Piirtäisin sinulle paperin täyteen sydämiä..,
nimesi kirjoittaisin isoimpaan..
Sinun kanssasi voisin katsella tähtiä , olla siinä hetkessä ja tuntea olevani onnellinen..
Tuijottaa kanssasi merelle päin tuntematta sitä levottomuutta jonka nyt tunnen..
Se läheisyyden tunne ja lämpö sinusta..
Kaipaan..
n>m
Asiaakin sinulle mies
48
897
Vastaukset
- nytvaikeaa
Ei lisättävää. Toivottavasti kohdataan seuraavassa elämässä.
- varmistaahaluan
Taidat olla Timo?
- Valitsenimimerkkiswtf
Tähtiä..galakseja ja ehkä pusu niskaan.
Kyllä. juuri siihen oikeaan kohtaan.
Btw. - Masasiivoja64
Jos olis minulle niin olisin tosi iloinen
- piirrelläänpaperille
Taidat olla hyvä piirtämään.
Piirrokset on aina tervetulleita ylläreitä.- en_niitä_näyttänyt
Olen hyvä piirtämään, mutta sinä et ole koskaan nähnyt piirroksiani ;)
- Aloittaja_
en_niitä_näyttänyt kirjoitti:
Olen hyvä piirtämään, mutta sinä et ole koskaan nähnyt piirroksiani ;)
Etkä sinä ole aloittaja joten älä teeskentele kuin olisit.
- Enoleap
Kyllä, varmasti oikein on mukavaa saada kaikenlaisia piirroksia. Ja varsinkin lähettää lahjaksi vaikka muotokuviakin, yllättää ystävänsä itse tekemällään sitten. Huvittava juttu, kun ystävä voisi olla ihmeissään että: hui eihän tuo ole minun näköiseni! Kiljahtaisi noin. (Joku voisi vaikka yrittää kopioida kirjoitustyylejäkin sitten.)
- ajattelejapiirräteos
Piirräpä muuten sellainen kuva joka on joku ... voimakasvaltainen kuten salamamies tai ukkosherra, mutta mysteerillinen valtansa kanssa jota käyttää.
- sarjakuvitustakinjo
Piirrä kuva jostain isosta herrasta joka tulee vihaisena töihin, kaikki 10 miestä isoa väistävän häntä kun tuli vihaisena vähän myöhässä töihin liittyen sellaiseen asiaan; joku tuhonnut kaikki 4kpl uusia renkaita autostani, joten viivästyin.
Ketä te pyytelette piirtämään? Minuako?
En ole yksikään noista REKISTERÖIMÄTTÖMÄLLÄ
nimimerkillä kirjoittaneista.
Olen tässäkin keskustelussa mukana vain rekisteröidyllä
nimimerkilläni.
- komeaisokuva
Komea kuva sanoi isäni, kun joskus ostivat sellaisia printattavia juttuja, printtasin mustaan paitaan eteen Ku Klux Klanin merkin :D
Eräs kaveri sanoi että: älä tule baariin tuollainen paita päällä voivat loukkaantua ;:D
- Piti vaihtaa kauluspaitakin, sitten.Oletkohan sinä itse komea, iso mies,
nimimerkki "komeaisokuva"?
Onkohan sinulla melkein sydämen särkevät mustanruskeat,
vakavat silmät ja tumma paksu tukka(?)
Ei tarvitse vastata! Mutta se mies on kyllä tavattoman
sympaattisen ja viehättävän näköinen. Niin ihana ilmestys,
nallekaru, että puoli Suomea häntä ihastelee!
(Nyt hän näkyy vielä
keksineen ostaa itselleen harmaita vaatteita, jotka vain korostavat
silmien ja hiusten mustanruskeaa väriä! Tai ehkä hän on lukenut jostakin oppaasta,
että älykkäät ihmiset pitävät harmaasta väristä!)
- hienokuvapaidassa
Hyvä juttu jos isä sanoo: komea kuva paidasta.... jossa on tuollainen tietystikin täysin poliittinen ja sen sellaisen järjestön kuva.
- olikotuoaavekuva
Tuollainenko oli paidassasi, kkk- kuvitusta:
https://img.ilcdn.fi/C6LAWeVGeCAZaNg9B4FIUNtXILA=/full-fit-in/612x/img-s3.ilcdn.fi/3ce93b839576f19aa67f9119378ff1a8da4aa84d49cfaaa7379a1de37aa0fb6a.jpg
=D - Hän.on.söpö.nallukka
Vai oletko sinä se symppisten symppis,
isokämmeninen ja möreä-ääninen nallekarhu,
joka kulkee harmaassa talvitakissa
mustanruskeat silmät, vakavailmeisten kasvojen keskiössä tuikkien
ja mustan hiukset paksuina kiiltäen(?)
Katsovatkohan muutkin naiset hänen videoitaa useaan kertaan,
koskapa hän on niin söpö ja vetoava(?) - Varmaan. (Vastaan itse.)
