenta, hieman kuin naisen rintojen hyväly jne. tuntuu nautinnolliselta osaltayhteisiä leikkejä ;-)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 216548
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 603677
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2282937Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342712Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452496Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme252335Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 401753
- 241618