Kuka on käynyt viime viikkoina? H. Moilasta ikävöin.
Tuoppi pub
19
4382
Vastaukset
- Merkantti
Ei ole tullut käytyä viime aikoina, istuuko siellä vielä se vankanpuoleinen kauppisopettaja?
- Ajatmuuttuu
Taitaa kyseinen henkilö katsella jo nurmikkoa alhaaltapäin.
- Asdgtrt
Kävin, ei tartte käydä uudestaan
- prosessriK
Oliko joulu juhulia pieniä tai suuria tulosa
- viinaonviisastenjuoma
On mutta sua ei kututa
- Ryyppykaveri
Saako kaverit alennusta?
- Antilesta
1993 minulle sanottiin että, olen vääräuskoinen tähän paikkaan. Ei ole tarvinnut senjälkeen siellä käydä.
- säälliäs
Voi elämä näitä löylyn lyömiä täällä! Ei ole kumma, jos välillä tämä Oulaistelaisten "huumori" mene yli hilseen! Ihme porukkaa!
- kävin.kerran
juuri näin.
- eläluenäitä
Tosikko taas liikkeellä
- Dadada
En harrasta kännäämistä, parempi näin.
- minttu88
Ei sieltä ainakaan vapaata heteromiestä löydä. Kaiki on tosi naismaisia isomahasiä jörrisköjä.....
- Anonyymi
Eipä ole minun käyntieni takia sen paikan saranat kuluneet.
- Anonyymi
oulaistelaisen huumorintaju riittää just ja just ulkopaikkakuntalaisille nauramiseen vaikka yleensä naurajalla on itsellä paskat housuissa.
- Anonyymi
Siinäkin paras sanoja itellään on putki aina päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäkin paras sanoja itellään on putki aina päällä.
Siinä taas paraskin puhuja ite aina putkessa, millon eläke putkessa, millon missäkin putkessa näitähän riittää.
- Anonyymi
Miksi tuoppi on kiinni?
- Anonyymi
Varmaan siksi kun se ei ole auki.
- Anonyymi
heikki on huippu ukko
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773174
- 492400
- 322107
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812102- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291701Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91546Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51260Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61234