Haihtunut nuoruus, rakkaus - ajan loppuun kaluama

osaavatkädet

Hämärä hiipii maisemassa
nuollen jo talon nurkkia
kirja kädessä
valonlähde toisessa
kömmin peiton alle

Minun maailmani
ilman sinua
rakkauttasi
kaipauksesta jäljellä kaikki tämä
lämpöisen peiton alla

Missä kuljet
missä kotisi lie
voi hyvin siellä
sinua hellivien
lempeiden käsien alla.

120

543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osaavatkädet

      Katson tuvan lattialla
      hauskaa pitäviä nelijalkaisia

      Naurahdan, kun yksi kurkistaa
      lelu suussaan verhon takaa

      Kaikki seisahtuvat
      kääntyvät minuun päin, kiinnostuksen välkehtiessä silmistään

      Yksi hyppää syliini
      nuolaisee hymykuoppaani, asettuu syliini kerälle

      Pääni, rintani, sylini, sydämeni
      ääriään myöten täynnä rakkautta

      Katson ulos ikkunasta
      näen kaiken kauneuden, hymyilen.

    • Kauniita kirjoituksia ♥️
      Mietiskelin, että olitkohan se sinä, joka täällä palstoilla joskus puolitoista vuotta sitten kirjoitteli. Mun nimmari näet sai alkunsa silloin. Joku osaava tuolloinkin kirjoitti 😊

      • osaavatkädet

        Kiitos!
        Luultavasti.

        Hyvää Joulun odotusta!


      • osaavatkädet kirjoitti:

        Kiitos!
        Luultavasti.

        Hyvää Joulun odotusta!

        No sitten en muistellut ihan vinkuraan. Toivottavasti jatkat kirjoituksiasi, niitä on näet mukava lueskella 😊
        Kiitos, hyvää joulun odotusta sullekin!


    • Present

      Kerällä, vieressä iäkäs nelijalkainen
      Toinen,
      vanha väsynyt untuvainen nukkui pois
      ja jäljellä, meillä molemmilla,
      ikävä loputon.

      Helsingin lumessa pöllyää
      iäkkään, iloisen juoksijan jäljet.

      Takana sukujoulu
      ja se yksinäisyys.
      Sen vahvan yhteisyyden jälkeen
      sen päättymättömän ymmärtämättömyyden jälkeen.

      Olen ottanut paikkani,
      mutta
      edelleen näkymätön
      puolen vuosisadan jälkeen.

      Sateenkaaren värit loistavat
      elämässäni toisaalla.
      Kaikkialla.
      Kirkkaina, raikkaina, rajattomina.

      Elämän tähtihetkiä,
      tässä ja nyt
      nelijalkaisen pyörivä hännän heilautus.

      • lonerforever

        Ihana runo! Itsekin juuri rakkauteni menetettyäni ajattelin että onhan täällä muitakin jotka ovat yksin. nimim. Lonerforever


      • tarpeet

        Rakkaus ja hyväksytyksi tuleminen on perustarve. Kun on pettynyt ihmiseen,/ihmisiin, tämän tarpeen täyttää eläin/eläimet, tai jokin muu.


      • lonerforever kirjoitti:

        Ihana runo! Itsekin juuri rakkauteni menetettyäni ajattelin että onhan täällä muitakin jotka ovat yksin. nimim. Lonerforever

        Nää on kyllä kauniita runoja 💕 Osaispa itekin, mutta kun ei 😂


      • Kai se täytyy koittaa, kun ei unikaan tule 😐 Olkaatte armolliset 😉 Lyhyessä hetkessä kyhätty.

        Kellon tasainen tikitys
        Eteenpäin
        Suljen silmäni
        Ajatus pysähtyy
        Kello käy
        Mihin olen menossa
        Mistä tulen
        Kuka lopulta olen
        Mitä jätän jälkeeni
        Sitten, kun kelloni pysähtyy
        Kun aikani on loppu.


      • Kaunis runo.


      • Ibbidippi kirjoitti:

        Kaunis runo.

        Kiitos 😊 Mä tahtoisin osata kirjoittaa kuten esim. "osaavat kädet" tuossa yllä tai "Before present" tuolla alla. Mutta sellaisia tekstejä ei multa irtoa. Tuli muuten just töllöstä ohjelma Saima Harmajasta. Siinä kyllä neito, joka paini ihan omassa (runoilu)sarjassaan ❤️ Surullista että kuoli niin nuorena.


      • Siinä syvässä kohdassa
        mieli tahtoo mennä
        Sukeltaa pohjaan
        kylmään ja tummaan
        Eikä sieltä tahdo enää nousta.


      • puserossasuru

        Surullista :(


    • pikapuolin

      Tule
      helli minua
      ota syliin
      rintojasi vasten
      suukota
      yön yli kauas kuljeta

      <3

      • Selkääsi pitkin kuljetan kättä
        Olkaasi hiljaa silitän
        Syliin sinut otan, varoen rutistan.

        Kun silmäsi avaat ja mua hymyillen katsot
        Niin hetkessä siinä on tunne se selvä
        Sun viereesi tahdon mä jäädä nyt tähän
        Ja kanssasi jakaa elämän tämän.


      • pikapuolin

        ???
        !!!
        <3 <3 <3


      • pikapuolin kirjoitti:

        ???
        !!!
        <3 <3 <3

        Tarkoittaako tuo, että ikäänkuin odotat vastausta huutoon rakkauden 😊


      • pikapuolin

        Runoilit runooni, kysymysmerkit siitä. Huutomerkit kuvastavat yleistä hämmennystä, heränneitä ajatuksia. Sydämet...lempeitä, lämpöisiä tuntemuksia.


      • pikapuolin kirjoitti:

        Runoilit runooni, kysymysmerkit siitä. Huutomerkit kuvastavat yleistä hämmennystä, heränneitä ajatuksia. Sydämet...lempeitä, lämpöisiä tuntemuksia.

        Kiitos selvennyksestä.
        Tykkäsin runostasi ja sitten meni täälläkin riimittelyvaihde päälle. Eikös se ole eräänlaista keskustelua sekin, kun vastaa toisen runoon 😊
        Lempeät ja lämpöiset tuntemukset on aina ok. Ja sehän tuntuu vain hyvältä, jos sellaisia tuntemuksia saa aikaan toiselle, tavalla tai toisella 😉


    • BeforePresent

      Tyhjän punaviinilasini reunalla huulirasvaa
      Sinun oluttuoppisi pohjalla vaahtoa
      Kerron, etten polta
      mutta lähden perässäsi ulos

      Avaan ravintolan ulko-oven
      ja tunnen heti,
      missä seisot tummassa takissasi
      seinän vierellä, toinen jalka koukussa
      kengänpohja seinää vasten

      Kylmässä pakkasessa
      katsot väkijoukossa vain minua
      ja sytytät savuketta

      Tulen ihan lähellesi
      Suutelen niin kevyesti, että
      kirpeä ilma viivähtää vielä hetken

      Kun sormesi löytävät kaulahuivini alta
      lämmintä ihoa
      tarraudun kiinni takkiisi

      Toinen suudelma
      salpaa hengitykseni
      nousee kohisten korviini
      ja putoaa tulikärpäsinä vatsanpohjalle

    • Revisiita

      Kauheata shaissea!

    • Sinnebaariinsejäi

      Kauneutesi raunioille jään lepäämään

    • Vanha.nainen.hunningolla

      Haihtunut on, nuoruuskin.

    • Sama se mitä sanot,
      jos ei toinen tahdo kuulla.
      Katsoo vain ohi,
      kun ei halua totuutta nähdä.
      On vaiti,
      mutta mielessään kiroaa.
      Puristaa kättä nyrkkiin taskussaan.
      Ei ota, eikä mitään anna,
      ei ainakaan periksi.

      • huomioija

        Mitä sinä haluat?
        Vaikutat pettyneeltä.
        Täällä ei kannata omia mitään, niin pääsee helpommalla.

        Yleisesti ottaen kannattaa viestiä suoraa hänelle joka on jäänyt sydämeen asumaan.


      • huomioija kirjoitti:

        Mitä sinä haluat?
        Vaikutat pettyneeltä.
        Täällä ei kannata omia mitään, niin pääsee helpommalla.

        Yleisesti ottaen kannattaa viestiä suoraa hänelle joka on jäänyt sydämeen asumaan.

        Kiitos huomioinnista 😊 Nämä mun väkerrykset kertovat aika harvoin omassa elämässä meneillään olevista asioista. Osa asioista on kyllä koettu.


    • Per-kel

      Pienentyy mun ympär´ elon piiri, aika seisoo nukkuu tuuliviiri.- Edessäni hämäräinen tie, tuntemattomahan tupaan vie .- (Leino)

      • Vaik ois piiri elon ajallaan se kuihtunut
        Viisarit sen kellon, minuutitkin huvennut
        Tässä olen vierelläs ja siihen minä jään
        Käsi sinun kädessäs, jaan mä elon tään.


    • Kiireessä
      kuppi nurin
      Hätiköiden hämmennän
      Saatiin klimppisoppaa
      Kello rientää, hoputtaa
      Kielen polttaa keitos
      Nuttu päälle nurinpäin
      jakku juoponnappiin
      Liukkahalla lennähdän
      Persiilleni pyllähdän
      Täst on hyvä jatkaa.

      • Vääräpuoli

        Hushus bipuolelle !


      • Väärälläpuolellaaa

        Miksi poistetaan kommentti kun yrittää saada 'omalle puolelle' kirjoittamaan ?!


      • Väärälläpuolellaaa kirjoitti:

        Miksi poistetaan kommentti kun yrittää saada 'omalle puolelle' kirjoittamaan ?!

        Jahans 😐



    • ggrg

      Oletko sinäkin ap täyttänyt 40v:D

    • Kuihtuu kukka
      lakastuu
      kun ei sitä hoida.
      Kuolee tunne
      vaimenee
      kun ei toinen vastaa
      Sammuu liekki
      tukahtuu
      kynttilä kun palaa loppuun
      Yksin olet siinä
      elämässä itsekseen
      Päättyessä elon
      kaikki katoaa.

