Danger Zone

JuuriSeNainenJotaEpäilet

Ei hitto, ei tämä tunne katoa... Miksi juuri Sinä? Kaikista juuri Sinä? Täysi mahdottomuus. Ongelma on siinä, että näin sinut ensin miehenä, ennen kuin tiesin sinusta muuta. Jos olisi käynyt toisinpäin, en olisi tässä tunteideni kanssa. Vaan näin kävi. Anna anteeksi minulle. Olet sanoinkuvaamattoman upea ja haluaisin upota silmiisi, tulla lähelle ja suudella sinua...

33

1196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaarallinen
      • wautsi

        upeaa nähtävää ainakin videon alussa! En nyt ehdi kuuntelemaan, täytyy sitten ensi kerralla. :)


    • senäkyikasvoista

      Luulitko etten tiennyt sitä?

      • JuuriSeNainenJotaEpäilet

        En. Annoin sen näkyä. Tiesin alusta saakka, että Sinulta en sitä voi peitellä. Ehkä kaikilta muilta muiden kohdalla aikaisemmin, mutta en Sinulta. Eikä tuo ylempänä ollut musiikki ainakaan viilennä tunnetta, päinvastoin... Etkö vain voisi tehdä jotain? Lupaan ettei tule hästäck meetoota...


      • omarauhatarpeen
        JuuriSeNainenJotaEpäilet kirjoitti:

        En. Annoin sen näkyä. Tiesin alusta saakka, että Sinulta en sitä voi peitellä. Ehkä kaikilta muilta muiden kohdalla aikaisemmin, mutta en Sinulta. Eikä tuo ylempänä ollut musiikki ainakaan viilennä tunnetta, päinvastoin... Etkö vain voisi tehdä jotain? Lupaan ettei tule hästäck meetoota...

        Minusta tuntuu että käsitämme nuo lauseet eri tavalla, koska ei minulla ole enää tunteita ketään kohtaan. Olen pahoillani, mutta se on totuus. Tarvitsen paljon aikaa selvitäkseni ja en halua ketään elämääni.


      • vaarallinen
        JuuriSeNainenJotaEpäilet kirjoitti:

        En. Annoin sen näkyä. Tiesin alusta saakka, että Sinulta en sitä voi peitellä. Ehkä kaikilta muilta muiden kohdalla aikaisemmin, mutta en Sinulta. Eikä tuo ylempänä ollut musiikki ainakaan viilennä tunnetta, päinvastoin... Etkö vain voisi tehdä jotain? Lupaan ettei tule hästäck meetoota...

        Enkö ole tehnyt jo pientä aloitetta, hieno tunteisesti sempaten? Annoin kerran salaisesti lähteen mistä minut löydät ja voisit viestittää ; ). Toinenkin paikka on, olet varmaan löytänyt senkin?


      • prinsessalle
        vaarallinen kirjoitti:

        Enkö ole tehnyt jo pientä aloitetta, hieno tunteisesti sempaten? Annoin kerran salaisesti lähteen mistä minut löydät ja voisit viestittää ; ). Toinenkin paikka on, olet varmaan löytänyt senkin?

        Nyt jotenkin osuu liian hyvin :} avaa hiukan tuota salaista lähdettä... En millään saa kiinni. Jooh. Olen minäkin pistänyt sulle täkyjä koko ajan hienovaraisesti. Eilen katsoin sua häpeilemättä. Ah. Oot kaunis ja ihana ja kaikkea minkä haluan. Ajattelin, että nyt jos koskaan. Älä ajattele, että olisin mahdoton. Sinulle kaikki on mahdollista ja esteet väistyvät vähitellen..

        Erityisesti nautin äänesi kuulemisesta puhelimessa. Luojan kiitos sain jutella sinun kaa, vaikka sillä olikin vain työllistävä valkutus sinun näkökulmasta.. On se vaan niin häkellyttävää, kun kumpikin haluaisi sanoa jotain. Silti tyydytään vaan joojottelemaan.:}
        Olet kaunein ja ihanin 💗


      • JuuriSeNainenJotaEpäilet kirjoitti:

        En. Annoin sen näkyä. Tiesin alusta saakka, että Sinulta en sitä voi peitellä. Ehkä kaikilta muilta muiden kohdalla aikaisemmin, mutta en Sinulta. Eikä tuo ylempänä ollut musiikki ainakaan viilennä tunnetta, päinvastoin... Etkö vain voisi tehdä jotain? Lupaan ettei tule hästäck meetoota...

        Lie puhe parasta? Jos suuteloisin sua niin kuiteski hehkuisit palopostin punaisena ja huuliesi välistä kuuluisi kuiskaus: #metoo
        🤓


    • eisiinäettäpitäisit

      Eikä ole tämäkään tietenkään se naikkonen jonka nimipäivä on 13.10.

