Mitä hyötyä Ubuntun verkkotileistä?

Ubuntulla.pilveen

Kokeilin liittää Microsoft-tilin Ubuntuun (18.04 LTS). Yhteys on nyt muodostettu. Sähköposti ja asiakirjat ovat "päällä". Siitä huolimatta Thunderbirdissä ei ole mitään sähköpostitiliä, eikä OneDriveä näy missään. Ainakin OneDrivestä oli joku maininta tiliä yhdistettäessä.

Pitäisikö noiden verkkotilien edes toimia? Vaihtoehtoja on vaikka kuinka, on Googlea, Facebookia, Flickeriä, Pocketia ties mitä.

15

468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei-kannata

Ei ole tarpeellisia. Saattaa olla tietoturvan kannalta vahingollistakin.

• 77u78uuu
    • tandörbörd-turhake

Sähköpostit voi lukea selaimella joten mitään erityisiä tanderbördejä tms.ei tarvita.

• lopeta_pelleily

Itse olet turhake! Thunderbird on mielestäni erinomainen ohjelma ja sillä sipuli, ei siis mikään turhake.

• keskittäjä

Selaimella on turhauttavaa kirjautua useaan osoitteeseen lukemaan sähköposteja. Thunderbirdiin ne saa kaikki kerralla.

• Vandraiv

Mahtaakohan kolmansien osapuolten kikkareiden käyttö olla kuinka tietoturvallista? Esim. OneDriven tällä https://www.maketecheasier.com/sync-onedrive-linux/

• Selain ihan hyvä sähköposteille jos ei paljon käyttöä. sähkäpostin on sysjäyttänyt monet muut pikaviestimet. Mikä arsyttää jos pitää usetai käyttää.

• huihai11

Miten niin sähköpostin on syrjäyttäneet muut pikaviestimet? Minä en mitään muita käytä kuin sähköpostia ja se saapi riittää!

• oma.pikku.kuplani
        huihai11 kirjoitti:

Miten niin sähköpostin on syrjäyttäneet muut pikaviestimet? Minä en mitään muita käytä kuin sähköpostia ja se saapi riittää!

Nämä "minä en perkele muuta käytä" kommentit ovat palstan parhautta :-D Minulla perkele on ubununtu ja se toimii moitteetta! Vika on saatana teissä muissa! Aina! Niin perkele!

• kyselyperseestä
        oma.pikku.kuplani kirjoitti:

Nämä "minä en perkele muuta käytä" kommentit ovat palstan parhautta :-D Minulla perkele on ubununtu ja se toimii moitteetta! Vika on saatana teissä muissa! Aina! Niin perkele!

Parannukset ovat paskannuksia, joita sinä suvakkina hyväksyt! Täälläkin google vaikuttaa paskantaneen palstalle..

• huihai11
        oma.pikku.kuplani kirjoitti:

Ja perkele, missasit pointtini. Pointtini on se että on suuri joukko jotka ei halua liittyä johonkin v*tun Facebookiin tai Whatsappiin, näin ollen ne eivät koskaan tule syrjäyttämään sähköpostia!!!

• huihai11 kirjoitti:

Ja perkele, missasit pointtini. Pointtini on se että on suuri joukko jotka ei halua liittyä johonkin v*tun Facebookiin tai Whatsappiin, näin ollen ne eivät koskaan tule syrjäyttämään sähköpostia!!!

Nuoriso toista mieltä. FB alkaa kai olla jo vanhanaikainen. Työhaastattelu voidaan tehdä Skypellä tai jollain muulla viestiimellä. Somessa voi olla mukana, mutta pakollista se ei toki ole. MS valta alkaa olla ohi. Google ja Android alkaa olla jokaisen käytössä. Tilanne muuttunee joskus. Tipahtihan Nokiakin ja Symbian.

• huihai11

Jaaha, nuorison ehdoillako tässä mennään? Tiedoksi vaan ettei maailma kyllä pyöri nuorison ympärillä vaan muitakin ihmisiä on!!!

• huihai11

Kommenttini tarkoitettu Mikolle, osui vain väärään kohtaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      25
      3760
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      540
      2732
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2290
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      212
      2261
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1749
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1540
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      53
      1512
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1399
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1251
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1204
    Aihe