      • Aava_meri

        Sinä siinä
        minä tässä
        välillämme aavameri.
        Kaikki mitä elämässäni olen etsinyt on nyt tässä.


      • Ei ole sanoja määrättömästi
        Ei aikaa loputtomasti
        On tämä hetki
        Jossa on kaikki.


      • Aava_meri kirjoitti:

        Sinä siinä
        minä tässä
        välillämme aavameri.
        Kaikki mitä elämässäni olen etsinyt on nyt tässä.

        ❤️ Jäin pohtimaan tuota aavaa merta...


    • luettavaa

      www.helpguide.org/articles/mental-disorders/narcissistic-personality-disorder.htm

      • Miksi linkki enkunkieliseen, kun suomeksikin tarinaa aiheesta löytyy 😉


    • Silmät kiinni makaan
      kosketustas kaipaan
      Kättäsi iholleni
      vartaloa vierelleni
      Peittoani rutistan
      sinua vain haluan
      Tunteen koitan turruttaa
      unen pian saavuttaa

      Unessani kanssas oon
      käperryn sun kainaloon
      Olkaas vasten painan pään
      pyydät, että siihen jään.

      • Aava_meri

        Kirjoitat hienoja runoja😉


      • Aava_meri

        Minkä ikäinen ja mistäpäin tälläinen runoilija on, jos saa neidiltä udella?😉


      • Aava_meri kirjoitti:

        Minkä ikäinen ja mistäpäin tälläinen runoilija on, jos saa neidiltä udella?😉

        Kiitos palautteestasi 😊 Liekö tekoällin tekosia kun oli deletoitu. Näkyi mulla silti tuolla ilmoituksissa.
        Saahan sitä aina kysyä 😉 Ikää mulla on jo ihan reippaasti eli neljänkympin paremmalla puolella mennään. Jännää muuten, kun sanotaan noin, jotta paremmalla puolella. Onko se sitten parempi puoli, niin enpä tiiä.
        Mikä olisikaan tämmöiselle kohtapuoliin vanhalle sopivampi paikka asustella kuin Uusimaa eli siellä kirjoittelen 😊


      • Aava_meri

        Harmi kun asut noin kaukana, olisi ollut kiva tutustua😉 Vaikka tuskin sinua kiinnostaa tämmöinen teini tyttö😂 Eli itse olen savosta ja täytän 22😊


      • Jahans, taas painellaan deletee oikein urakalla. No kerkisin Aava_meri viestisi lukea. Jep, tässä ei oo välissä aavaa merta mutta joku järvi saattaa olla. Ainakin rutkasti kilsoja. Vähän niinku mulla mittarissa 😂
        Ps. Mä oon kotoisin sieltä teitiltä päin 😊


      • Aava_meri

        Nainen vaan paranee mitä enemmän ikää tulee😊 Vai täältä päin oot. Eikö oo yhtään ikävä takasin kotiseudulle?


      • Aava_meri kirjoitti:

        Nainen vaan paranee mitä enemmän ikää tulee😊 Vai täältä päin oot. Eikö oo yhtään ikävä takasin kotiseudulle?

        Noh, mä oon ollu sellasen medium plus puutarhatontun korkunen sillon, kun mun vanhemmat päätti vaihtaa maisemaa tänne etelämpään, etten mä paljon niistä seuduista muista. Toki niitten seutujen ohi on myöhemmin monet kerrat ajettu ja toisinaan sinne myös pysähdytty.
        Myönnettävä on, että joskus mulla on kyllä pikaseen käynyt mielessä seudun vaihto. Ehkä ne on ne juuret sitten kuitenkin, kun vaivihkaa koittavat vetää sinne keskemmälle.
        Mutta joo, tunnen oloni ihan kotoisaksi täällä etelän mailla 😊
        Mä muuten tykkään ihan hirmusti savon murteesta ja osaan sitä toki jonkin verran itekin. Tai siis ossoon, silleen kai se mäni 😁
        Ootko sä ihan syntyperäsiä savolaisia vai muualta muuttanu? Jos oot syntyperäsiä, niin onko ne sun juures kuinka tiukassa? Monesti se kai merkkaa paljon, jotta missä on suku. Jos siis tulee toimeen niitten kanssa. Mulla on lähin suku täällä etelässä ja tuun niitten kans toimeen oikein hyvin. No en tietenkään aina mutta kukapa tulis (tai mänis).
        En oikein tiiä mitä tosta "nainen vaan paranee mitä enemmän ikää tulee" ajattelis. Kun omalla kohdalla ei oo monikaan asia parantunut. Ei ainakaan kunto tai ulkonäkö 😂


      • Aava_meri

        Suku on tullu joskus tänne savoon karjalasta, mutta itse syntyny ja aina asunu savossa. Myös kaikki sukulaiset asuu täällä. Tulen suvun kanssa hyvin toimeen, kunhan ei nää joka päivä. Osaan itekki vähän savon murretta, ainakin omasta mielestä😂


      • Aava_meri kirjoitti:

        Suku on tullu joskus tänne savoon karjalasta, mutta itse syntyny ja aina asunu savossa. Myös kaikki sukulaiset asuu täällä. Tulen suvun kanssa hyvin toimeen, kunhan ei nää joka päivä. Osaan itekki vähän savon murretta, ainakin omasta mielestä😂

        Mun päässä alko ihan väkisin soimaan "Hei Karjalasta heilin minä löysin löysin heilin pienen herttaisen...."😂


      • Aava_meri
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mun päässä alko ihan väkisin soimaan "Hei Karjalasta heilin minä löysin löysin heilin pienen herttaisen...."😂

        Tuo oli hyvä🤣


      • Taas läks näköjään sun viestis poistoon 😐 Näky mulla taasen tuolla ilmoituksissa, enkä nyttenkään nähny siinä mitään sääntöjen vastaista.
        Kauniita unia Aava_meri!
        Ps. Tässä sulle unibiisi 😊
        https://youtu.be/Ll_QeA-1LZM


      • Aava_meri
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Taas läks näköjään sun viestis poistoon 😐 Näky mulla taasen tuolla ilmoituksissa, enkä nyttenkään nähny siinä mitään sääntöjen vastaista.
        Kauniita unia Aava_meri!
        Ps. Tässä sulle unibiisi 😊
        https://youtu.be/Ll_QeA-1LZM

        Kaikki minun viestit poistetaan aina, varmaan tämäkin.. Kiitos kauniista kappaleesta.😊 Minkälaisesta musiikista tykkäät?


      • Väärälläpuolellaaaaaa
        Aava_meri kirjoitti:

        Kaikki minun viestit poistetaan aina, varmaan tämäkin.. Kiitos kauniista kappaleesta.😊 Minkälaisesta musiikista tykkäät?

        Oletko Aavameri lesbo vai väärällä puolella kuten Enosaaentunne?


      • lopeta
        Väärälläpuolellaaaaaa kirjoitti:

        Oletko Aavameri lesbo vai väärällä puolella kuten Enosaaentunne?

        Kiusa se on pienikin kiusa.


      • Väärälläpuolelllaaaaaaa
        lopeta kirjoitti:

        Kiusa se on pienikin kiusa.

        Kenen pitäisi lopettaa ja mikä?! Ei kuulu lesbo puolelle jos on bi!! Enosaaentunne!!!


      • Aava_meri
        Väärälläpuolellaaaaaa kirjoitti:

        Oletko Aavameri lesbo vai väärällä puolella kuten Enosaaentunne?

        Olen lesbo


      • Aava_meri
        Aava_meri kirjoitti:

        Olen lesbo

        Mitä väliä sillä on onko bi vai lesbo? Kai nyt kaksi ihmistä saa jutella keskenään paikasta riippumatta.


      • Aava_meri kirjoitti:

        Kaikki minun viestit poistetaan aina, varmaan tämäkin.. Kiitos kauniista kappaleesta.😊 Minkälaisesta musiikista tykkäät?

        Kiva kun tykkäsit 😊 Mä oon melkeest kaikkiruokanen musiikin suhteen. Muuten en ookkaan kaikkiruokanen, mutten kranttu kuitenkaan 😊 Millasesta musasta sä tykkäät?
        Älä sä Aava_meri ainakaan ota ittees jos joku väliin huutelee. Mullehan noi lähe vetään omalle palstalles -jutut on tarkotettu. Oonhan mä täältä jo kertaalleen poistunu kun meni niin tyypeillä herneet nenään.


      • Aava_meri

        Mulla on kanssa aika laaja maku musiikin suhteen, mutta eniten kuuntelen räppiä, poppia ja rockia. Ootko menossa kesällä joihinkin festareille?😊
        En voi ymmärtää ihmisiä ketkä vetää herneen nenään jostain palsta kirjotuksista ja millä palstalla kirjottelet😂 No meitä on moneen junaan..


      • Aava_meri kirjoitti:

        Mulla on kanssa aika laaja maku musiikin suhteen, mutta eniten kuuntelen räppiä, poppia ja rockia. Ootko menossa kesällä joihinkin festareille?😊
        En voi ymmärtää ihmisiä ketkä vetää herneen nenään jostain palsta kirjotuksista ja millä palstalla kirjottelet😂 No meitä on moneen junaan..

        Mä oon käyny tasan yhden kerran festareilla ja siitä on aikaa 😂 Eli ei oo suunnitelmissa tulevanakaan kesänä.
        Konserteissa tykkään kyllä käydä ja käynkin n. kerran pari vuodessa, riippuen tietysti siitä mimmonen on tarjonta. Viimeks olin Jenni Vartiaisen keikalla Hartwallilla. On muuten kivan näkönen pimu 😊 Käytkös sä ite (paljon) festareilla tai konserteissa?


      • Mua muuten riimityttäis aika rutkasti mutta piä lyö ei tulta vaan tyhjää, enkä millään keksi aihetta 😂


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä oon käyny tasan yhden kerran festareilla ja siitä on aikaa 😂 Eli ei oo suunnitelmissa tulevanakaan kesänä.
        Konserteissa tykkään kyllä käydä ja käynkin n. kerran pari vuodessa, riippuen tietysti siitä mimmonen on tarjonta. Viimeks olin Jenni Vartiaisen keikalla Hartwallilla. On muuten kivan näkönen pimu 😊 Käytkös sä ite (paljon) festareilla tai konserteissa?

