Olemme mieheni kanssa lähdössä Budapestiin jouluksi ja ensimmäistä kertaa tähän kaupunkiin. Tarkoitus on käydä esim. Széchenyin kylpylässä. Mitä näissä kylpylöissä tulisi ottaa huomioon verrattuna Suomen uimahalleihin? Tarkoitus olisi ottaa yhteinen pukukoppi ei pelkkää kaappia.
Onko uimalakki pakollinen? Onko kylpylöissä joitakin erityisiä käytössääntöjä? Onko tarpeellista ostaa liput etukäteen? En löytänyt aikaisemmista keskusteluista näitä vastauksia, joten odotan asiallisia vastauksia aiheesta.
Kylpylät ja niiden käytöstavat
6
407
Vastaukset
- åpoiuyt
Alapäät pitää ajaa kaljuksi ja nipistä perskarvat.
uimahousut eivät ole pakollisia. Saa hypätä altaan reunasta. - 10xreissua_vuodessa
En tiedä oliko sama kylpylä missä Budapestissä käytiin, mutta ainoana tulee mieleen tuo uimalakki, se oli pakollinen ainoastaan jos menee uimaan kuntouimareille varatulle radalle/altaalle. Kannattanee ottaa ukolle mukaan normiuikkarit, uimashortsit saattaa olla kiellettyjä.
- srtsryjsyjytsj
Yhteinen pukukoppi ei onnistu, koska naisten ja miesten puolet ovat erikseen.
Oma pyyhe kannattaa ottaa mukaan. Sen voi jättää joko suihkujen viereen lokerikkoon tai ottaa mukaan ulos altaille.
Ulkona on baari, josta voi ostaa juomia, mutta ne pitää maksaa siinä paikan päällä eikä mitään rannekesysteemiä tms. ole olemassa. Tai ei ollut ainakaan pari vuotta sitten.
Eikä olleet uimashortsitkaan kiellettyjä.- Joulumatkalle
Kiitos asiallisesta vastauksesta.
- edellinen
Jaa niin nythän on talvi, enpä tiedä tuosta baarista. Tai tuskin sitä kylmää juomaa altaan reunalla joulukuussa tarvitaankaan :D
- uimaan
Minkäänlaista kakkpotkoa ei saa olla uikkareissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937658
- 403702
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241120
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32983Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27951Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31752Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703