muovi olisi hyvä materiaali, mutta aletaankohan enää ottaa tuotantoon muoviastioita nykyään?
haluaisin saada tuotantoon erään keittiöastian
17
271
Vastaukset
Olen jo odotellutkin keveitä muovisia paistinpannuja ja kattiloita.
- Bengalitikku
No, hehheh...
- Louhittu.sipuli
Etsin pitkään kananmunan leikkuria, ennen myytiin Stockalla. Nyt ei saa enää mistään. Pakko luovuttaa.
- Heikunkeikku
Paperipussilla voi kuulemma keittää perunoita.
Nuotiolla. Enpä tiedä, päättää en osaa, että uskoisinko.
Näin olen lukenut vai olikos se niin, että mun poika aikanaan sen sanoi, kun partiossa oli opastettu.
Kun paperipussin sisällä on vettä, niin ulkopuolinen pussinpohja ei syty palamaan.
No nyt oon päättänyt tän kirjoittamisen aikana, että taidan uskoa.
Toi yks kirjoittaja on ootelut muovisia paistinpannuja ja kattiloita. Melkein naurahdin lauseen luettuani. En sit ihan kuitenkaan:)
Mulla on rautaisia helevetin raskaita paistinpannuja. Just äsken tulin alakerrasta ylös kun sain lykättyä vuuan uuniin. Ruskistin isoja lihanflätiköitä. Siinä isoimmassa rautapadassa. Jos se olis ollut muovista tehty, niin johan meikäläinen olis yhellä kädellä paistinpannua heilutellut. Nykyises pannus pitäis olla melkein yli kaks kättä. Ainakin kolme. Mistähän sekin johtuu? Ennen sain mainosti yhelläkin kädellä pannun levyltä nousemaan, vaan vanhempuren jotenkin se pannu on tullut raskaammaksi.
Rautapannua ei saa ruveta pesuaineilla jynssäämään. Tullut mieleen, että ku se noin on raskaaksi tullut, että jos se on kerryttänyt vuosien ajan pintaan ruokajäämiä, niin siks sen raskaus on huomioitavaa. Mitä muuta syytä tohon vois sitte mukamas olla.
Tuo louhittu sipuli, tos mun kommenttia ennen on leikkuria munille etsinyt. Kyllä niitä vielä saa.
Lähe muihinki kauppoihin niitä etsimään.- Bengalitikku
En tiedä, miksi kirjoitukseni poistettiin. Sisälsi yhden toiminimen!
Oi!
- Hallaahon.äänestäjä44
Sen verran rahoitusta että saat mallikappaleen
Sen jälkeen
yritys mudollisesti pystyyn, tuotteelle hyvä nimi
kuten
cookme
ja patentti EU:ssa ainakin
anomus tekesille, leijonanluonaohjelmaan, sijoitusmessuille
jos tunnet varakkaita yksityishenkilöitä jotka ovat olleet töissä Nokiassa jne.
jotka osaavat markkinoida
niin niille myyt osakkeita halvalla ensin
https://www.businessfinland.fi/suomalaisille-asiakkaille/palvelut/rahoitus/startup/nuoret-innovatiiviset-yritykset-niy/
Firma pystyyn
muutaman vuoden perästä Tupperware ostaa sen miljardilla
rahat taskuun
ja Karibialle ottamaan Charro negroa - Louhittu.sipuli
Sitten on munanleikkuri tullut takaisin, jos sitten on samasta värkistä kyse. Mies sitä muutama vuosi sitten etsi ja vieläkin joskus vilkuilen keittiötarvikkeista. Kaikki mahdolliset kaupat koluttiin. Mies sitten muutaman tilasi Ruotsin siskoltaan, mutta kaikki ovat menneet tai annettu. No nytpä kiertelen uudestaan. Kiitos!
- Vitsiniekka
Vanhalla piialla oli kotiapulaisena Blondi, oli juhlat tulossa, ja emäntä sanoi, että tulee miesvieraitakin, pitää ottaa sokeripihdit käyttöön koska ne miehet ei aina pese käsiään vessassa käynnin jälkeen. Juhlien jälkeen emäntä kysyi Blondilta ”miksi et laittanut sokeripihtiä sokeriastiaan vaikka siitä erityisesti mainitsin”? Tähän Blondi vastasi ”laitoin ne sinne vessaan ihan näkyvälle paikalle miehiä varten”.
- Louhittu.sipuli
minttupuu, missähän Tokmannilla? Vilkaisin Lohjan Tokmannin, ei löytynyt? Jos asut jossain kauempana, lienee vanhaa varastoa.
- Heikunkeikku
Kuule sipuli. Tokmannin verkkokaupassa on munanleikkureita myynnissä, hinta 1,49.
Katsoin äsken Vaasan Tokmannia ja siellä on myös myynnissä munanleikkureita.
Eli ei liene kyse mistään vanhasta varastosta.
Olisiko ollut viime kesänä, alkukesästä, kun semmosen kapistuksen ostin.
Jos Lohjan Tokmannilta et sellaista löytänyt, niin minä sinänä jos olisin, kysäisisin myyjältä, että jos sinnekin voisi leikkureita myyntiin tilata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433763- 382528
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?362052- 231792
- 171709
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai1001632- 231598
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991476- 241457
- 221419