        Itse käyn joka kesä ainakin 1 festareilla. Tänä kesänä tulee varmaan käytyä 2-3 festareilla ja siihen muut konsertit päälle😊Olin baarissa konsertissa viimeksi viikko sitten. Eli kyllä vuodessa tulee aika monella keikalla käytyä, joskus enempi ja joskus vähän vähempi😂


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mua muuten riimityttäis aika rutkasti mutta piä lyö ei tulta vaan tyhjää, enkä millään keksi aihetta 😂

        Joo, ei oo millään runoilijan taidoilla ainakaan meikäläistä lahjottu😂


      • Aava_meri kirjoitti:

        Itse käyn joka kesä ainakin 1 festareilla. Tänä kesänä tulee varmaan käytyä 2-3 festareilla ja siihen muut konsertit päälle😊Olin baarissa konsertissa viimeksi viikko sitten. Eli kyllä vuodessa tulee aika monella keikalla käytyä, joskus enempi ja joskus vähän vähempi😂

        Mä nyt laitan sulle tänne postia, vaikka kaikki nuorethan jo nukkuu tähän aikaan ja vanhat valvoo. Niissä nuorissa on näet nii hitsisti valvomista 😝
        Sähän oot kova kävijä vai pitäskö sanoa menijä. Siis livemusan suhteen. Mä en muuten muista, millon oisin ollu baarissa kuuntelemassa jotain keikkaa. Eli siitäkin taitaa olla jo aikaa. En mä kyllä muista millon oon viimeks ollu baarissakaan 😂 että taitaa siitäkin jo tovi olla. Tälleen vanhemmiten alkaa kyllä muisti brakaa eikä taho oikein kestää alkohooliakaan niinku nuorena. Että saattaa olla, jotta oon ollu ihan lähiaikoina mutten vaan muista, syystä tai toisesta.
        Niin katsos, kun tuo mun toteamus että piä lyö tyhjää eikä keksi mitään aihetta oli vähän niinku sellanen avunhuuto sinne teillepäin 😉 Että paa sää aihetta, niin mää paan sulle noloja riimejä. Saat ihan omistuskirjotuksella tällä kertaa. Diili? 😂 Voidaan panna toistekipäin jos silleen sopii paremmin 😉


      • Aava_meri kirjoitti:

        Joo, ei oo millään runoilijan taidoilla ainakaan meikäläistä lahjottu😂

        Hei Aava_meri, mun piti vielä pikaseen tulla kommenteeraan (koska valvon edelleen 😂 kai), että nastaa kun oot viittiny kirjotella tämmösen pöljän vanhemman tyypin kans ja toisena mun piti sanoa, että kyllä sun riimis on ihan kohillaan ❤️ 😊


      • Vielä en ollu kerenny mennä nukkumaan😊 Laita vaan mulle riimejä luettavaksi ja voin itsekin laittaa jotain jos keksin. Mielelläni juttelen noin kivan naisen kanssa😉 Kauniita unia❤


      • Aava_meri kirjoitti:

        Vielä en ollu kerenny mennä nukkumaan😊 Laita vaan mulle riimejä luettavaksi ja voin itsekin laittaa jotain jos keksin. Mielelläni juttelen noin kivan naisen kanssa😉 Kauniita unia❤

        Sää et laittanu aihetta, mistä riimitellä. Tutkailin sitten tota sun viimesintä viestiä ja päätin siitä vetästä jonkun sanan aiheeks. Eka aattelin koittaa tota nukkumista, mutta oon jo niin monta kertaa epäonnistunu sen kanssa (sekä kirjotuksissa että sängyssä iltasin), niin aiheeksi tuli sitten "nainen". Vaikka ei tässä sitä sanaa oo mutta tässä stoorissa siis tapaa nainen ihastuksensa kohteen (toisen naisen) 😂 Mulla on muuten pää ihan sekasin ku väsyttää hitsisti...
        Elikkäs tässä tuloo... (Tää on pikaseen rustattu kun oli vähän kiirus)

        Aavalle_merelle (ja tää ei siis oo värssyn nimi eikä juoni vaan se omistuskirjotuksen alku 😂)

        Kävelit kadulla vastaani
        Enkä saanut sanaa suustani
        Hölmönä mä toljotin vain
        Kun perhosia vatsaani sain
        Hymyillen kun sanoit heit
        Jalat melkein altani veit
        Tunsin punan tulevan
        Poskilleni nousevan
        Vasta'uksen hiljaisen
        Lopulta mä hönkäisen
        Katsot silmiin syvempään
        Jotain silmissäsi nään
        Tartut hiljaa käteen mun
        Vedät syliisi sä sun.

        Enosaaentunne (tässä se omistuskirjotuksen loppu eli nimmari 😂)


      • Hienoa runoilua😊 Tässä on sulle vähän vaikeampi aihe: rock festarit😀 No mikä se neitiä oikein iltasin valvottaa?😉


      • Aava_meri kirjoitti:

        Hienoa runoilua😊 Tässä on sulle vähän vaikeampi aihe: rock festarit😀 No mikä se neitiä oikein iltasin valvottaa?😉

        Jaa, mikäkö mua valvottaa. Noh, monesti mulla lähtee ajatus lentoon just sillon, kun tarttis alkaa koisaamaan. Ja sillon kun se lähtee, niin on ihan turha kuttua Mattia. Tulis sille vaan turha reissu.
        Just nyt mua kyllä nukuttaa aivan himmeesti. Viime yön unet oli mitä oli. Tänään oli vielä töiden jälkeen harrastetta (liikunnallista) niin nyt alkaa olemaan aika sippi.
        Ootko sä hyväuninen? Entä enemmän aamu- vai iltauninen? Mimmosia unia sä näät? Mä nään kaikenlaista laidasta laitaan. Pienempänä näin usein lentounia mutta näyttää sekin (lento)taito ruostuneen iän myötä 😉 Mun mielestä parhaita unia on sellaset pussailu-unet. Tosin ne jää mulla oikeestaan aina vaiheeseen ja sitten on kiva fiilis, kun herää sellasen keskeltä 😂
        Nyt ei kule ajatus, vielä vähemmän lentää. Ei irtoo nyt rokkifestarit...
        Kauniita unia Aava_meri!


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Jaa, mikäkö mua valvottaa. Noh, monesti mulla lähtee ajatus lentoon just sillon, kun tarttis alkaa koisaamaan. Ja sillon kun se lähtee, niin on ihan turha kuttua Mattia. Tulis sille vaan turha reissu.
        Just nyt mua kyllä nukuttaa aivan himmeesti. Viime yön unet oli mitä oli. Tänään oli vielä töiden jälkeen harrastetta (liikunnallista) niin nyt alkaa olemaan aika sippi.
        Ootko sä hyväuninen? Entä enemmän aamu- vai iltauninen? Mimmosia unia sä näät? Mä nään kaikenlaista laidasta laitaan. Pienempänä näin usein lentounia mutta näyttää sekin (lento)taito ruostuneen iän myötä 😉 Mun mielestä parhaita unia on sellaset pussailu-unet. Tosin ne jää mulla oikeestaan aina vaiheeseen ja sitten on kiva fiilis, kun herää sellasen keskeltä 😂
        Nyt ei kule ajatus, vielä vähemmän lentää. Ei irtoo nyt rokkifestarit...
        Kauniita unia Aava_meri!

        Mä oon hyvä uninen ollu aina ja kuulun ehottomasti tähän aamu-unisten porukkaan. Nyt vanhempana on aamulla vähän helpompi herätä ku nuorempana, mutta tykkään kyllä loikoilla aamulla ihan rauhassa sängyssä ennen ku nousen😂 Entä sinä? Unia nään kans kyllä laidasta laitaan. Rakastan eläimiä ja niistä tulee aika usein unia nähtyä ja samoin mainitsemasi pussailu unet, ne on parhaita😊 Aika usein mitä oon kans nähny on ollu, että oon raskaana tai oon ollu synnyttämässä...🙄 En tiiä minkä takia tämmösiä tulee.. Eikä kyllä johu mistään vauvakuumeesta😀


      • Aava_meri kirjoitti:

        Mä oon hyvä uninen ollu aina ja kuulun ehottomasti tähän aamu-unisten porukkaan. Nyt vanhempana on aamulla vähän helpompi herätä ku nuorempana, mutta tykkään kyllä loikoilla aamulla ihan rauhassa sängyssä ennen ku nousen😂 Entä sinä? Unia nään kans kyllä laidasta laitaan. Rakastan eläimiä ja niistä tulee aika usein unia nähtyä ja samoin mainitsemasi pussailu unet, ne on parhaita😊 Aika usein mitä oon kans nähny on ollu, että oon raskaana tai oon ollu synnyttämässä...🙄 En tiiä minkä takia tämmösiä tulee.. Eikä kyllä johu mistään vauvakuumeesta😀

        Mä kirjotan sulle nytten, kun mulla on venailuhetki. Illalla mun tarttee juosta taas paikasta toiseen ja on monta hommaa mitkä pitää hoitaa, niin en ehdi palstailemaan varmaan ollenkaan. Joo, kyllä mäkin tykkään loikoilla millon missäkin. Arki-aamuina herään yleensä aina niin viime tipassa, etten ehdi loikoilla vaikka haluttaiski. Eilen illalla mulla oli vakaa aikomus mennä ajoissa nukkumaan, mutta intouduin sitten kuuntelemaan juutupelista biisejä. Ja sitä intoa kestikin sitten vähän liian myöhään 😂 Kuuntelin mm. monta William Josephin (joka on mun mielestä hitsin hyvä pianisti) kappaletta. Kun siellä juutupelissa sitten niitä biisejä etsiskelin, niin tuli tämmönen toinenkin William Joseph haun kautta. Tällä on kyllä lisänimi Morgan ja noi edeltävät nimet toisessa järjestyksessä. En ollu ikinä ennen kuullu tämmösestä. Mutta oli hyvä versio Phil Collinsin biisistä (joka on julkaistu ennenkuin sä olit edes syntynyt 😂) ja nätti video (ja nainen 😅) Laitan linkin biisiin sulle tähän
        https://youtu.be/K78DtQ-GyVI
        Kohta tarttee taas mennä. Moikka!


