Myös Kimmo ja Pirjo kihlautuivat.

tokitoki

10

4810

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viljamin.poika

Kimmo Ohtosella oli ikävä isä. Jossassakin aikakauslehdessä Ohtonen tilitti: vanhempien riidellessä lähdin kävelemään metsään. Siellä sain rauhan Ohtonen summasi.

Minullakin on isästäni liikaa huonoja muistoja. Tunsin olevani ei toivottu lapsi. Ei hän viinaa lasten nähden koskaan ottanut. Eikä selkäänkään antanut, mutta se asenne minuu kohtaan oli mikä oli. Hän oli molemmissa sodissa mukana. Tarkka-ampujalla oli rintamalla ns. tilausta.
      Olin nuorin lapsi kun hän talvisotaan lähti. Jatkosodan jälkeen sain vielä pikku sisaren.

• mistä.tiedät

Ei tuossa uutisessa sanota sulhasen nimeä !

• kerrohan-tarkemmin

KETÄ he ovat

EI OLE KUNNIA TUNTEA !?

• tokitoki

Kelaa se linkki loppuun. Siellä kerrotaan että Pirjon julkisuutta kaihtava kihlakaveri on luontotoimittaja Kimmo Ohtonen. Näyttävä raameiltaankin.

• luetarkemmim
        tokitoki kirjoitti:

Kelaa se linkki loppuun. Siellä kerrotaan että Pirjon julkisuutta kaihtava kihlakaveri on luontotoimittaja Kimmo Ohtonen. Näyttävä raameiltaankin.

Siinä sanotaan vain että Pirjolla on yhteinen tv-ohjelma luontokuvaaja Kimmo Ohtosen kanssa ha etä Pirjon sulhanen on joku tavis, käsikirjoittaja.

• Viatonsivullinen

Eipäs nyt pidä paikkaansa sanoi hammaslääkäri. Kimmo Ohtosen vaimo on Laura. Molempien sukunimeksi tuli Ohtonheimo, häät on olleet jo ja morsmaikku on kaunis sekä sulhanen komea.
      Pirjon siippa on todellakin vielä salaisuus, jää nähtäväksi.
      Juttu nyt oikaistu! 💘

• höpöhöpöjä

Sirkkunen julkaissut väärää tietoa, on aina kiire puhua ennen tarkastamista asian oikeellisuudesta.
        Puhu vähemmän, tiedä enemmän, sanotaan.

• Raasrii

Jos onnii ratiomies kimmo kimalainen.

• sittäekäli

Kimmon vaimo on tosiaan Laura. On kuitenkin ehkä pientä rakoilua parisuhteessa jos Kimmo lähtee Pirjo Heikkilän, lapsuuden ystävänsä Huippuvuorelle jääkarhuloi kuvvaamaan.
      On kuitenkin heidän itsensä asia miten jutut klaaraavat. Ikään kuin kolmansien korvapuusti.

• Anonyymi

No Nyt,,onko pertikistä tullut uusi seiskan päätoimittaja??

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3053
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2705
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2315
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      52
      1875
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1527
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1370
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1339
    Aihe