Miten sen saa mutettua, ilman, että menee vetelemään voluslideria? Eikö sille ole mitään pikatoimintoa? Yleensä soitto-ohjelmissa riittää painaa jotain ikonia, niin muteentuu.
Rhythmbox_______
8
449
Vastaukset
- kovalatenssi
Linuxeissa on kova latenssi.
- suomakieli
Mikä pitää muuttaa ja mikä on "voluslaider"?
Kokeile painaa jotain ikonia, jos siitä vaikka tapahtuu se mitä haet. - onhan-se-siellä
Onhan siinä yläpalkissa vasemmalla asetusrattaan vieressä selvästi kaiuttimen kuva, jota näppäämällä ilmestyy se äänenvoimakkuuden säätö. Näin siis Mint Cinnamon 19:ssä, miten lie muissa distroissa.
- ploploplop
Minulla näppäimistössä mute. Rytmilaatikon saa pauselle tai stopille useammasta paikasta.
Langaton medianäppis kiva. Painaa sitä rasti kovaäänisen päällä näppäintä niin hiljenee. Muistaakseni myös puhelimelle löytyy ohjelma jolla voi rytmilaatikkoa ohjata.
- unohdawindows
Win10 kammee layessi haittaa åaahsti
- edrtfyguhijko
Toisinaan siis olisi tarvetta laittaa nopeasti musiikki äänettömälle, mutta järjestelmässä muuten äänet käytössä. Äänensäädön vetopalkki on hieman vaivalloinen ja hitaampi, kuin jos olisi perus"paina kaiutinkuvaa mutetaksesi".
- 34t34t3222
Asenna sellane mutettava gnome extensions.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701459
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3311069- 43895
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html162759- 39749
- 49700
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529577- 52571
- 116568
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44531