Minkä tyyppisiä olivat Keihäsmatkojen koneet vuonna 1974. En muista oliko kaksi vai kolme penkkiä vierekkäin. Sen muistan että ensimmäisen kerran ulkomaille matkustaessani vieressäni istui tosi upea blondi. Todellinen herkkupala. Vieläkin harmittaa ettei ollut miestä tutustua lähemmin. Sitä kun oli tuolloin niin ujo.
Keihäsen koneet?
15
399
Vastaukset
- 12plus
Spear Airin koneet oli DC8-32:sia. En tiedä lensivätkö 1974 muillakin koneilla, nuo olivat omia.
- Wiikkipedia
Wikissä on asiaa kerrottu ihan riittävän laajasti, joten aloittajan kannattaa lukea sieltä.
Tässäkin tapauksessa guuglaaminen olisi ollut oikotie tietoon ilman ao. päänaukomista.
- Namupalameniohi
Mitä ihmeen omia? Tarkoitan niitä muita koneita jotka lensivät Kanarialle.
- 12plus
Keihäsmatkat omisti Spear Airin ja lensi sen koneilla. Ei pitäisi olla kovin vaikeaa ymmärtää.
- Namupalameniohi
Luin kertomuksia keihäsmatkoilta. Itse olin eka kertaa tosiaan Rodoksella marraskuussa 1973 enkä älynnyt napata blondia. Tosin hänellä oli kyllä paikallinenkin "ystävä". mutta oleskeli myös hotellissa. Matkalippu on yhä tallessa. Reissut olivat sikäli mielenkiintoisia ettei koskaan tiennyt kenen kanssa majoittui. Harrastin kestävyysjuoksua joten minulla oli selkeä ohjelma. Kerran huonekaverini lähti iltaisin reissuun ja palaili kun olin lähdössä aamulenkille. Rytmi sopi minulle oikein hyvin. Torremolinosissa talvella 1974 eräs herrasmies kävi ensimmäisen kerran hotellin ulkopuolella lähtöä edeltävänä päivänä. Eräässä jutussa kerrottiin "vapaan tankkauksen possujuhlista". Siitäkin minulla on hyvä valokuva. Opas tiesi että tarvitsen paljon energiaa ja siksi hän järjesti neljä possunkyljystä syötäväkseni. Tuona iltana eräs vaimoihminen ei olisi pannut pahakseen läheisempääkin tutustumista toistemme anatomiaan. Koska mies oli mukana (tosin toisissa maailmoissa) niin en halunnut ottaa kielletyn puun hedelmää.
- Blondi.On.Blondi
Tosin hänellä oli paikallinen ystävä mutta nuoleskeli myös hotellissa.
- Lentojätkä1974
Omia konneita oli Kutsetin merkit siivissä.
- Enson.jeesukset
Taidat sekoittaa Finnjettiin.
- Lentojätkä1974
No en kai. Finnjettihän on jo romutettu.
- Zorba.jaohviivaespamja
Muistatteko Rhodoksen Embonan kylän lammas- ja Torremolinosin possujuhlat? Vai jäikö vapaan tankkauksen illoista mitään muistikuvaa?
- Namupalameniohi
Emäntäni on kyllä aika lammas.
- Namupalameniohi
Miten toisen nimimerkkiä voi käyttää? Ainakin minun kone herjaa heti. 1.12. 17:02 en ole minä, aloittaja
- Terveystalo
Olisitko skitsofreeni? Vahvasti vaikuttaa siltä.
- Namupalameniohi
No jopas oli diaknoosi! Oletko vakuutuslääkäri kun kykenet ilman vastaanottoa noin ylevään arvioon? Kari Suomalaista sopivasti mukaillen: Ennen olivat lääkäri, konitohtori ja sotilaslääkäri. Urheilulääkäreitä ei vielä ollut. Suomi24 lääkärit tulivat vielä myöhemmin.
Tuohon toisen nimimerkin käytön mahdollisuuteen kysyin asiasta jotain ymmärtävältä. En sinulta. - Terveystalo
Näköjään onkin helpompaa kuin luulin. Sen kun kirjottaa vaan. Ei tarvitse sairastaa mitään tautia. Toivoo aloittajanimimerkki Namupalameniohi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä431805Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2071238- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321137- 781086
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057