tulee oma TV-ohjelma,olkaamme ylpeitä,uskontoonja kauteukseen katsomatta,markku sentekee,merijärvi suomenkartalle
meidän omalle
15
285
Vastaukset
- vanista
markku on ihana
- VitulusVademecum
Jo on maailma mallillaan, jos siitä lieripäästäkin trhjdään oma tv- ohjelma. Suksikoon...
- exlessu
ei jaksoakaan olenäkynyt,mutta kateus jo nostaa päätä merijärvellä,ihmesakkia niin eihän siellä olekaan muitakuin salakatselijoita,tieskankautta katsotaan mitä markkutouhuaa,
- vanista
mitähänkivaa Markku on tänään nikkarounut,tiesat auki 21.00
- vanittaja
menikö merijärvelle maitolava, oliseniin nätti
- semmoista
heileevit,ensviikolla läppärit auki markkujälleen läppärissä.eiku tvssä
- eitietoa
mitä tykkäsitte sukulaiset,markun ohjelmasta eikö onnistunut ainakin avausjakso aivan okei.
- jaskasata
Markku on hyvä jätkä,turha kenenkään olla kateellinen.
- kauhajärvi
Ei ainakaan RY porukan.
- Anonyymi
Yksinkertaisten puujalkavitsien laukoja. Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten. Vanha sananlasku.
- Anonyymi
markku tulipois espanjasta,onko näkynyt raitilla
- Anonyymi
Oon luullu sen olevan kalajokisia saukkoja.
- Anonyymi
noniin,markku tulee mainostaan omaa kirjaansa tänne kaikki nyt joukolla katsomaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
noniin,markku tulee mainostaan omaa kirjaansa tänne kaikki nyt joukolla katsomaan.
moni ost markun kirjan,tuli itsekki ostettua,
- Anonyymi
kyllä markku teki hyvän kärryn,hinta nousi kuinpulla taikina,merijärveltä on tullut monta hyvää kädentaitajaa,
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1181639
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988