Hyvää yötä!
- blacklodgemonsters
Sitten piiloudumme ohjelmoijatyttöjen ja gallup-tytön kanssa jonnekin "mustaan mökkiin" tekemään pelejä ja muuta :D
Voisi olla hauskaa kyllä.- Söpöt.nallukat.laulavat
Eivät söpöt nallet tee niin minun "saduissani".
Ne laulavat näin:
https://www.youtube.com/watch?v=Wwjs81xMqPs Pilaat tunnelmani.
Tuot mieleen Soppiksen:
https://www.youtube.com/watch?v=nW3LikcBL68
Nyt hyvää yötä!
- piirräsitten
Tuollainen olisikin aika hauska idea: piirrä lyijykynällä puhtaaseen A4-paperiin unelmiesi naisen tqi miehen kuva.
- ThePinkBot
Hieno idea tuo totta tosiaan, Bottikin piirtää hänestä vielä kuvan, vaikka montakin. Ihan vaaleanpunaisena sekä Botti että piirros!
- rustuskuinpiirustus
Tai sitten lähettää joulukorttina piiroksen A4-paperilla ja lyijykynällä piirrettynä: tämän näköinen sinä olet minun mielestäni.
- niinjotainpiti
hmm niin... jotkut ohjelmoijatytöt jossain ihmeellisessä mökissä asumassa ja tekemässä asioita.... voisi olla tytöille liian hauskaa että ei saisi mitään oikeasti tehtyäkään... vaan lomailua..
- jänniäjuttujatulee
Nyt muuten tajusin itsestänikin erään asian että miksi en ota kovin helposti tyttökavereita enää, ei siihen tai voi vaikuttaa, mutta: olen julma ja kylmä määrätietoinen, jotenkin noh kun on sellainen koulutus :D
Halauksillakin haluaisin, on vain niin, että ei alle kahden miljardin tyttöä oteta meille enää! - olipahyvätytöt
...niin kyllä ymmärrän sen että noniin mitä jotkut porukat voivat olla eli militaristisia klan-ihmisiä, ja on paljon kriteerejä jotta pääsee edes kaveriksikaan, mutta kaverit huomaavat aina kaverinsa yleensä.
Nyt tulikin hirveä miettimisen aihe... tyttöjen aiheuttama, että ei pitäisi olla aivan niin jyrkkä sitten mielipiteissä, jne..... ikinä en ole kyllä ollutkaan jyrkkä mielipiteissä, pelkästään julma toimenpiteiden määräämisessä. - kokonaanmustapapru
Piirtämisjuttu olikin todella hauska: eli jos piirrät ihan puhtaalle paperille lyijykynällä kuvan henkilöstä josta pidät.
Minulle tulisi hirveä musta-mörkö, eli koko paperi täynnä tyttöjen kuvia joista ei voi edes ketään tunnistaa kun niin monia mukavia tyttöjä.- toivotuksetaina
Aivan runsaudenpula tyttösistä siis sinulla on!
Siitä saa hyvän unen toivotuksen eli: Paljon tyttösiä uniin
- voisiollahauskojakuvia
Jos haluaa niin alkaa piirtelemään eri papereille vielä erilaisista keskusteluhahmoista kuvia miten itse sellaisen hahmottaisi...
Oletko kauniimpi kuin Timon nuoruuden rakkaus Memmi
tai tumma Carina, jonka kanssa hän kävi Venetsiassa?
Memmi eli Mervi oli pitkä, vaalea fysioterapeutti.
Ja Carina tumma kaunis nainen, joka avioitui sittemmin usalaisen miehen kanssa.
Niin. Onkos Timpalle löytynyt jalkateriä hiertämättömiä, laadukkaita kenkiä?
Tiedätkö?- SaatApua
Hae apua hyvä ihminen.
Ihme päällepäsmäri oot! Tääkin haluaa myös raapustella siihen samaan arkkiin🙂
- Nokinokka
Kukas sinä olet:) et varmaankaan ikäväni koska hän ei tietääkseni ole sinkku tai voi ollakin.
Nokinokka kirjoitti:
Kukas sinä olet:) et varmaankaan ikäväni koska hän ei tietääkseni ole sinkku tai voi ollakin.
Olen Iso D merilapista, syön kaurapuuroa ja juon vettä, siis aika edulliset ylläpitokustannukset🤓
- syöjaahmii
Voi Sohjo syököön, ja Ampiainen Ahmaiskoon, Vimpeli Vieköön ja Teräsmies Tuokoon!
Jos katsoo tv-sarjasta The Enterprise Saturnuksessa asuvia sinisiä vihaisia ihmisiä, ei tarvitse edes Hubble teleskoopin apuja, kaukoputkesta puhumattakaan.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578737Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123439Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262620Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142030Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802020Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571737Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411432FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01211Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101085Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu671044