Rhythmbox_______

serdftcvgnjk

Miten sen saa mutettua, ilman, että menee vetelemään voluslideria? Eikö sille ole mitään pikatoimintoa? Yleensä soitto-ohjelmissa riittää painaa jotain ikonia, niin muteentuu.

8

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kovalatenssi

Linuxeissa on kova latenssi.

• suomakieli

Mikä pitää muuttaa ja mikä on "voluslaider"?
      Kokeile painaa jotain ikonia, jos siitä vaikka tapahtuu se mitä haet.

• onhan-se-siellä

Onhan siinä yläpalkissa vasemmalla asetusrattaan vieressä selvästi kaiuttimen kuva, jota näppäämällä ilmestyy se äänenvoimakkuuden säätö. Näin siis Mint Cinnamon 19:ssä, miten lie muissa distroissa.

• ploploplop

Minulla näppäimistössä mute. Rytmilaatikon saa pauselle tai stopille useammasta paikasta.

• Langaton medianäppis kiva. Painaa sitä rasti kovaäänisen päällä näppäintä niin hiljenee. Muistaakseni myös puhelimelle löytyy ohjelma jolla voi rytmilaatikkoa ohjata.

• unohdawindows

Win10 kammee layessi haittaa åaahsti

• edrtfyguhijko

Toisinaan siis olisi tarvetta laittaa nopeasti musiikki äänettömälle, mutta järjestelmässä muuten äänet käytössä. Äänensäädön vetopalkki on hieman vaivalloinen ja hitaampi, kuin jos olisi perus"paina kaiutinkuvaa mutetaksesi".

• 34t34t3222

Asenna sellane mutettava gnome extensions.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2361
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      343
      1949
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1856
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1653
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1478
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1012
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      17
      980
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      845
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      830
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      788
    Aihe