Muuttuuko koti/rakkausasiani johonkin suuntaan ensi vuoden aikana? Mitä näytetään ensimmäiset 3kk/ 6kk? Olen työssäkäyvä sekä haluaisin saada sydänystävän (ystävän) elämääni sekä kaverin yksinäisiin iltoihini? Tuleeko jotakin odottamatonta tapahtumaan: muutto olisi toivottu asia ja että nuori lähisukulaiseni palaisi elämääni?
Suunnan valintaan/ tuloon kun en itse osaa sanoa mitään:) asioihin kun vaikuttaa moni muu
Sinä ystävällinen näkijä
3
154
Vastaukset
- Pelkkämeno
Tulevaisuuden kyselijät joutuu helvettiin.
- roskapostiakin
Pidä työpaikkasi ykkösjuttuna ! Oma keinosi elämän sujumiseen on harrastaa tai viettää vappaat ihmisiä kokoavissa ryhmissä . Vain oma toiminta voi johtaa hyviin hetkiin olet siis oman onnesi seppä tai paremminkin mahdollistaja .
- Usko-Toivo-Rakkaus
Kyllä työpaikka on pidetty jo yli kymmenen vuotta tärkeänä. Ja sitä edellinen saman verran jos ei ylikin. Mutta miksi en voi omalla luvallani kysyä mitä haluan. Kun on oma asiani/elämäni kysyseessä ei muiden. Onhan täällä paljon kysyjiä ollut ja on vastakin:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502009
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3131203Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831009- 35898
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31829- 52809
- 71764
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709