      • Ps. Jotkut vissiin väittävät ettei sellasesta voi nähdä unta mitä ei oo kokenu. Mä oon kyllä täysin eri mieltä 😂


      • Anonyymi

        Molemmat viestini poistettiin. EnOsaaEnTunne laitan sinulle postia profiiliisi :)
        -Marita


      • Anonyymi

        Olisi kiva tietää miksi kaikki kirjoittamani viestit poistetaan :(


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä kirjotan sulle nytten, kun mulla on venailuhetki. Illalla mun tarttee juosta taas paikasta toiseen ja on monta hommaa mitkä pitää hoitaa, niin en ehdi palstailemaan varmaan ollenkaan. Joo, kyllä mäkin tykkään loikoilla millon missäkin. Arki-aamuina herään yleensä aina niin viime tipassa, etten ehdi loikoilla vaikka haluttaiski. Eilen illalla mulla oli vakaa aikomus mennä ajoissa nukkumaan, mutta intouduin sitten kuuntelemaan juutupelista biisejä. Ja sitä intoa kestikin sitten vähän liian myöhään 😂 Kuuntelin mm. monta William Josephin (joka on mun mielestä hitsin hyvä pianisti) kappaletta. Kun siellä juutupelissa sitten niitä biisejä etsiskelin, niin tuli tämmönen toinenkin William Joseph haun kautta. Tällä on kyllä lisänimi Morgan ja noi edeltävät nimet toisessa järjestyksessä. En ollu ikinä ennen kuullu tämmösestä. Mutta oli hyvä versio Phil Collinsin biisistä (joka on julkaistu ennenkuin sä olit edes syntynyt 😂) ja nätti video (ja nainen 😅) Laitan linkin biisiin sulle tähän
        https://youtu.be/K78DtQ-GyVI
        Kohta tarttee taas mennä. Moikka!

        Tiiän tunteen ku ruppee kuuntelemmaan juutuubista jottain niin siinä saattaa vierähtää tunti tai pari helposti😂 Olipas kiva kappale😊


      • Aava_meri kirjoitti:

        Tiiän tunteen ku ruppee kuuntelemmaan juutuubista jottain niin siinä saattaa vierähtää tunti tai pari helposti😂 Olipas kiva kappale😊

        Mulle pukkas taas ootteluhetkee. Kiva kuulla, etten oo ainoo jolla ongelmaa juutupeli-ajan kans 😂 Mitäs meinaat pääsiäisenä, onko sulla jotain erityistä ohjelmanumeroo vai meneekö niinku muutkin pyhät? Täällä on ollu aivan mahtava keli tänään ja näytti ite asiassa hyvää keliä koko seuraavalle viikolle. Kuinkas siellä pohjosemmas? Toivottavasti ootte päässeet sielläkin auringon makuun 😊
        Ps. Huomasitkos jotta oli ilmestynyt sun tekstejäs takasi. Laitoin pari päivää sitten palautetta tekoällin tekosista 😂


      • Pääsiäisen opiskelen näyttöä varten ja lähettelen työhakemuksia. Saas nähä miten käy😊 Mitä sä aiot tehä? Täällä on ollu jo pari viikkoo tosi lämmin ja aurinkoinen ilma, melkein kaikki lumet jo sulanu. Ja ihanaa säätä on luvattu jatkossaki. Mahtava ulkoilu ilma. Ihanaa kun kesä tulee. Tuo kyllä ihmetyttää kun aina on viestit poistettu, puuttuu tolkku koko hommasta😂


      • Aava_meri kirjoitti:

        Pääsiäisen opiskelen näyttöä varten ja lähettelen työhakemuksia. Saas nähä miten käy😊 Mitä sä aiot tehä? Täällä on ollu jo pari viikkoo tosi lämmin ja aurinkoinen ilma, melkein kaikki lumet jo sulanu. Ja ihanaa säätä on luvattu jatkossaki. Mahtava ulkoilu ilma. Ihanaa kun kesä tulee. Tuo kyllä ihmetyttää kun aina on viestit poistettu, puuttuu tolkku koko hommasta😂

        No ei oo välillä tolkun hiventäkään tässä Suomikaksnelosen toiminnassa 😐
        Sähän meinaat ahkera olla. Koita nyt välillä sitten vähän relatakin tässä pyhinä. Ulkoilu on oikein hyvä vaihtoehto 😊 Mä tykkään ihan hirmusti kävellä metsäisillä poluilla ja niitä onkin tässä meidän lähellä onneks paljon. Ihan eri homma ku mennä jotain teitten viertä ja mennessään imutella katupölyä. Mä en meinannu tehdä nyt pääsiäisenä mitään erikoista. Koitan levätä mahdollisimman paljon. Mulla on onneks nyt vielä koko ens viikko lomaa niin ehkä saa vähän ladattua akkuja. Voi sitten käydä taas paremmin kierroksilla 😂 Tsemppiä työnhakuun!


      • No kipee mä kyllä olen 😂 Tällä hetkellä eritoten jalkojen ja pään osalta. Huomionkipeä en niinkään, vaikka onhan sitä huomiota joskus ihan kiva saada mutta mieluiten live-elämässä 😉 Kuinkas sulla?


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No ei oo välillä tolkun hiventäkään tässä Suomikaksnelosen toiminnassa 😐
        Sähän meinaat ahkera olla. Koita nyt välillä sitten vähän relatakin tässä pyhinä. Ulkoilu on oikein hyvä vaihtoehto 😊 Mä tykkään ihan hirmusti kävellä metsäisillä poluilla ja niitä onkin tässä meidän lähellä onneks paljon. Ihan eri homma ku mennä jotain teitten viertä ja mennessään imutella katupölyä. Mä en meinannu tehdä nyt pääsiäisenä mitään erikoista. Koitan levätä mahdollisimman paljon. Mulla on onneks nyt vielä koko ens viikko lomaa niin ehkä saa vähän ladattua akkuja. Voi sitten käydä taas paremmin kierroksilla 😂 Tsemppiä työnhakuun!

        Mä tykkään kans kävellä mehtä poluilla ja ranta reiteillä. Inhoon mennä keskustan metelissä ja pölyssä.. Vielä kun ois joku ihana nainen kenen kanssa kävellä😉 No sinä saat ainakin nyt levätä rauhassa ja kuunnella biisejä juutupelissa😂 Kiitos tsempistä, sitä tarvitaan😊


      • Aava_meri kirjoitti:

        Mä tykkään kans kävellä mehtä poluilla ja ranta reiteillä. Inhoon mennä keskustan metelissä ja pölyssä.. Vielä kun ois joku ihana nainen kenen kanssa kävellä😉 No sinä saat ainakin nyt levätä rauhassa ja kuunnella biisejä juutupelissa😂 Kiitos tsempistä, sitä tarvitaan😊

        Tuli tässä mieleen, jotta oispa kiva jos sää laittasit mulle (vuorostaan) jonkun sun mielestä kivan kappaleen linkin vaikka sinne juutupeliin 😊
        Kävely kamun kans on parasta. Mutta kyllä mä joskus iteksenikin meen jos tarttee vaan tuulettaa ajatuksia.


      • Ps. Mä koitin runoilla niistä festareista mutta taitaa olla vähän liian vaikee aihe 😂


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tuli tässä mieleen, jotta oispa kiva jos sää laittasit mulle (vuorostaan) jonkun sun mielestä kivan kappaleen linkin vaikka sinne juutupeliin 😊
        Kävely kamun kans on parasta. Mutta kyllä mä joskus iteksenikin meen jos tarttee vaan tuulettaa ajatuksia.

        Katoin tämän elokuvan kokonaan joku aika sitten. Tässä on siitä leffasta kiva video ja naiset tietysti😂 Ootko ite kattonu tätä leffaa?😊
        https://youtu.be/OUyFGRFnb7A


      • Anonyymi
        Aava_meri kirjoitti:

        Katoin tämän elokuvan kokonaan joku aika sitten. Tässä on siitä leffasta kiva video ja naiset tietysti😂 Ootko ite kattonu tätä leffaa?😊
        https://youtu.be/OUyFGRFnb7A

        Mikä on syysi kirjoitella lesbona itseäsi noin puolet vanhemman varatun biin kanssa? Oletko ihastunut ? :DD


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on syysi kirjoitella lesbona itseäsi noin puolet vanhemman varatun biin kanssa? Oletko ihastunut ? :DD

        Hetkonen pieni hyvä Anonyymi (hitsi että mua muuten ärsyttää tää anonyymi uudistus). Tämähän ei oo vissiin treffipalsta vaan keskustelupalsta. Voi tietty olla, että oon kässänny väärin 😉 Eli sun mielestä jos tyypit keskustelee keskenään, niin aina on jottain muuta mielessä 😂, niinkö se mäni?


      • Aava_meri kirjoitti:

        Katoin tämän elokuvan kokonaan joku aika sitten. Tässä on siitä leffasta kiva video ja naiset tietysti😂 Ootko ite kattonu tätä leffaa?😊
        https://youtu.be/OUyFGRFnb7A

        En oo kattonu, paitsi ton pätkän äsken ja sen perusteella sanoisin, että saatanpa joskus kokonaankin kattoa 😂 Toivottavasti oot saanu hommeleitas tehtyä. Mä vetäsin hetki sitten lenkkiä, seuran kera tällä kertaa. Oli kyllä tosi hieno keli mennä pitkin polkuja 😊


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        En oo kattonu, paitsi ton pätkän äsken ja sen perusteella sanoisin, että saatanpa joskus kokonaankin kattoa 😂 Toivottavasti oot saanu hommeleitas tehtyä. Mä vetäsin hetki sitten lenkkiä, seuran kera tällä kertaa. Oli kyllä tosi hieno keli mennä pitkin polkuja 😊

        Oon saanu hommia tehtyä. Ite kävin kans äsken kävelemässä mehtä poluilla😊Toivottavasti pysyy ilma yhtä aurinkoisena mahdollisimman pitkään, eikä tule niitä jatkuvia vesisateita mitä yleensä..


