Pissileikit kivaa,ei haittaa vaikka farkut,tai sänky kastuu.
Märätvaluunilkkoihin
1
1154
Vastaukset
- Carine
Haluan toisinaan pukeutua naiseksi. Vuosi sitten keväällä olin jälleen pukeutunut naisten vaatteisiin. Minulla oli allani Speedon kokouimapuku ja sukkahousut. Päälläni minulla oli musta hame, naisten korolliset saappaat ja pusero. Lopullisen silauksen naiseksi muuttumiseksi varmistin silikonisilla irtorinnoilla, meikillä ja peruukilla. Laiitautuessani join koko ajan runsaasti vettä. Kun olin pukeutunut, lähdin ulos kaupungille (eräässä etelä-suomalaisessa kaupungissa). Oli hyvin varhainen aamu, jolloin ei ollut vielä paljon ihmisiä liikkeellä. Kuljin katuja pitkin hörpäten aina välillä vettä pullosta ja katsellen samalla liikkeiden näyteikkunoiden antia. Samalla pissahätä yltyi yltymistään. En välittänyt siitä vaan jatkoin edelleen kävelyäni. Jossain vaiheessa tajusin, että nyt alkoi olla jo liian myöhäistä palata takaisin, jotta ehtisin ajoissa sisälle... Mitä olisin voinut tehdä siinä tilanteessa? En voinut kun jatkaa kävelyä. Jouduin vähän väliä pysähtymään ja oikein tosissani keskittymään siihen, että pystyisin pitämään pissan sisälläni vielä hetken. Askelleeni muuttuivat yhä lyhyemmiksi, sillä koko ajan pelkäsin, milloin en pystyisi enää pidättämään. Tulin sitten erään näyteikkunan luo. Seisoin jalat ristissä ja yritin käsilläni painaa, jottei virtsa karkaisi, mutta lorahtihan sitä hieman uimapukuuni ja sukkahousuihini. Ilmeisesti pissaa valui vielä niin vähän, että hameeni ainakin näytti säilyneen kuivana. Jatkoin kävelyä. Ajattelin, että jos pääsisin istumaan hetkeksi johonkin, hätäni voisi helpottua. Mutta miksi se olisi helpottunut, joinhan koko ajan lisää vettä pullosta, ja pissahätäni vain yltyi entistä suuremmaksi. Muutaman sadan metrin päässä oli suurehko korotettu alue, jonka sisäpuolelle jäi istutuksi ja jokunen puu. Menin istumaan tuolle reunakivetykselle ja join loput vedet pullostani. Hetkeksi paine tuntui ikään kuin helpottavan, kun istahdin. Ajattelinkin jo, että hetken istuttuani pääsen onnistuneesti kuivin jaloin takaisin. Minulla oli tyhjä pullo, ja päätin heittää sen muutaman metrin päässä olleeseen roskikseen. Aloin nousta varovasti ylös kiveltä, mutta se oli viimeinen pisara. Rakkoni ei kestänyt enää yhtään pidättelyä vaan se alkoi valua hillitsemättömösti. En ehtinyt edes siihen roskikselle vaan seisoin siinä n. metrin päässä kiveltä, jossa olin hetkeä aikaisemmin istunut, ja pissasin hameeseeni. Tällä kerralla suorastaan lorisin. Pissa valui uimapukuni, sukkahousujen ja hameeni läpi saappailleni ja niistä edelleen maahan. Alleni alkoi muodostua pieni lammikko. Ja nyt hameenikin oli selvästi kastunut. Tuntui valtavan hyvältä. Olin nyt alapäästäni märkä, jouduin siis kävelemään takaisin märässä hameessani ja saappaissani, joista kuului joka askeleella ”litsis”. Aamulla ei ollut kovin paljon ihmisiä, vain muutamia ihmisiä tuli vastaan, mutta ilmeisesti he eivät huomanneet mitään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057