Mitäs mieltä porukka siitä että eurajoella paikassa jossa työskentelee lähihoitajia. Niin eräs silloin naimisissa oleva nainen tapaili nuorempaa miestä yövuoroissa! Ja sen jälkeen vielä nuorempaa joka yövuorossa ja aina harrastettiin seksiä työpaikalla. Ja kun naisen mies lähti aamuisin töihin niin kaveri kävi silloinki heillä kotona harrastelemassa! Onko oikein?
Ihmehoitajat
17
1376
Vastaukset
- Töpselitapsa62
Kuulostaa kyllä nyt siltä että olet itse pahasti hoidon tarpeessa!
- hoitokoti
On toki. Harrastuksia pitää olla.
Unohdit kuitenkin mainita ettei se mies suinkaan töihin mennyt. Se meni terveysasemalle harrastelemaan seksiä omalääkärinsä kanssa. Pitäähän miehimyksilläkin olla harrastuksia. - satusetätä
Sairaita keksittyjä juttuja sitten piisaapi.
- relaksantti
Ei nämä ole kuin ajanvietteeksi nimenomaan keksittyjä juttuja. Ei ole mitään tekoa todellisuuden kanssa. Joten relaa.
- Geishapallo
Salatut elämät rulez. Vain homot puuttuu.Missä mun popparit?
- Tiivitaavis
Liekö valetta vai katkeransuloista...
- säästömarket
Valetta . Ei kukaan käy harrastelemassa seksiä hoitohenkilökunnan kanssa työvuoroilla. Ne ovat terveydenhoitoalalla ja pitäisi olla terveitä päästään.
Suloista on ainoastaan edam juusto aamukohmelossa.- Gougou
Tai iso Gouda peiton alla.
- Muovipussit
Tai sinihomejuusto yövuorossa.
- Seniorijumppa1
No jumankauta juu nääs. Mie taian muuttaa johkin eurjoen pitäjää ja lukea ihteni lähihoitajaksi. Loppuis tämäkin selibaatti perkl.
- sellofaani
Nyt olet saanut väärää opetusta. Ei selibaatti lopu lukemalla lähihoitajaksi, etkä jaksaisi odottaakaan paria vuotta.
Selibaatti loppuu kun panee tuulemaan.
Minä en pane. Olen ja pysyn selibaatissa. - Anonyymi
Mies tai nainen käy
- Anonyymi
Vanhempaa naista seksiin
- Anonyymi
Kyllä noi jutut totta on. Moni hoitaja/lääkäri on sairas päästään. Itsekin harrastan seksiä 44v naislääkäri kanssa kerran viikossa, vaikka olen vasta 19v nuori mies.
- Anonyymi
On se
- Anonyymi
Seksi tekee hyvää niin nuorelle kuin vanhalle
- Anonyymi
Totta puhuu TUNNUSTAN
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32738Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491175Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221074Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2101043- 1261030
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307937- 42919
- 72885