      • Aava_meri kirjoitti:

        Oon saanu hommia tehtyä. Ite kävin kans äsken kävelemässä mehtä poluilla😊Toivottavasti pysyy ilma yhtä aurinkoisena mahdollisimman pitkään, eikä tule niitä jatkuvia vesisateita mitä yleensä..

        Mä tykkään kyllä sateestakin, koska mun mielestä ilma tuoksuu hyvältä sateen jälkeen ja mikä tärkeintä on myös puhtaampaa. Ihan parasta olis, jos öisin satelis (pl. yöjuoksuyöt) ja päivisin paistas. Mökillä erityisesti sais sataa aina öisin. Ainakin sillon, kun laittaa pään tyynyyn. Sateenropinaa on näet aika kiva kuunnella nukkumaan mennessä 😊 Mä muuten nukun mökillä yleensä paljon paremmin kuin kotosalla. Tykkäätkö sä mökkeillä vai tuutko hetkessä mökkihöperöks? 😉 Hieno juttu, että oot saanu hommeleitas tehtyä. Mua on silleen vähän laiskottanu ja pikkasen myös väsyttänyt, etten oo ollu tänään kovinkaan ahkera.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä tykkään kyllä sateestakin, koska mun mielestä ilma tuoksuu hyvältä sateen jälkeen ja mikä tärkeintä on myös puhtaampaa. Ihan parasta olis, jos öisin satelis (pl. yöjuoksuyöt) ja päivisin paistas. Mökillä erityisesti sais sataa aina öisin. Ainakin sillon, kun laittaa pään tyynyyn. Sateenropinaa on näet aika kiva kuunnella nukkumaan mennessä 😊 Mä muuten nukun mökillä yleensä paljon paremmin kuin kotosalla. Tykkäätkö sä mökkeillä vai tuutko hetkessä mökkihöperöks? 😉 Hieno juttu, että oot saanu hommeleitas tehtyä. Mua on silleen vähän laiskottanu ja pikkasen myös väsyttänyt, etten oo ollu tänään kovinkaan ahkera.

        No se on kyllä totta että ilma ois puhtaampi ja raikkaampi ku satais, tasaantus vähä tuo järkyttävä katupölyki.. Meillä ei ole omaa mökkiä niin en oo päässy nauttimaan siitä ihanuudesta😕 Mutta en tulis mökkihöperöks. Mielelläni lähtisin vaikka koko kesäks mökille rauhoittumaan😂 Olis ihanaa olla siellä luonnon keskellä ja hiljasuudessa😊 Miten kauan yleensä ite viihdyt mökillä?


      • Aava_meri kirjoitti:

        No se on kyllä totta että ilma ois puhtaampi ja raikkaampi ku satais, tasaantus vähä tuo järkyttävä katupölyki.. Meillä ei ole omaa mökkiä niin en oo päässy nauttimaan siitä ihanuudesta😕 Mutta en tulis mökkihöperöks. Mielelläni lähtisin vaikka koko kesäks mökille rauhoittumaan😂 Olis ihanaa olla siellä luonnon keskellä ja hiljasuudessa😊 Miten kauan yleensä ite viihdyt mökillä?

        Mä viihtyisin mökillä vaikka kuinka ja paljon, mutta kun lomaa ei oo rajattomasti, niin ei voi mökkeilläkään pilvin pimein. Joskus musta tuntuu, ettei mua ole tehty tänne kaupunkiin. Piirun verran syrjemmässä olis kiva asua. Kuitenkin silleen, että olis sitä isompaa kaupunkia suht lähellä. Mä en erityisemmin tykkää metelistä enkä ruuhkista, mutta siedän niitä kyllä jonkin aikaa esim. konserteissa taikka vaikka Lintsillä. Ootko sä käynyt kuinka usein täällä etelässä? Entä ootko Lintsille eksynyt (en tarkoita kirjaimellisesti 😉)?Ootko sä enemmän semmonen hurjapää, joka menee mihkä vaan laitteeseen vai semmonen kun mää, jolle vuoristorata on aika maksimi? 😂


      • Aava_meri kirjoitti:

        No se on kyllä totta että ilma ois puhtaampi ja raikkaampi ku satais, tasaantus vähä tuo järkyttävä katupölyki.. Meillä ei ole omaa mökkiä niin en oo päässy nauttimaan siitä ihanuudesta😕 Mutta en tulis mökkihöperöks. Mielelläni lähtisin vaikka koko kesäks mökille rauhoittumaan😂 Olis ihanaa olla siellä luonnon keskellä ja hiljasuudessa😊 Miten kauan yleensä ite viihdyt mökillä?

        Mä nyt tässä iltapuhteena koitin riimitellä sulle sen festarin. Heitit niin mojovan haasteen ja hankalahkon aiheen, että älä oo liian kriittinen 😂 Hyvää yötä!

        Seisot tässä vierelläin
        Käsi minun kädessäin
        Musiikki kun ympäröi
        En mä enää epäröi
        Sua vain mä rakastan
        Kättäsi sun puristan
        Sävelet nyt musiikin
        Soivat yhä kauniimmin


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä viihtyisin mökillä vaikka kuinka ja paljon, mutta kun lomaa ei oo rajattomasti, niin ei voi mökkeilläkään pilvin pimein. Joskus musta tuntuu, ettei mua ole tehty tänne kaupunkiin. Piirun verran syrjemmässä olis kiva asua. Kuitenkin silleen, että olis sitä isompaa kaupunkia suht lähellä. Mä en erityisemmin tykkää metelistä enkä ruuhkista, mutta siedän niitä kyllä jonkin aikaa esim. konserteissa taikka vaikka Lintsillä. Ootko sä käynyt kuinka usein täällä etelässä? Entä ootko Lintsille eksynyt (en tarkoita kirjaimellisesti 😉)?Ootko sä enemmän semmonen hurjapää, joka menee mihkä vaan laitteeseen vai semmonen kun mää, jolle vuoristorata on aika maksimi? 😂

        Mä en myös ruuhkaa tai meteliä kestä kuin erityistilanteissa ja rajallinen määrä😂 Usko tai älä mutta oon viimeks käyny Helsingissä 10 vuotta sitte ku oltiin menossa ja tulossa lentoasemalta.. sillonki vaan oikeestaan käveltiin keskustan läpi että ehitään paluu kyyteihin eli siinä on minun kokemukset sieltä etelästä🤣Lintsillä eikä muuallakaan oo tullu käytyä, mutta kyllä minä vielä sinne pääsen😀 Kyllä maksimi on semmoset rauhalliset laitteet mitkä ei mene aivan älytöntä kyytiä ja kiepu joka ilmansuuntaan😂


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä nyt tässä iltapuhteena koitin riimitellä sulle sen festarin. Heitit niin mojovan haasteen ja hankalahkon aiheen, että älä oo liian kriittinen 😂 Hyvää yötä!

        Seisot tässä vierelläin
        Käsi minun kädessäin
        Musiikki kun ympäröi
        En mä enää epäröi
        Sua vain mä rakastan
        Kättäsi sun puristan
        Sävelet nyt musiikin
        Soivat yhä kauniimmin

        Hyvinhän sä osaat keksiä runoja😊 Ite oot liian kriittinen. Susta vois vielä tulla vaikka oikea kirjailija näillä teoksilla😉


      • Aava_meri kirjoitti:

        Mä en myös ruuhkaa tai meteliä kestä kuin erityistilanteissa ja rajallinen määrä😂 Usko tai älä mutta oon viimeks käyny Helsingissä 10 vuotta sitte ku oltiin menossa ja tulossa lentoasemalta.. sillonki vaan oikeestaan käveltiin keskustan läpi että ehitään paluu kyyteihin eli siinä on minun kokemukset sieltä etelästä🤣Lintsillä eikä muuallakaan oo tullu käytyä, mutta kyllä minä vielä sinne pääsen😀 Kyllä maksimi on semmoset rauhalliset laitteet mitkä ei mene aivan älytöntä kyytiä ja kiepu joka ilmansuuntaan😂

        Iltaa/yötä Aava_meri!
        Tiiätkö, mulla on menossa nyt SE vaihe. Siis se kun ajatus lentää ja muija valvoo. Eihän se oo onneks ku puoliyö kohta. Sä toivottavasti jo nukut ja näät sulosia unifotoja 😉
        Noh, musta tuntuu, jotta kun ei osaa oikeenkirjotusta eikä oikein muutenkaan, niin ei oo tie auki mihkään. Mun kohdalla taitaa olla polutkin ummessa 😂
        Mä en oo koskaan kovin hyvin ymmärtänyt niitä rämäpäitä, jotka menee oikeestaan mihkä vaan ja vaikka minkä läpi. Lintsilläkin on pari semmosta uudempaa laitetta, joihin mua ei sais menemään ainakaan ihan pienellä korvauksella, saati että maksasin siitä, niinku nää uhkarohkeet tekkee 😂 Mä en oo muutenkaan mitenkään erityisen rohkea noin niinku ylipäätään. Nyt kun tarkemmin aattelin, niin saattasin mä yhdessä erityistapauksessa mennä johki pää-alaspäin-riipunta-kiepunta-laitteeseen. Siis jos oisin ihan kauheen ihastunut johonkin tyyppiin (niinkuin oon muutaman kerran ollu😂) ja se tyyppi sitten houkuttelis. Sen täytyis kyllä sitten tietysti istua mun vieressä ku tatti, muuten ei tulis kauppoja 😉
        Ps. Sullahan on sitten ihan mieletön kokemus näistä etelänmaista. Mä kyllä tietäsin yhden aika hyvän oppaan, jonka kanssa varmasti eksyy 😂


