Mitä hyötyä Ubuntun verkkotileistä?

Ubuntulla.pilveen

Kokeilin liittää Microsoft-tilin Ubuntuun (18.04 LTS). Yhteys on nyt muodostettu. Sähköposti ja asiakirjat ovat "päällä". Siitä huolimatta Thunderbirdissä ei ole mitään sähköpostitiliä, eikä OneDriveä näy missään. Ainakin OneDrivestä oli joku maininta tiliä yhdistettäessä.

Pitäisikö noiden verkkotilien edes toimia? Vaihtoehtoja on vaikka kuinka, on Googlea, Facebookia, Flickeriä, Pocketia ties mitä.

15

482

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei-kannata

      Ei ole tarpeellisia. Saattaa olla tietoturvan kannalta vahingollistakin.

    • 77u78uuu
    • tandörbörd-turhake

      Sähköpostit voi lukea selaimella joten mitään erityisiä tanderbördejä tms.ei tarvita.

      • lopeta_pelleily

        Itse olet turhake! Thunderbird on mielestäni erinomainen ohjelma ja sillä sipuli, ei siis mikään turhake.


      • keskittäjä

        Selaimella on turhauttavaa kirjautua useaan osoitteeseen lukemaan sähköposteja. Thunderbirdiin ne saa kaikki kerralla.


    • Vandraiv
      • getw

        Dev versio, ei kovin aktiivinen.
        Tuo varmasti parempi https://skilion.github.io/onedrive/


    • Selain ihan hyvä sähköposteille jos ei paljon käyttöä. sähkäpostin on sysjäyttänyt monet muut pikaviestimet. Mikä arsyttää jos pitää usetai käyttää.

      • huihai11

        Miten niin sähköpostin on syrjäyttäneet muut pikaviestimet? Minä en mitään muita käytä kuin sähköpostia ja se saapi riittää!


      • oma.pikku.kuplani
        huihai11 kirjoitti:

        Miten niin sähköpostin on syrjäyttäneet muut pikaviestimet? Minä en mitään muita käytä kuin sähköpostia ja se saapi riittää!

        Nämä "minä en perkele muuta käytä" kommentit ovat palstan parhautta :-D Minulla perkele on ubununtu ja se toimii moitteetta! Vika on saatana teissä muissa! Aina! Niin perkele!


      • kyselyperseestä
        oma.pikku.kuplani kirjoitti:

        Nämä "minä en perkele muuta käytä" kommentit ovat palstan parhautta :-D Minulla perkele on ubununtu ja se toimii moitteetta! Vika on saatana teissä muissa! Aina! Niin perkele!

        Parannukset ovat paskannuksia, joita sinä suvakkina hyväksyt! Täälläkin google vaikuttaa paskantaneen palstalle..


      • huihai11
        oma.pikku.kuplani kirjoitti:

        Nämä "minä en perkele muuta käytä" kommentit ovat palstan parhautta :-D Minulla perkele on ubununtu ja se toimii moitteetta! Vika on saatana teissä muissa! Aina! Niin perkele!

        Ja perkele, missasit pointtini. Pointtini on se että on suuri joukko jotka ei halua liittyä johonkin v*tun Facebookiin tai Whatsappiin, näin ollen ne eivät koskaan tule syrjäyttämään sähköpostia!!!


      • huihai11 kirjoitti:

        Ja perkele, missasit pointtini. Pointtini on se että on suuri joukko jotka ei halua liittyä johonkin v*tun Facebookiin tai Whatsappiin, näin ollen ne eivät koskaan tule syrjäyttämään sähköpostia!!!

        Nuoriso toista mieltä. FB alkaa kai olla jo vanhanaikainen. Työhaastattelu voidaan tehdä Skypellä tai jollain muulla viestiimellä. Somessa voi olla mukana, mutta pakollista se ei toki ole. MS valta alkaa olla ohi. Google ja Android alkaa olla jokaisen käytössä. Tilanne muuttunee joskus. Tipahtihan Nokiakin ja Symbian.


    • huihai11

      Jaaha, nuorison ehdoillako tässä mennään? Tiedoksi vaan ettei maailma kyllä pyöri nuorison ympärillä vaan muitakin ihmisiä on!!!

      • huihai11

        Kommenttini tarkoitettu Mikolle, osui vain väärään kohtaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1792
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe