Onko noissa pikku"puroissa" kalastettavaa kalaa jotka laskevat mereen esim Torremolinoksen - Malagan välillä? Mistä luvat? Missä muualla kuin meressä voisi kalastaa?
Kalastus puroissa
Joulu_banjodillossa
1
182
Vastaukset
- Lupa_hommat_vaikeita
jotain kalaa on siinä lentokentän ohi virtaavassa muta-jäte-virrassa. En todellakaan suosittele. Vuokraa auto ja aja saman tien esim Sevillan alueelle, löytyy kaikenlaista kalaa. Jos Lohta haluat, pitää mennä Calician alueelle aivan pohjoiseen, siellä on lohijokia. Tosin sinne ei kannata lähteä aurinkorannikolta, joutuu ajamaan koko maan halki. Eli Aurinkorannikolla on pakko tyytyä merikalastukseen, toki Cadizin alueella on jotain kalastuskelpoista sisävettä, riippuu ihan mitä pyydät ja millä välineillä, sinne ajaa parissa tunnissa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161