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Iltaa/yötä Aava_meri!
        Tiiätkö, mulla on menossa nyt SE vaihe. Siis se kun ajatus lentää ja muija valvoo. Eihän se oo onneks ku puoliyö kohta. Sä toivottavasti jo nukut ja näät sulosia unifotoja 😉
        Noh, musta tuntuu, jotta kun ei osaa oikeenkirjotusta eikä oikein muutenkaan, niin ei oo tie auki mihkään. Mun kohdalla taitaa olla polutkin ummessa 😂
        Mä en oo koskaan kovin hyvin ymmärtänyt niitä rämäpäitä, jotka menee oikeestaan mihkä vaan ja vaikka minkä läpi. Lintsilläkin on pari semmosta uudempaa laitetta, joihin mua ei sais menemään ainakaan ihan pienellä korvauksella, saati että maksasin siitä, niinku nää uhkarohkeet tekkee 😂 Mä en oo muutenkaan mitenkään erityisen rohkea noin niinku ylipäätään. Nyt kun tarkemmin aattelin, niin saattasin mä yhdessä erityistapauksessa mennä johki pää-alaspäin-riipunta-kiepunta-laitteeseen. Siis jos oisin ihan kauheen ihastunut johonkin tyyppiin (niinkuin oon muutaman kerran ollu😂) ja se tyyppi sitten houkuttelis. Sen täytyis kyllä sitten tietysti istua mun vieressä ku tatti, muuten ei tulis kauppoja 😉
        Ps. Sullahan on sitten ihan mieletön kokemus näistä etelänmaista. Mä kyllä tietäsin yhden aika hyvän oppaan, jonka kanssa varmasti eksyy 😂

        Juu, olin jo tuohon aikaan unten mailla😊 Minua ei kyllä ehkä kanssa sais mihinkään hirveisiin laitteisiin, riippuu mitä käyttää houkuttimena😂 Oon jo pitemmän aikaa miettiny että muuttasin sinne etelämpään, ois paremmin töitäki. Täältä on aina nii pitkä matka lähtee yhtään mihinkään..😐 Kun tulen Helsinkiin niin tiedän ketä pyytää oppaaksi ja seuraksi Lintsille😉


      • Aava_meri kirjoitti:

        Juu, olin jo tuohon aikaan unten mailla😊 Minua ei kyllä ehkä kanssa sais mihinkään hirveisiin laitteisiin, riippuu mitä käyttää houkuttimena😂 Oon jo pitemmän aikaa miettiny että muuttasin sinne etelämpään, ois paremmin töitäki. Täältä on aina nii pitkä matka lähtee yhtään mihinkään..😐 Kun tulen Helsinkiin niin tiedän ketä pyytää oppaaksi ja seuraksi Lintsille😉

        Jep. Mä voin tosiaan suositella ihan lämpimästi tätä mun aika hyvin tuntemaa ja itseoppinutta opasta. Tosin sen nyt saa siinä kunnossa, kuin se sattuu sillä hetkellä olemaan, eikä tällä tyypillä oo takuuta taikka palautusoikeutta. Ei siis voi vaihtaa lennossa toiseen 😂
        Mulla on omakohtaista kokemusta tästä oppaasta aika paljon, joten sanosin, että kannattaa varata ainaki sitä hammasharjaa ja passiaki mukaan, meinaan jos tulee pitempi mutka matkalla. Pääsee sitten niinku takaskin juunou 😂
        Seuramielessä tää tyyppä on kyllä ihan suht ok vaikkei ihan valioyksilö 😂 Kykenee siis aika hyvin puhumaan ja seurustelemaan mutta osaa myös olla hiljaa tarvittaessa 😉
        Onneks sä edes osasit mennä ajoissa nukkumaan. Mulla se nukkumaanmeno vähän venähti kun kierrokset kävi aika vinhaa. Mukavaa päivää!


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Jep. Mä voin tosiaan suositella ihan lämpimästi tätä mun aika hyvin tuntemaa ja itseoppinutta opasta. Tosin sen nyt saa siinä kunnossa, kuin se sattuu sillä hetkellä olemaan, eikä tällä tyypillä oo takuuta taikka palautusoikeutta. Ei siis voi vaihtaa lennossa toiseen 😂
        Mulla on omakohtaista kokemusta tästä oppaasta aika paljon, joten sanosin, että kannattaa varata ainaki sitä hammasharjaa ja passiaki mukaan, meinaan jos tulee pitempi mutka matkalla. Pääsee sitten niinku takaskin juunou 😂
        Seuramielessä tää tyyppä on kyllä ihan suht ok vaikkei ihan valioyksilö 😂 Kykenee siis aika hyvin puhumaan ja seurustelemaan mutta osaa myös olla hiljaa tarvittaessa 😉
        Onneks sä edes osasit mennä ajoissa nukkumaan. Mulla se nukkumaanmeno vähän venähti kun kierrokset kävi aika vinhaa. Mukavaa päivää!

        Pittää pakata varulta laukkuun mukaan koko asunto, nii ei ainakaan puutu mitään jos tulee vähä mutkia matkaan😂 Tykkäätkö matkustella paljon? Millon oot ite viimeks käyny täällä päin? Mukavaa päivää myös sulle😊


      • Aava_meri kirjoitti:

        Pittää pakata varulta laukkuun mukaan koko asunto, nii ei ainakaan puutu mitään jos tulee vähä mutkia matkaan😂 Tykkäätkö matkustella paljon? Millon oot ite viimeks käyny täällä päin? Mukavaa päivää myös sulle😊

        Joo, kandee pakkaa matkaan koko huusholli, nii ei tuu sitte tenkkapoota taikka ei oota 😂
        Mulla on duunipaikka kotoota kattoen pohjosessa, joten sinnepäin matkaan tosi useesti, nopeasti laskien reippahat parisataa kertaa vuodessa. Siihen sitten vielä muut keikat päälle. Vastauksena kysymykseesi, viimeisin matka sinne pohjoseen oli siis periaatteessa just toissapäivänä 😉
        Mä en oo sellanen maalimanmatkaaja ollenkaan. Siis kovin etelään taikka hirmu kauas muutenkaan en oo kotoolta vielä matkannu. Suomessa oon aika paljon reissannu ja siitä mä kyllä tykkään. Useimmiten matka vie joko mökille taikka sitten sukulaisiin. Nyttenki on justiisa reissua pukkaamas ja oonki melkeest jo tien päällä (tulossa sinne suuntaan) 😊
        Mimmonen reissunainen sä oot? Ootko kävässy moneen kertaan (Suomen) rajojen ulkopuolella? Entä onko sulla jotain lempparikohdetta? Nyt mulla alko juoksuaika, moikka! 😊


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Joo, kandee pakkaa matkaan koko huusholli, nii ei tuu sitte tenkkapoota taikka ei oota 😂
        Mulla on duunipaikka kotoota kattoen pohjosessa, joten sinnepäin matkaan tosi useesti, nopeasti laskien reippahat parisataa kertaa vuodessa. Siihen sitten vielä muut keikat päälle. Vastauksena kysymykseesi, viimeisin matka sinne pohjoseen oli siis periaatteessa just toissapäivänä 😉
        Mä en oo sellanen maalimanmatkaaja ollenkaan. Siis kovin etelään taikka hirmu kauas muutenkaan en oo kotoolta vielä matkannu. Suomessa oon aika paljon reissannu ja siitä mä kyllä tykkään. Useimmiten matka vie joko mökille taikka sitten sukulaisiin. Nyttenki on justiisa reissua pukkaamas ja oonki melkeest jo tien päällä (tulossa sinne suuntaan) 😊
        Mimmonen reissunainen sä oot? Ootko kävässy moneen kertaan (Suomen) rajojen ulkopuolella? Entä onko sulla jotain lempparikohdetta? Nyt mulla alko juoksuaika, moikka! 😊

        Oispa kiva nähä joku kerta kun hurjastelet täällä päin😉 Ulkomailla oon käyny tasan 1 kerran just sillon 10 vuotta sitten. Mentiin sillon sukulaisten kanssa Unkariin. Muualla en ookkaan käyny😂Lapsena eli joskus 15 vuotta sitten käytiin Lapissa ja jossain muualla, mutta arvaa muistanko😂 Lempikohteesta en osaa sanoa, mutta ei mielellään mikään rantaloma, jossa koko ajan täytyy maata jossain hiekkadyynillä. Varmaan joku kaupunkiloma ois kiva missä on nähtävyyksiä ja voi käydä eri paikoissa. Viimeks oon ollu reissussa Kuopiossa sillon reilu viikko sitten😊


      • Aava_meri kirjoitti:

        Oispa kiva nähä joku kerta kun hurjastelet täällä päin😉 Ulkomailla oon käyny tasan 1 kerran just sillon 10 vuotta sitten. Mentiin sillon sukulaisten kanssa Unkariin. Muualla en ookkaan käyny😂Lapsena eli joskus 15 vuotta sitten käytiin Lapissa ja jossain muualla, mutta arvaa muistanko😂 Lempikohteesta en osaa sanoa, mutta ei mielellään mikään rantaloma, jossa koko ajan täytyy maata jossain hiekkadyynillä. Varmaan joku kaupunkiloma ois kiva missä on nähtävyyksiä ja voi käydä eri paikoissa. Viimeks oon ollu reissussa Kuopiossa sillon reilu viikko sitten😊

        No et oo sitten säkään ihan hirmunen reissunainen vaan enemmänkin paikallaan pysyvä 😊 Mä oon kans kerran käyny Lapissa ja tykkäsin kyllä. Ulkomailla oon käyny vaan ihan naapurit ja yhden muun. Pari sellasta ulkomaan mestaa olis, mitkä ois kyllä kiva joskus nähä. Ne on justiinsa sellasia, missä on paljon kaikenlaisia nähtävyyksiä kuten Eiffeli ja Pisan huojuva.

        Mä en kyllä silleen hurjastele vaan ajan ihan siveesti ja useimmiten vielä rajotusten mukaan 😉
        Tänään mun kaaran edestä meni suojatietä semmonen pimatsu, että härreguud 😂 Mä siis kiltisti annoin siinä tietä niinku pittääki.

