Kuka on käynyt viime viikkoina? H. Moilasta ikävöin.
Tuoppi pub
19
4393
Vastaukset
- Merkantti
Ei ole tullut käytyä viime aikoina, istuuko siellä vielä se vankanpuoleinen kauppisopettaja?
- Ajatmuuttuu
Taitaa kyseinen henkilö katsella jo nurmikkoa alhaaltapäin.
- Asdgtrt
Kävin, ei tartte käydä uudestaan
- prosessriK
Oliko joulu juhulia pieniä tai suuria tulosa
- viinaonviisastenjuoma
On mutta sua ei kututa
- Ryyppykaveri
Saako kaverit alennusta?
- Antilesta
1993 minulle sanottiin että, olen vääräuskoinen tähän paikkaan. Ei ole tarvinnut senjälkeen siellä käydä.
- säälliäs
Voi elämä näitä löylyn lyömiä täällä! Ei ole kumma, jos välillä tämä Oulaistelaisten "huumori" mene yli hilseen! Ihme porukkaa!
- kävin.kerran
juuri näin.
- eläluenäitä
Tosikko taas liikkeellä
- Dadada
En harrasta kännäämistä, parempi näin.
- minttu88
Ei sieltä ainakaan vapaata heteromiestä löydä. Kaiki on tosi naismaisia isomahasiä jörrisköjä.....
- Anonyymi
Eipä ole minun käyntieni takia sen paikan saranat kuluneet.
- Anonyymi
oulaistelaisen huumorintaju riittää just ja just ulkopaikkakuntalaisille nauramiseen vaikka yleensä naurajalla on itsellä paskat housuissa.
- Anonyymi
Siinäkin paras sanoja itellään on putki aina päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäkin paras sanoja itellään on putki aina päällä.
Siinä taas paraskin puhuja ite aina putkessa, millon eläke putkessa, millon missäkin putkessa näitähän riittää.
- Anonyymi
Miksi tuoppi on kiinni?
- Anonyymi
Varmaan siksi kun se ei ole auki.
- Anonyymi
heikki on huippu ukko
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017543
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1055523- 835037
- 1384412
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113140- 492813
- 522759
- 612377
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102344Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561946