      • prinsessalle

        No niin. Kun nähdään seuraavan kerran, niin teen aloitteen. Osu ja upposi. Oon muuttunu ihan vaaleanpunaiseksi. Teet mulle tämän sinä senkin. Saisinko nähdä kauniit hiuksesi letillä? Odotan jo ensi viikkoa...


      • omituistakyllä
        prinsessalle kirjoitti:

        No niin. Kun nähdään seuraavan kerran, niin teen aloitteen. Osu ja upposi. Oon muuttunu ihan vaaleanpunaiseksi. Teet mulle tämän sinä senkin. Saisinko nähdä kauniit hiuksesi letillä? Odotan jo ensi viikkoa...

        Joo näköjään joku trollailee tai jotain kun eikö tuosta selväksi käy että mies kysyy että ei varmaan ole se nainen kyseessä jonka nimi päivä on tuolloin.

        Toki varmaan joku muukin kaipaillut/kaipailee häntä, itse menen eteenpäin ja olen onnellinen hänen puolestaan jos jonkun on löytänyt ja onneksi saa pian sanoa vähän asioita joita on halunnut sanoa toiselle, ei se tarkota kuitenkaan sitä ettenkö voisi ihmisestä edelleen välittää ilman taka-ajatuksia vaikka ei mitään suhdetta sun muuta haluakkaan ja koska olen ollut liian hiljainen pitkään niin nyt on aika olla vähän suorapuheisempi niin ei vaivaa itseäkään ettei sanonut asioita joita halusi.

        Mutta jos on joku trolli kyseessä niin ei tällä saa mua suuttumaan tai viohan se olla että pidät miehistä kun selvästi mies kirjottaa.


    • no_danger

      Ihastuit siis mielestäsi mieheen, ja kun henkilö osoittautuikin naiseksi, se ei vaikuttanut tunteisiisi?

      Miksi täysi mahdottomuus? Ei sellaisen ihmisen silmiin pääse uppoamaan, joka ei anna niin tapahtua.

      • voipiollataiei

        Ihan huvikseen huomautan että ehkäpä tämä aloittaja tarkoitti sitä että aluksi hän näki toisen vain miehenä ja siis sellasena jota ei tuntenut sillon elikkä miehenä vaan. Mutta kun hän tutustui enemmän siihen mieheen niin piti siitä minkalainen luonne sillä miehellä on ja toivoo että olisi heti tiennyt kuinka mukava se luonne on niin olisi toiminut ja tehnyt aloitteen.

        Näin itse käsitin aloittajan viestin.


      • EiAukeaMinullekaan
        voipiollataiei kirjoitti:

        Ihan huvikseen huomautan että ehkäpä tämä aloittaja tarkoitti sitä että aluksi hän näki toisen vain miehenä ja siis sellasena jota ei tuntenut sillon elikkä miehenä vaan. Mutta kun hän tutustui enemmän siihen mieheen niin piti siitä minkalainen luonne sillä miehellä on ja toivoo että olisi heti tiennyt kuinka mukava se luonne on niin olisi toiminut ja tehnyt aloitteen.

        Näin itse käsitin aloittajan viestin.

        Mutta ei siinä lue että ensin _vain_ miehenä, vaan ensin miehenä. Eli ensin miehenä ja sen jälkeen miehenä?
        Ja miksi joku kirjoittaisin että näkee jonkun _vain_ miehenä, tai _vain_ naisena...? Vain ihmisenä?

        En ymmärrä, ehkä aloittaja vois avata tätä:)


      • JuuriSeNainenJotaEpäilet

        Loistava kommentti! Ei tämä aukea kuin hänelle, ja hän ei täällä taida käydä, näin ainakin epäilen. Ehkä jopa toivonkin. Eksyin palstalle tänä vuonna jotta pystyin jonnekkin purkamaan tunteitani. Kahden ihmisen vetovoimasta, joka on enemmän luultavasti yksipuolista. Kyse on naisesta ja miehestä, joista minä olen se nainen. Ajatustyötä olen tehnyt ensin kieltämisestä luovuttamiseen, sitten intohimosta ihastumiseen, tunteettomuudesta jopa rakastumiseen, jonka jälkeen taas hiljaisuudesta ihastumiseen ja intohimoon. Ympyrä jatkaa pyörimistään. Pakko jättää tämä palsta. Elää tunteidensa kanssa jotka aaltoilee tyynenä ja myrskynä, vuorotellen. Olisi se kyllä hassua jos tämän lukisit ja tänne eksyisit... <3


