Rhythmbox_______

serdftcvgnjk

Miten sen saa mutettua, ilman, että menee vetelemään voluslideria? Eikö sille ole mitään pikatoimintoa? Yleensä soitto-ohjelmissa riittää painaa jotain ikonia, niin muteentuu.

8

449

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kovalatenssi

Linuxeissa on kova latenssi.

• suomakieli

Mikä pitää muuttaa ja mikä on "voluslaider"?
      Kokeile painaa jotain ikonia, jos siitä vaikka tapahtuu se mitä haet.

• onhan-se-siellä

Onhan siinä yläpalkissa vasemmalla asetusrattaan vieressä selvästi kaiuttimen kuva, jota näppäämällä ilmestyy se äänenvoimakkuuden säätö. Näin siis Mint Cinnamon 19:ssä, miten lie muissa distroissa.

• ploploplop

Minulla näppäimistössä mute. Rytmilaatikon saa pauselle tai stopille useammasta paikasta.

• Langaton medianäppis kiva. Painaa sitä rasti kovaäänisen päällä näppäintä niin hiljenee. Muistaakseni myös puhelimelle löytyy ohjelma jolla voi rytmilaatikkoa ohjata.

• unohdawindows

Win10 kammee layessi haittaa åaahsti

• edrtfyguhijko

Toisinaan siis olisi tarvetta laittaa nopeasti musiikki äänettömälle, mutta järjestelmässä muuten äänet käytössä. Äänensäädön vetopalkki on hieman vaivalloinen ja hitaampi, kuin jos olisi perus"paina kaiutinkuvaa mutetaksesi".

• 34t34t3222

Asenna sellane mutettava gnome extensions.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      583
      1210
    2. 76
      879
    3. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      273
      678
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      55
      646
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      184
      642
    6. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      161
      622
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      88
      590
    8. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      126
      582
    9. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      203
      536
    10. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      496
    Aihe