näin sen koen ja näen :(
kukaan ei taida kaivata minua
8
356
Vastaukset
- AktiivisempiEhkä
Jos olisit minun hän "poloinen", tottakai kaipaan häntä ja hän on mielessäni, mut en ole ollut kovin näkyvästi esillä näiden tuntemuksieni kanssa :( Pahoitteluni.
- hauskaajutella
Minun mielestäni on aika hauskaa vastailla noihin "gallup"-tytön juttuihinkin.... ja sellaisiin.
- Ja sarjakuva sekä piirrosjutut ovat hauskoja.
Koska en tarvitse elämässä enää mitään, olen nähnyt jo kaiken mitä kannattaa nähdä. - f1f1f1f
sama juttu eikä ole koskaa halunnutkaan.
en pysty edes olemaan aito itseni ihmisten parissa
vaan minut aina tulkitaan väärin semmoisena mikä en
halua olla. - Yritänetsiä
Mä kaipaan.
Hienoa! Tunnet siis ap:n kuka ikinä oletkin!
Minä en tunne ap:ta.
Itse asiassa luulen, että koko aloitus on ilkeää trollausta.
Kuka sinä "mä" muuten olet?
T: Ei-ap.
Tsemppiä ap:lle, kuka ikinä onkin!
- kaipaajatar
https://www.youtube.com/watch?v=BGFN1CBJ4oo
Ehkä myös jossain hän...- voi_minua_poloista
niin yksin :(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986458KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3605994Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602923Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092374Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072048- 1251774
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331178