Minulla on ollut vaihdevuodet 2,5 vuotta. Jouduin vaihtamaan toiseen tablettiin kaksi viikkoa sitten ja oloni on aivan hirveä. Voiko kahden viikon lääkkeen käytön perusteella todeta, että tämä lääke ei vain sovi minulle?
Kahden viikon käytön jälkeen pahin oire ovat järkyttävä turvotus, en voi syödä, olo on vaikea eikä mitkään housut mahdu jalkaan. Voiko jo kahden viikon jälkeen luopua ko. lääkkeestä. Vai miten pitkään pitäisi käyttää jotta todellisen vaikutuksen näkee? Tässä turvotustilassa en pysty elämään normielämää.
Kahden viikon käytön jälkeen pahin oire ovat järkyttävä turvotus, en voi syödä, olo on vaikea eikä mitkään housut mahdu jalkaan. Voiko jo kahden viikon jälkeen luopua ko. lääkkeestä. Vai miten pitkään pitäisi käyttää jotta todellisen vaikutuksen näkee? Tässä turvotustilassa en pysty elämään normielämää.
Vastaukset
Vanhimmat
Ei vielä vastauksia
Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.