Voitaisiinko näitä tuoda enemmän esille?
Näkyvimmät Sinisten naisehdokkaat
18
215
Vastaukset
- Eilöydynaisia
Ainoa naisehdokas on Tiina(ei Elovaara) joka on ehdokkaana Uudellamaalla. Tiettvästi ainoa. Aviomies sinisten eduskuntaavustaja. Perhepiiristä tämäkin ehdokas.
Tarkoittamasi henkilö lieneeTiina Ahva.
Erittäin lahjakas ja kunnianhimoinen poliitikon alku, tulee taatusti nousemaan eduskuntaan jossakin vaiheessa uraansa. Ehkä jo 2019...ei olisi ihme.
- Mietyttyäni
Ei kai muita näkyviä kuin Kike, muuta ei mieleen.
- Kehittynyt
Mitä vikaa Kike Elomaassa?
- Nätäeitarvita
Kike ei ole sininen vaan perussuomalainen. Tämä on sitä sinisten kansan halveksuntaa. Heillä sellainen käsitys,että ihmiset heitä äänestävät kun luulevat perussuomalaisiksi. Tuolla Matti Torvinenkin lehtikuvassa perussuomalaisten pinssi rinnassa. Häpeämätöntä porukkaa. Onhan se yks nainen Pirkko Mattila Oulussa ehdolla yhdessä tämän puolueen kanssa,joka erotti Paavo Väyrysen.
- Tarkistatietosi
Älä puhu soopaa, oli ensimmäisenä hyppäämässä Sinisiin.
- Tarkistatietosi
Älä puhu soopaa, oli ensimmäisenä loikkaamassa Sinisiin.
- Merkittävä
Kike Elomaa oli jo Perussuomalaisissa tuomassa toiseksi eniten ääniä Timo Soinin jälkeen.
- Siinäseoli
Ei ole naisia,ei. Muuten pitää saada vaalipiirissä riittävästi ääniä, jotta menisi läpi. Uusimaa ilmeisesti ainoa alue,jossa läpimenomahdollisuuksia, 1-2 sanoisin. Mitäpä sellaisella eduskuntaryhmällä tekee. Kovasti kehuttu tätä Tiina Ahvaa. Ei auta lahjakkuus mitään,jos puolueella ei ole kannatusta.
- eikannatusta
Monia sinisiä sopeutumisraha odottaa. Lähes kaikilta usko on mennyt omaan poliittiseen toimintaansa. Perinteisesti Suomessa puolueen vaihtajat ovat menettäneet kannatuksensa.
- Hölmöäporukkaa
Nyt jo 12.12. Koskas se Soini ilmoittaa, alkaako ehdokkaaksi eduskunta-tai EU-vaaleissa. Mulla käsitys,että ei ala kun näin myöhäiseen ilmoittamisensa jättää. Eikä ala Tiina Elovaarakaan,näin epäilen. Eduskunta aloittanee kevätkauden tammikuun lopulla. Ilmoitus menee sinne tai jopa maaliskuulle,mikä on takaraja.
- Näitäeitarvita
Tuolla Sinisten keskustelupalstalla,jonka Tiina E on perustanut eivät naiset keskustele paitsi 4-5 naista kertaalleen hajakommentteja. Tiina alun jälkeen ei ole puhunut mitään. Nyt miehet keskustelevat feminismistä ja siitä,että joku nainen kertonut,miksi ei hanki lapsia. On nostettu pöydälle mm vanhanpiian/pojan vero. Ja lopuksi ilmoitus väärästä raiskaustuomiosta. Kyllä on naisella ollut hankala persoonallisuushäiriö,kun on tuollaisen keksinyt. Liekö nyt helluntailainen,kun uskoon tuloon myötä kävi korjaaamassa asian. Hyvä,että korjasi. Kammottavaa tuo syyttömän tuomio. Miten se meni läpi meidän oikeusjärjestelmässä? No,en ihmettele. Meillä taphtuu suhteellisen paljon oikeusmurhia.
