Ihmehoitajat

Mitäs mieltä porukka siitä että eurajoella paikassa jossa työskentelee lähihoitajia. Niin eräs silloin naimisissa oleva nainen tapaili nuorempaa miestä yövuoroissa! Ja sen jälkeen vielä nuorempaa joka yövuorossa ja aina harrastettiin seksiä työpaikalla. Ja kun naisen mies lähti aamuisin töihin niin kaveri kävi silloinki heillä kotona harrastelemassa! Onko oikein?

17

1785

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Töpselitapsa62

Kuulostaa kyllä nyt siltä että olet itse pahasti hoidon tarpeessa!

• hoitokoti

On toki. Harrastuksia pitää olla.
      Unohdit kuitenkin mainita ettei se mies suinkaan töihin mennyt. Se meni terveysasemalle harrastelemaan seksiä omalääkärinsä kanssa. Pitäähän miehimyksilläkin olla harrastuksia.

• satusetätä

Sairaita keksittyjä juttuja sitten piisaapi.

• relaksantti

Ei nämä ole kuin ajanvietteeksi nimenomaan keksittyjä juttuja. Ei ole mitään tekoa todellisuuden kanssa. Joten relaa.

• Geishapallo

Salatut elämät rulez. Vain homot puuttuu.Missä mun popparit?

• Tiivitaavis

Liekö valetta vai katkeransuloista...

• säästömarket

Valetta . Ei kukaan käy harrastelemassa seksiä hoitohenkilökunnan kanssa työvuoroilla. Ne ovat terveydenhoitoalalla ja pitäisi olla terveitä päästään.
      Suloista on ainoastaan edam juusto aamukohmelossa.

• Gougou

Tai iso Gouda peiton alla.

• Muovipussit

Tai sinihomejuusto yövuorossa.

• Seniorijumppa1

No jumankauta juu nääs. Mie taian muuttaa johkin eurjoen pitäjää ja lukea ihteni lähihoitajaksi. Loppuis tämäkin selibaatti perkl.

• sellofaani

Nyt olet saanut väärää opetusta. Ei selibaatti lopu lukemalla lähihoitajaksi, etkä jaksaisi odottaakaan paria vuotta.
      Selibaatti loppuu kun panee tuulemaan.
      Minä en pane. Olen ja pysyn selibaatissa.

• Anonyymi

Mies tai nainen käy

• Anonyymi

Vanhempaa naista seksiin

• Anonyymi

Kyllä noi jutut totta on. Moni hoitaja/lääkäri on sairas päästään. Itsekin harrastan seksiä 44v naislääkäri kanssa kerran viikossa, vaikka olen vasta 19v nuori mies.

• Anonyymi

On se

• Anonyymi

Seksi tekee hyvää niin nuorelle kuin vanhalle

• Anonyymi

Totta puhuu TUNNUSTAN

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      116
      3708
    2. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      14
      1681
    3. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      14
      1538
    4. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      18
      1396
    5. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      293
      1373
    6. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      26
      1260
    7. Tuntuuko sinusta mies

että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti
      Ikävä
      16
      934
    8. Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra

Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy
      Sodankylä
      72
      923
    9. Väärä pää tutustumiseen

Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä
      Ikävä
      117
      876
    10. Mitä tapahtuisi....

Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties
      Ikävä
      60
      829
    Aihe