        Mun on kans vaikee tajuta semmosta jatkuvaa auringossa löhöömistä. Siis kyllä mä löhöömisestä tykkään mutten ihon kärtsäämisestä. Mä oonkin yleensä aika kalpee muihin verrattuna mutta pysyypähän ainaki iho nuorekkaana 🤣 No jos totta puhutaan, niin kyllä mulle on jo ekat rypyt ilmaantunu. Kohta puoliin varmaan alkaa pukkaan myös harmaata päähän 😂
        Miten sun päivä on menny? Ootko edistyny hommissas ja saanu hakemusta maalimalle?
        Kauniita unia 😊


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No et oo sitten säkään ihan hirmunen reissunainen vaan enemmänkin paikallaan pysyvä 😊 Mä oon kans kerran käyny Lapissa ja tykkäsin kyllä. Ulkomailla oon käyny vaan ihan naapurit ja yhden muun. Pari sellasta ulkomaan mestaa olis, mitkä ois kyllä kiva joskus nähä. Ne on justiinsa sellasia, missä on paljon kaikenlaisia nähtävyyksiä kuten Eiffeli ja Pisan huojuva.

        Mä en kyllä silleen hurjastele vaan ajan ihan siveesti ja useimmiten vielä rajotusten mukaan 😉
        Tänään mun kaaran edestä meni suojatietä semmonen pimatsu, että härreguud 😂 Mä siis kiltisti annoin siinä tietä niinku pittääki.

        Mun on kans vaikee tajuta semmosta jatkuvaa auringossa löhöömistä. Siis kyllä mä löhöömisestä tykkään mutten ihon kärtsäämisestä. Mä oonkin yleensä aika kalpee muihin verrattuna mutta pysyypähän ainaki iho nuorekkaana 🤣 No jos totta puhutaan, niin kyllä mulle on jo ekat rypyt ilmaantunu. Kohta puoliin varmaan alkaa pukkaan myös harmaata päähän 😂
        Miten sun päivä on menny? Ootko edistyny hommissas ja saanu hakemusta maalimalle?
        Kauniita unia 😊

        Mä oon kans kesällä kuin kävelevä kummitus ku oon nii kalpee😂 Tämä päivä on menny auton ja asunnon siivoilussa, opiskellessa ja ulkoillessa eli aika kiirettä on pitäny. Hyvin oon nyt kerenny opiskella ja huomenna on työhakemuksien teko päivä😊 Oon aikasemminki jo laittanu hakemuksia nii aika kauan kestää ennen ku niihin vastataan.. Miten sulla on menny? Äläkä sä taas mieti pimuja tai kuuntele juutupelia koko yötä😉 Nuku hyvin😊


      • Aava_meri kirjoitti:

        Mä oon kans kesällä kuin kävelevä kummitus ku oon nii kalpee😂 Tämä päivä on menny auton ja asunnon siivoilussa, opiskellessa ja ulkoillessa eli aika kiirettä on pitäny. Hyvin oon nyt kerenny opiskella ja huomenna on työhakemuksien teko päivä😊 Oon aikasemminki jo laittanu hakemuksia nii aika kauan kestää ennen ku niihin vastataan.. Miten sulla on menny? Äläkä sä taas mieti pimuja tai kuuntele juutupelia koko yötä😉 Nuku hyvin😊

        No mitäs me valkonuomat 😂
        Mulla on kans tänään paljon tehtävää, enkä meinannu muutenkaan häiriköidä sua, että saat hakemusta kasaan 😉 Se on kyllä totta, että joskus noissa vastauksissa menee kauan ja aina sitä vastausta ei tuu ollenkaan. Mä oon ollu tossa nykysessä työssä jo niin kauan, että viimesestä hakemuksesta on tovi. Jos kaikki menee niinku toivon, niin seuraavan kerran ois sellasen rustaus eessä parin vuoden päästä. Mutta eipä mennä asioiden eelle. Mä tykkään muutenkin elää enemmän silleen hetkessä 😉 Tykkäätkö sä muuten mämmistä? Sehän vissiin jakaa mielipiteitä vähän niinku Saara Aalto. Mä tykkään molemmista edellä mainituista, jälkimmäisestä tosi paljon 😊 Mukavaa päivää ja tsemppiä! Niin ja hyvää pääsiäistä!


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No mitäs me valkonuomat 😂
        Mulla on kans tänään paljon tehtävää, enkä meinannu muutenkaan häiriköidä sua, että saat hakemusta kasaan 😉 Se on kyllä totta, että joskus noissa vastauksissa menee kauan ja aina sitä vastausta ei tuu ollenkaan. Mä oon ollu tossa nykysessä työssä jo niin kauan, että viimesestä hakemuksesta on tovi. Jos kaikki menee niinku toivon, niin seuraavan kerran ois sellasen rustaus eessä parin vuoden päästä. Mutta eipä mennä asioiden eelle. Mä tykkään muutenkin elää enemmän silleen hetkessä 😉 Tykkäätkö sä muuten mämmistä? Sehän vissiin jakaa mielipiteitä vähän niinku Saara Aalto. Mä tykkään molemmista edellä mainituista, jälkimmäisestä tosi paljon 😊 Mukavaa päivää ja tsemppiä! Niin ja hyvää pääsiäistä!

        Välillä kyllä ihmetyttää tuo hakemuksien kesto ja varsinki jos ei ees viititä vastata ollenkaan😐 Mitä töitä sä muuten teet? Mun on pakko myöntää että en tykkää mämmistä enkä Saara Aallosta kyllä kummastakaan😂 Jostain kumman syystä en tykkää kovin monesta naislaulajasta, varsinkaan kotimaisista. En tiiä mistä tämä johtuu🤔 Mukavaa päivää myös sulle ja hyvää pääsiäistä😊


      • Aava_meri kirjoitti:

        Välillä kyllä ihmetyttää tuo hakemuksien kesto ja varsinki jos ei ees viititä vastata ollenkaan😐 Mitä töitä sä muuten teet? Mun on pakko myöntää että en tykkää mämmistä enkä Saara Aallosta kyllä kummastakaan😂 Jostain kumman syystä en tykkää kovin monesta naislaulajasta, varsinkaan kotimaisista. En tiiä mistä tämä johtuu🤔 Mukavaa päivää myös sulle ja hyvää pääsiäistä😊

        No niin, aika hyvin sain tehtyä ne hommat mitkä meinasinkin 😊
        Ei aina tartte myöntää jos ei halua, mutta hyvä kuitenkin kun kerroit mielipittees, niin en linkitä sulle seuraavaks jottain Voutilaista taikka Rostia😂 Mä justiisa vähän aikaa sitte vetelin toista tossa mun ed. viestissä mainituista. Ihan itte saat arvailla kumpaa 😂 Mää oon kyllä sen verran reilu, että annan vihjeenki. Siitä toisesta (jonka kans en oo päässy lähikontaktiin) tykkään myös ulkonäöllisesti.
        En nyt viitti täällä availla mitä teen työkseni. Vaikka mä kertosin, niin etsää uskois kumminkaan 😂 Sen voin kertoa, ettei oo kovin fyysistä. Onko sulla ollu pienestä pitäen selvät sävelet, että mitä haluat isona tehdä? Mulla ei tainnu lapsena olla mitään erityisempää haaveammattia. Siitä oon lähes satavarma, ettei ainakaan tää mun nykynen työ ollu mikään haave. Mutta siihen oon ajautunut kun en oo muutakaan keksiny.
        Tykkäätkö sä enemmän suolasesta vai mageesta? Mulle menee kumpikin, vähän liiankin hyvin 😂
        Mä tykkään myös aika paljon kirpeestä mutten niinkään tulisesta. Tai saa sitä tulisuuttakin olla kunhan kohtuuvella.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No niin, aika hyvin sain tehtyä ne hommat mitkä meinasinkin 😊
        Ei aina tartte myöntää jos ei halua, mutta hyvä kuitenkin kun kerroit mielipittees, niin en linkitä sulle seuraavaks jottain Voutilaista taikka Rostia😂 Mä justiisa vähän aikaa sitte vetelin toista tossa mun ed. viestissä mainituista. Ihan itte saat arvailla kumpaa 😂 Mää oon kyllä sen verran reilu, että annan vihjeenki. Siitä toisesta (jonka kans en oo päässy lähikontaktiin) tykkään myös ulkonäöllisesti.
        En nyt viitti täällä availla mitä teen työkseni. Vaikka mä kertosin, niin etsää uskois kumminkaan 😂 Sen voin kertoa, ettei oo kovin fyysistä. Onko sulla ollu pienestä pitäen selvät sävelet, että mitä haluat isona tehdä? Mulla ei tainnu lapsena olla mitään erityisempää haaveammattia. Siitä oon lähes satavarma, ettei ainakaan tää mun nykynen työ ollu mikään haave. Mutta siihen oon ajautunut kun en oo muutakaan keksiny.
        Tykkäätkö sä enemmän suolasesta vai mageesta? Mulle menee kumpikin, vähän liiankin hyvin 😂
        Mä tykkään myös aika paljon kirpeestä mutten niinkään tulisesta. Tai saa sitä tulisuuttakin olla kunhan kohtuuvella.

