Muuttuuko koti/rakkausasiani johonkin suuntaan ensi vuoden aikana? Mitä näytetään ensimmäiset 3kk/ 6kk? Olen työssäkäyvä sekä haluaisin saada sydänystävän (ystävän) elämääni sekä kaverin yksinäisiin iltoihini? Tuleeko jotakin odottamatonta tapahtumaan: muutto olisi toivottu asia ja että nuori lähisukulaiseni palaisi elämääni?
Suunnan valintaan/ tuloon kun en itse osaa sanoa mitään:) asioihin kun vaikuttaa moni muu
Sinä ystävällinen näkijä
3
182
Vastaukset
- Pelkkämeno
Tulevaisuuden kyselijät joutuu helvettiin.
- roskapostiakin
Pidä työpaikkasi ykkösjuttuna ! Oma keinosi elämän sujumiseen on harrastaa tai viettää vappaat ihmisiä kokoavissa ryhmissä . Vain oma toiminta voi johtaa hyviin hetkiin olet siis oman onnesi seppä tai paremminkin mahdollistaja .
- Usko-Toivo-Rakkaus
Kyllä työpaikka on pidetty jo yli kymmenen vuotta tärkeänä. Ja sitä edellinen saman verran jos ei ylikin. Mutta miksi en voi omalla luvallani kysyä mitä haluan. Kun on oma asiani/elämäni kysyseessä ei muiden. Onhan täällä paljon kysyjiä ollut ja on vastakin:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa752112- 1021903
- 1471846
- 971431
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo351399MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil3171275- 611252
Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1301122Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa2761076Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta
Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa447973