Muuten siniset on lähes 100 % miesten puolue. Onhan siellä mukana muutama naispuoliso kahvinkeittohommissa. Perussuomalaisissakin miehiä melko paljon,mutta tasapaino on parempi - pakoonvaantaas
Olen ihmetellyt viimekuukaudet kuinka Tampereen kestustorilla ja Tammelantorilla kaikilla puolueila on teltat edustettuina tori tapahtuma-päivinä, mutta Soini loikkarit puuttuu.
Kun Mäkipää ja Mölsä jäävät pois Pirkanmaan listoilta luulisi Tiina Elovaraan nyt puoleen johtoon kuuluvana olevan edustettuna omassa vaalipiirissä? Hän selvästi pakoillee entisiä äänestäjiään...Muuta tulkintaa ei voi tehdä................. - Tällainenpuolue
Minun viestit eivät ole sääntöjen vastaisia. Olen ihan oikeutetusti arvioinut sinisten politiikkaa mm. tätä rasistikortin heilutusta, jota TE on harjoittanut. Sininen puolue ja koko hallitus on noudattanut perussuomalaisten laatimaa maahanmuutto-ohjelmaa ja samalla he ovat ilmoittaneet, että perussuomalaiset ovat rasisteja,mutta he itse eivät ole. Tällaista kaksinaamaisuutta.
Lääkäripäivillä tammikuun alussa 2019 käsitellään mm. tätä CFS/ME,jonka siniset ovat ottaneet jonkinlaiseksi työkaluksi vaaleihin. - eitiinaaenää
Nyt kun tuli kaupunkilehti Tamperelainen jossa tiina Elovaara iloitti lähtevänsä vaaleihin ja aivan turhaa.. Huvittavaa on se, että hän lähti äijäpuolueesta pakoon ja nyt hän kumminkin kaipaa duunari äänestäjiä! Tottakai kun vaalit tulossa ja vaalien jälkeen ollaan taas hengailemassa missi porukoissa. Etää tällaista politiikkaa. no,uskon kyllä, että muutama sata ääntä tulee ei muuta, raaka pudotus ja hyvä näin.
- Tätäeitarvita
Tiina ilmoitellut, että tarvitaan naisehdokasta. Samalla ilmoitellut blogissaan, että ei hyväksy perussuomalaisten arvoja vaan itse nyt esittää sellaista sisuviisumia. Mistä Tiina tietää,että perussuomalaiset eivät hyväksyisi sisuviisumia. Tämä on sitä rasistikortin helutusta. Tiina nousee tavallisten suomalaisten meidän mökin akkojen ja ukkojen harteille, jotta saa nostettua oman päänsä korkeammalle.Nyt pitäisi meidän tavallisten pulliaisten häntä äänestää ja jos pääsisi läpi sama touhu jatkuisi siellä"missiporukoissa" Tätä ei kannata äänestää.
- Eieijavieläkerranei
Kiitos ei esille näitä, paras on ministerinä ja kyllä hävettää jo nytkin...
- Näitäeitarvita
Tämä käsimerkki-Tiina taas kuvioissa. Kyllä oli mukava, kun ei näkynyt moneen kuukauteen. Oli hoitamassa niitä itse itselleen aiheuttamiaan "traumoja". Heti puheet sinne rasistijuttuihin. Hän kuuleman kannattaa sisu-viisumia. Hän toteaa, että pakolaiskriisin vuoksi puolue hajosi. Todellinen syy oli näitten sinisten ylimielisyys ja halveksunta tavallisia suomalaisia kohtaan. Ja ennen kaikkea kova tarve päästä hillotolpalle. He uskoivat Soiniin kuin jumalaan pelastajaan. Eipä auttanut ei Soini ei kepu eikä kokoomuskaaan.. Nyt nauttikaa hillotolpasta vielä vähän aikaa. Ja sitten toivottavasti pois näkyvistä. Menneet on menneitä. Me emme tarvitse näitä jyrsijöitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898166
- 896248
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556188Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344761- 423256
- 503245
- 442799
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462740- 472705
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562642