Miten sen saa mutettua, ilman, että menee vetelemään voluslideria? Eikö sille ole mitään pikatoimintoa? Yleensä soitto-ohjelmissa riittää painaa jotain ikonia, niin muteentuu.
Vastaukset 8
- kovalatenssi
Linuxeissa on kova latenssi.
- suomakieli
Mikä pitää muuttaa ja mikä on "voluslaider"?
Kokeile painaa jotain ikonia, jos siitä vaikka tapahtuu se mitä haet. - onhan-se-siellä
Onhan siinä yläpalkissa vasemmalla asetusrattaan vieressä selvästi kaiuttimen kuva, jota näppäämällä ilmestyy se äänenvoimakkuuden säätö. Näin siis Mint Cinnamon 19:ssä, miten lie muissa distroissa.
- ploploplop
Minulla näppäimistössä mute. Rytmilaatikon saa pauselle tai stopille useammasta paikasta.
Langaton medianäppis kiva. Painaa sitä rasti kovaäänisen päällä näppäintä niin hiljenee. Muistaakseni myös puhelimelle löytyy ohjelma jolla voi rytmilaatikkoa ohjata.
- unohdawindows
Win10 kammee layessi haittaa åaahsti
- edrtfyguhijko
Toisinaan siis olisi tarvetta laittaa nopeasti musiikki äänettömälle, mutta järjestelmässä muuten äänet käytössä. Äänensäädön vetopalkki on hieman vaivalloinen ja hitaampi, kuin jos olisi perus"paina kaiutinkuvaa mutetaksesi".
- 34t34t3222
Asenna sellane mutettava gnome extensions.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951172
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit95956Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi52797- 57794
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k35791Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.122744- 2704
- 59581
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant39506Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa33486