        Mä sain kans nyt lähetettyä monta hakemusta, katsotaan kuuluuko niistä aikanaan sitten mitään😊
        Ymmärränkö nyt oikein tämän sinun "vetelyn" eli oot pannu noista jotain edellisissä viesteissä mainituista henkilöistä?😂 Älä loukkaannu jos tajusin jotain väärin..🤣 Mulle on pienestä asti ollu selvää mitä aion isona tehä ja mitä opiskelen. Ja kohta puoliin valmistun kyseiseen ammattiin😊 Mä tykkään vähän kaikesta makea, suolanen, kirpee ym. vaikka hirveesti en nykyään enää syö karkkia tai muuta. Oon hirveesti vähentäny niitä määriä mitä ennen söin. En välttämättä edes joka viikko syö mitään makeaa😀


      • Aava_meri kirjoitti:

        Mä sain kans nyt lähetettyä monta hakemusta, katsotaan kuuluuko niistä aikanaan sitten mitään😊
        Ymmärränkö nyt oikein tämän sinun "vetelyn" eli oot pannu noista jotain edellisissä viesteissä mainituista henkilöistä?😂 Älä loukkaannu jos tajusin jotain väärin..🤣 Mulle on pienestä asti ollu selvää mitä aion isona tehä ja mitä opiskelen. Ja kohta puoliin valmistun kyseiseen ammattiin😊 Mä tykkään vähän kaikesta makea, suolanen, kirpee ym. vaikka hirveesti en nykyään enää syö karkkia tai muuta. Oon hirveesti vähentäny niitä määriä mitä ennen söin. En välttämättä edes joka viikko syö mitään makeaa😀

        Lisäyksenä että Vuotilaista, Rostia, Eriksonia ym. menee joku muutama kappale mutta ei kaikki. Oon vähän valikoiva tämän musiikin suhteen😂


      • Aava_meri kirjoitti:

        Lisäyksenä että Vuotilaista, Rostia, Eriksonia ym. menee joku muutama kappale mutta ei kaikki. Oon vähän valikoiva tämän musiikin suhteen😂

        Jep, mä oon vedelly noita kaikkia eli Saaraa, Lauraa, Virvee ja Annaa. Toki montaa muutaki mutten kehtaa luetella 😂 Luulen, että et edelleenkään arvais mun ammattia tai uskois jos avoimesti kertosin. No ei vainee, siis mämmistä ol puhe ja sitä siis vetelin eli söin. En oo Saaraan koskenukaan, vaikka pakko myöntää, että saattasin koskee jos ois lupa 😂
        Hyvä homma kun oot saanu hakemusta valmiiks. Toivotaan, että tärppää! Jos jostain tulee negaa niin sehän on vaan niitten menetys, eikä ois ollu sitten sun juttu ollenkaan 😊 Mun tarttis kans vähentää sokeria ja aika ajoin oon niin tehnykin. Aina oon kuitenki palannut entiseen. 😂


      • Ps. Mä vietän taas varmaan tänki illan osin juutupelis 😂 Laitan sulle linkkiä jos tulee joku tosi nasta biisi (miehen laulama 😉) kohalle.


      • Mää otan nytte varman päälle ja laitan biisin missä ei lauleta ollenkaan ja soittaja on mies 😂 Tää on mun ihan lemppari pianisti 💕https://youtu.be/01jgYIZfHrM
        Unikuvia!


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Jep, mä oon vedelly noita kaikkia eli Saaraa, Lauraa, Virvee ja Annaa. Toki montaa muutaki mutten kehtaa luetella 😂 Luulen, että et edelleenkään arvais mun ammattia tai uskois jos avoimesti kertosin. No ei vainee, siis mämmistä ol puhe ja sitä siis vetelin eli söin. En oo Saaraan koskenukaan, vaikka pakko myöntää, että saattasin koskee jos ois lupa 😂
        Hyvä homma kun oot saanu hakemusta valmiiks. Toivotaan, että tärppää! Jos jostain tulee negaa niin sehän on vaan niitten menetys, eikä ois ollu sitten sun juttu ollenkaan 😊 Mun tarttis kans vähentää sokeria ja aika ajoin oon niin tehnykin. Aina oon kuitenki palannut entiseen. 😂

        Meinasin kuolla nauruun ku luin tän viestin😀 Siis mä en kestä😅 Mä jotenki vähä aavistinki että olinkohan nyt pikkusen ymmärtäny tän asian väärin🤣 Mulla soi aika usein tää kappale päässä (yllä vihje siitä😉) Kauniita unia❤
        https://youtu.be/XiY7chXWxOY


      • Anonyymi

        Voisiko mitenkään olla mahdollista että tässä ketjussa kirjoitettasiin vain runoja ja niiden arvosteluja? Ei ole ollenkaan kiva avata tätä runojen toivossa ja huomata ettei täällä olekaan muuta uutta kuin liibalaabaa parin ihmisen toimesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko mitenkään olla mahdollista että tässä ketjussa kirjoitettasiin vain runoja ja niiden arvosteluja? Ei ole ollenkaan kiva avata tätä runojen toivossa ja huomata ettei täällä olekaan muuta uutta kuin liibalaabaa parin ihmisen toimesta.

        Joo, oot ihan oikias ja oon pahoillani, että tää osaavat kädet nimmarin ketju meni nyt tämmöseks ei runolliseks ja aika sekamelskaks 😐
        Ite jo kertaalleen huhuilin ketjun aloittajan perään, mutta hiljainen on hän. Toivottavasti palaa pian runojen kera. Mukavaa päivää!


      • Aava_meri kirjoitti:

        Meinasin kuolla nauruun ku luin tän viestin😀 Siis mä en kestä😅 Mä jotenki vähä aavistinki että olinkohan nyt pikkusen ymmärtäny tän asian väärin🤣 Mulla soi aika usein tää kappale päässä (yllä vihje siitä😉) Kauniita unia❤
        https://youtu.be/XiY7chXWxOY

        Hyvä ettet kuallu 😉 (mun ois tullu sua tosi ikävä) ja koita ny kestää (samasta syystä ❤️)
        Tiiätkö, se on tosi hyvä, kun sulla on ollu soinnut kohillaan jo pienestä pitäen 😊 Mä oon silleen vähän kade niille, ketkä heti melkeest syntyessään tietävät mihin suuntaan lähtevät. Mulla ne suunnat ei oo vieläkään kaikki selvät. Osa alkaa vähitellen selvitä mutta rohkeus puuttuu. Osassa oon menny jo niin kauan "väärään" suuntaan, ettei täyskäännöstä enää taija pystyä tekemään.
        Ootko sä ollu rakastunu/ihastunu/pihkassa/heikkona/hulluna johonkuhun viime aikoina vai ootko koko aika rakastunu? Aattelin vaan, kun kerroit jotta sulla soi tommonen biisi piässä aika usein 😉 No toisaalta mun päässä on soinu viime aikoina mm. Sannin pari uusinta eikä nekään mitään merkkaa eli soi mikä soi 🤣
        Mä jollain tapaa tykkään siitä olotilasta, kun on ihastuksesta sekasin. Ja oonhan mä muutaman kerran ollukki 😂 Vaikka oon tässä elämän varrella ollu muutaman kerran rakastunu mieheen, niin naisiin kohdistuneet ihastustuntemukset on ollu kuitenkin tavallaan ihan eri sorttia. Siis sellasia tosi vahvoja tuntemuksia. Vähän vaikea selittää eli enpä jatka enempiä siitä 😉
        Mukavaa maanantaita!
        Ps. Laitoin liibalaabaa boxin tohon viereen pystyyn 😂


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Hyvä ettet kuallu 😉 (mun ois tullu sua tosi ikävä) ja koita ny kestää (samasta syystä ❤️)
        Tiiätkö, se on tosi hyvä, kun sulla on ollu soinnut kohillaan jo pienestä pitäen 😊 Mä oon silleen vähän kade niille, ketkä heti melkeest syntyessään tietävät mihin suuntaan lähtevät. Mulla ne suunnat ei oo vieläkään kaikki selvät. Osa alkaa vähitellen selvitä mutta rohkeus puuttuu. Osassa oon menny jo niin kauan "väärään" suuntaan, ettei täyskäännöstä enää taija pystyä tekemään.
        Ootko sä ollu rakastunu/ihastunu/pihkassa/heikkona/hulluna johonkuhun viime aikoina vai ootko koko aika rakastunu? Aattelin vaan, kun kerroit jotta sulla soi tommonen biisi piässä aika usein 😉 No toisaalta mun päässä on soinu viime aikoina mm. Sannin pari uusinta eikä nekään mitään merkkaa eli soi mikä soi 🤣
        Mä jollain tapaa tykkään siitä olotilasta, kun on ihastuksesta sekasin. Ja oonhan mä muutaman kerran ollukki 😂 Vaikka oon tässä elämän varrella ollu muutaman kerran rakastunu mieheen, niin naisiin kohdistuneet ihastustuntemukset on ollu kuitenkin tavallaan ihan eri sorttia. Siis sellasia tosi vahvoja tuntemuksia. Vähän vaikea selittää eli enpä jatka enempiä siitä 😉
        Mukavaa maanantaita!
        Ps. Laitoin liibalaabaa boxin tohon viereen pystyyn 😂

        En oo ollu rakastunu tai ihastunu kehenkään viime aikoina.. Tosi hankala löytää näin pieneltä paikkakunnalta ketään naista, joka tykkää myös naisista😐 Oon jo sen suhteen luovuttanukki että täältä ketään enää tuskin löytyykään.. En myöskään tunne ainuttakaan lesboa tai bi naista edes kaverina🙄 Eli sä olet ainut nainen nyt minun elämässä😉 Mulla jää päähän soimaan millon mikäki kappale, jonka kuulee radiosta😂 Sitten se soi siellä päässä varsinkin kun pitäs rueta nukkumaan ku kello soi jo kohta🤣


      • Aava_meri kirjoitti:

        En oo ollu rakastunu tai ihastunu kehenkään viime aikoina.. Tosi hankala löytää näin pieneltä paikkakunnalta ketään naista, joka tykkää myös naisista😐 Oon jo sen suhteen luovuttanukki että täältä ketään enää tuskin löytyykään.. En myöskään tunne ainuttakaan lesboa tai bi naista edes kaverina🙄 Eli sä olet ainut nainen nyt minun elämässä😉 Mulla jää päähän soimaan millon mikäki kappale, jonka kuulee radiosta😂 Sitten se soi siellä päässä varsinkin kun pitäs rueta nukkumaan ku kello soi jo kohta🤣

        Mä laitoin sulle tonne liibalaaba-ketjuun vastausta.
        Terv. Sun (tän hetkisen) elämäsi (ainoa) nainen 😂


    • Turha on kurottaa
      Ei sinua kukaan auta
      Ei reunan yli nosta
      Ei kuule kukaan
      Eikä vastaa
      Ei edes metsä.

    • Mihinkäs lie kadonnut osaavatkädet? Toivottavasti palaat pian palstoille runojen kera 😊

    • Jos vielä odotan
      Ehkä tunteen sen kadotan
      Ja itseäni petän
      Jos sen tekemättä jätän
      Mitä sydämeni toivoo
      Ja mieleni tahtoo

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4643
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      95
      4522
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      614
      4130
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3077
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2651
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2193
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      346
      2144
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      209
      2121
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1745
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1482
    Aihe