      • JmiesSivusta
        JuuriSeNainenJotaEpäilet kirjoitti:

        Loistava kommentti! Ei tämä aukea kuin hänelle, ja hän ei täällä taida käydä, näin ainakin epäilen. Ehkä jopa toivonkin. Eksyin palstalle tänä vuonna jotta pystyin jonnekkin purkamaan tunteitani. Kahden ihmisen vetovoimasta, joka on enemmän luultavasti yksipuolista. Kyse on naisesta ja miehestä, joista minä olen se nainen. Ajatustyötä olen tehnyt ensin kieltämisestä luovuttamiseen, sitten intohimosta ihastumiseen, tunteettomuudesta jopa rakastumiseen, jonka jälkeen taas hiljaisuudesta ihastumiseen ja intohimoon. Ympyrä jatkaa pyörimistään. Pakko jättää tämä palsta. Elää tunteidensa kanssa jotka aaltoilee tyynenä ja myrskynä, vuorotellen. Olisi se kyllä hassua jos tämän lukisit ja tänne eksyisit... <3

        Jotenkin voisit olla nainen jota ajattelen joka päivä.


      • Tokkohänellekkään
        JuuriSeNainenJotaEpäilet kirjoitti:

        Loistava kommentti! Ei tämä aukea kuin hänelle, ja hän ei täällä taida käydä, näin ainakin epäilen. Ehkä jopa toivonkin. Eksyin palstalle tänä vuonna jotta pystyin jonnekkin purkamaan tunteitani. Kahden ihmisen vetovoimasta, joka on enemmän luultavasti yksipuolista. Kyse on naisesta ja miehestä, joista minä olen se nainen. Ajatustyötä olen tehnyt ensin kieltämisestä luovuttamiseen, sitten intohimosta ihastumiseen, tunteettomuudesta jopa rakastumiseen, jonka jälkeen taas hiljaisuudesta ihastumiseen ja intohimoon. Ympyrä jatkaa pyörimistään. Pakko jättää tämä palsta. Elää tunteidensa kanssa jotka aaltoilee tyynenä ja myrskynä, vuorotellen. Olisi se kyllä hassua jos tämän lukisit ja tänne eksyisit... <3

        Kenties vihjeestä eksyit?


      • tunnevaiheet
        JuuriSeNainenJotaEpäilet kirjoitti:

        Loistava kommentti! Ei tämä aukea kuin hänelle, ja hän ei täällä taida käydä, näin ainakin epäilen. Ehkä jopa toivonkin. Eksyin palstalle tänä vuonna jotta pystyin jonnekkin purkamaan tunteitani. Kahden ihmisen vetovoimasta, joka on enemmän luultavasti yksipuolista. Kyse on naisesta ja miehestä, joista minä olen se nainen. Ajatustyötä olen tehnyt ensin kieltämisestä luovuttamiseen, sitten intohimosta ihastumiseen, tunteettomuudesta jopa rakastumiseen, jonka jälkeen taas hiljaisuudesta ihastumiseen ja intohimoon. Ympyrä jatkaa pyörimistään. Pakko jättää tämä palsta. Elää tunteidensa kanssa jotka aaltoilee tyynenä ja myrskynä, vuorotellen. Olisi se kyllä hassua jos tämän lukisit ja tänne eksyisit... <3

        On mielenkiintoista tietää, kuinka kauan teillä se on kestänyt.


      • JuuriSeNainenJotaEpäilet

        Miksi? Kauanko se sinusta on kestänyt?


      • tunnevaiheet
        tunnevaiheet kirjoitti:

        On mielenkiintoista tietää, kuinka kauan teillä se on kestänyt.

        Teistä en tiedä, mutta joillakin voi kestää vuosia.


      • Kaipaava_nainen
        JmiesSivusta kirjoitti:

        Jotenkin voisit olla nainen jota ajattelen joka päivä.

        Tuo aloitus olisi melkein voinut olla minunkin kirjoittama. Koska oman kaivattuni nimi alkaa J:llä, on pakko kysyä sinulta millä kirjaimella kaivattusi etunimi alkaa?


    • karsitaanVäärät

      No jos hiukkasen lisää vihjeitä aloittajalta saisimme.

    • Jannemies

      En ole kiinnostunut, sillä kuormasta ei syödä ja toisekseen olen onnellinen omassa suhteessani.

