näin sen koen ja näen :(
kukaan ei taida kaivata minua
8
345
Vastaukset
- AktiivisempiEhkä
Jos olisit minun hän "poloinen", tottakai kaipaan häntä ja hän on mielessäni, mut en ole ollut kovin näkyvästi esillä näiden tuntemuksieni kanssa :( Pahoitteluni.
- hauskaajutella
Minun mielestäni on aika hauskaa vastailla noihin "gallup"-tytön juttuihinkin.... ja sellaisiin.
- Ja sarjakuva sekä piirrosjutut ovat hauskoja.
Koska en tarvitse elämässä enää mitään, olen nähnyt jo kaiken mitä kannattaa nähdä. - f1f1f1f
sama juttu eikä ole koskaa halunnutkaan.
en pysty edes olemaan aito itseni ihmisten parissa
vaan minut aina tulkitaan väärin semmoisena mikä en
halua olla. - Yritänetsiä
Mä kaipaan.
Hienoa! Tunnet siis ap:n kuka ikinä oletkin!
Minä en tunne ap:ta.
Itse asiassa luulen, että koko aloitus on ilkeää trollausta.
Kuka sinä "mä" muuten olet?
T: Ei-ap.
Tsemppiä ap:lle, kuka ikinä onkin!
- kaipaajatar
https://www.youtube.com/watch?v=BGFN1CBJ4oo
Ehkä myös jossain hän...- voi_minua_poloista
niin yksin :(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1505415Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei1145321Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka544341Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j123811Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden683764Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle333650Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.553393- 2022504
Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12393HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00
KAIKKI NUORET JA KAIKKI MUUT MYÖS TÄNÄÄN HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00!!!!!261289