    • etköhänsäkinAP

      tajua lopulta ettei tällä planeetalla loppujen lopuks kukaan ihminen oo toistaan erikoisempi, normi suolasta ja helposti levittyvää paskaa kaikki. Kun edellisestä on imetty mehut ja stäbbätty selkään, haetaan hetkelliseen paikallaan olon tunteeseen jo uutta uhria. Samalla itketään maailman nurinkurisuutta ja kustaan tasan samalla tavalla toisten muroihin. Jos aikoo säilyttää ittensä ja tehdä niitä oikeita ratkasuja ilman että kehenkään sattuu, on tää elämä sillon kuljettava kyllä itekseen läpi, sen ainakin ite oon nyt vihdoinkin alkanut tajuta vaikka olin vielä joku aika sitten tasan samassa jamassa yhden naikkosen kanssa. Oo mielummin hyvä frendi ja tuki läheisille ihmisille ja dumppaa roskiin toi seurusteluhelvetti.

      • JatkoaNimimerkillä

        itellä kesti vikat puol vuotta päästä irti edellisestä tutuksesta kun hiffasin ettei henkilö ollut yhtään sitä mitä aluksi luulin, nyt helpompaa ja lopulta tullut se kaivattu ei ikinä enää-fiilis.....


      • niintyypillistä

        Mä oon eri mieltä, kyllä rakkauden ja kestävänkin voi löytää ja vaikka aiemmissa suhteissa olis epäonnistunut. Tosin ite ainakin odotan aika paljon aloitteellisuutra ja sinnikkyyttä vastapuolelta. Kyllä sellaista välillä löytyy, mutta harmiksi yleensä sellaisilta jotka itelle ei merkkaa silleen.


    • Toiset

      odottaa sinnikkyyttä, jahtaamista, palvontaa ja täysin pyytteetöntä valkosta ritaria, toiset vaatii sen että tutustuttas tasavertasesti ilman mitään testailuja, psykologisia pelejä ja katotaan rauhassa mitä tulee. Mä kuulun siihen kolmanteen ryhmään joka totes että toi eka on orjuuttamista ja jotain takasin maksua ja toi toka ei vaan toimi koska psykopaattista ihmisluonnetta ei motivoi jos se ei koe olevansa palvottu. Mitä oon ite huomannu niin tosi monet naiset haaveilee jostain tietystä jätkästä ja pyörittää sitten narun perässä oikeesti hyvää tyyppiä "joka ei merkkaa silleen". Mutta kun sama käy toisinpäin, on vastakkainen sukupuoli automaattisesti sikoja.

      Onneks tällä planeetalla saa ite tehä omat mielipiteensä ja liimata ittensä kiinni johonkin jos siltä tuntuu, sä löydät varmasti vielä monia "sinnikkäitä ja oma-aloitteisia" jahtaajia , itse oon kasvanu noista kuvioista ulos ja oma psyykekin kaiketi muovautunut niin etten voi sietää ketään enää.... mutta valinnanvapaus on hyvä :)

      • alotukseentääkommentti

        Mä en ota kantaa sun mustavalkoajatteluun. Alotukseen sanoisin, että mulla itellä ei oo liiemmin alkuodotuksia kuka on sopiva eli ei pituudelle, hiusten värille, kropalle ylipäätään ulkonäölle. Ei yhteiakuntaluokalle, ei ammatille, ei harrastuksille tms. Ei sille mitä muut jostakusta ajattelee. Pyrin olemaan utelias uuteen ihmiseen tutustuessa ja enempi merkkaa mitä tunteita ja ajatuksia ihminen herättää. Pyrin olemaan rehellinen omille tuntemuksille ja miettimään myös sitä mitä asia toiselle voi merkata. Ihminen riittää ihan itsenään, ei mulle merkkaa kuinka suosittu tai ei-suosittu ihminen on, joten pelaaminen on turhaa ja ainoastaan se miten ihmisen toimet näen on merkittävää. Toki äärimmäinen käytös voi aiheuttaa omalletunnolle ongelmia ja henkistä pahoinvointia, sillä mielestäni sellainen pitäisi tuoda myös muille ihmisille tiedoksi.


      • aloitukseentääkommentti

        Ja vielä jatkoa, jotta mahdollisimman moni ei jatkossa joutuis sellaisen ihmisen kohteeksi.


    • Anonyymi

      Juu näit hänet miehenä mutta itse olet hirvittävä ja muutuit vielä hirvittävämmäksi kun luoneesti kävi selväksi. Hyi vittu miten alko oksettaa kun mietinkin sinua.

      • Anonyymi

        Nostit vanhan aloituksen vain kertoaksesi tuon? Vai löysitkö tämän aloituksen googlesta?


      • Anonyymi

        Oksenna niin hyvä tulee. Ja sano se hänelle suoraan äläkä tänne idiootti palstalle. Edelleenkin 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oksenna niin hyvä tulee. Ja sano se hänelle suoraan äläkä tänne idiootti palstalle. Edelleenkin 😅

        Mikä sinut sai olettamaan ettei hän olisi sanonut?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe