Saat anteeksi

olihansemulle

Minäkin muistan sinut joka päivä edelleen!! :) Ja ikävä sen kun kasvaa :/

33

3385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikarientää

      Muistan suklaasilmä ikävä

    • Huomennakin

      Oli se. Olen meinannut jopa kirjoittaa kirjeen. Vaan en uskalla. Ajattelen sua joka päivä.

      • leskimiehen.talvi

        Laita kännykkäviesti. Lähetin sinulle numeroni. Operaattorin vaihdossa sähköpostiosoite vaihtui. Yksin asuessani vietän ikävän talven.
        Joulukin nyt arkipyhä eli tiistai. En ole vuosiin sitä mitenkään juhlistanut. Melko samat pöperöt ympäri vuoden. Kynttilän vien vaimon haudalle.


      • kunpatekisitjotakin

        Kirje olisi ihana. mutta tekstarikin ilahdettaisi. Tiiät et kaipaan sua myös.


    • täälläsaakaikenomia

      Kiitos, mukavaa päivää! :)

      • Huomennakin

        Omi vaan. Mukavaa päivää 😊


      • päivämenijo

        Kiitos, kuin myös mukavaa iltaa ja hyvää yötä :)


    • kylläsemahdollisesti

      Oli juuri sinulle :)

    • Salaisestivaiktiet

      Rakastan sinua❤️

    • apjatkaa

      Olisin niin iloinen jos kuulisin ihan oikeasti ettet ole unohtanut minua. :)

      • enunohtanut

        Jos soitat niin voin kertoa sen sinulle ihan suoraan puhelimessa. Tai voit tulla käymäänkin.


      • Kannattaatiedostaa
        enunohtanut kirjoitti:

        Jos soitat niin voin kertoa sen sinulle ihan suoraan puhelimessa. Tai voit tulla käymäänkin.

        Mitä laajemmalle " tunteitaan " jakaa niin sen suuremman inflaation ne voivat kärsiä oikean ihmisen silmissä.


      • Toivottavasti
        enunohtanut kirjoitti:

        Jos soitat niin voin kertoa sen sinulle ihan suoraan puhelimessa. Tai voit tulla käymäänkin.

        Hän rimpautti sulle illalla ja mahdollisesti poikkesi käymäänkin niin sait kerrottua tunteesi.


      • HuomHuom
        enunohtanut kirjoitti:

        Jos soitat niin voin kertoa sen sinulle ihan suoraan puhelimessa. Tai voit tulla käymäänkin.

        Jotakin unohtui sinulta, vieras ihminen ei voi tietää numeroasi eikä osoitettasi ellet laita niitä näkyviin.


    • aitoriitta

      Kiitos ja minun mielestäni voitaisiin palata jo täysin normaaliin päiväjärjestykseen. Sinulla on oma todellinen elämä ja minullakin. Mitä olet mieltä? Meidän välisemme palstasuhde jää historiaan.

    • Muttajoo

      Minä en voi antaa anteeksi, kun ei ole edes pyydetty. :( Tuskin pyytääkään, eihän täydellinen tee virheitä :(

    • jäänyttaa

      Ei minulta.
      Ja minä en anna anteeksi.
      Koskaan.

    • Minäkinannoinanteeksi

      Kaiken olleen ja menneen.
      Myös kaiken tulevan.
      Silti sydän muistaa.
      Satuttamisen.

      • vielätäälläjossakin

        Halunnut satuttaa ikinä sinua en
        vain hyvää susta ajattelen
        vaikka täältä katosin
        ja vaivihkaa takaisin pujahdin
        niin sinua yhä ajattelen


    • Kylläfriskaa

      Synnit on anteeksi annettu taas tällä erää näitten kirjoittajien kesken, ens viikolla vaikka uusinta muitten kanssa ja ah kuinka on kevyt olo ) ja ne tunteetkin voi kertoo taas seuraaville jonossa oleville.
      Missähän ulottuvuudessa osa täällä oikein elää.

    • Idiootit

      Näyttää taas heitelleen kärrinpyöriä !

      • itsekorostus

        Mutta onhan se hyvä että sinä ns. täysjärkinen pääsit tähän pätemään.


      • kuhakysyn
        itsekorostus kirjoitti:

        Mutta onhan se hyvä että sinä ns. täysjärkinen pääsit tähän pätemään.

        onks sul hei joku pakkomielle tohon samaan sanomiseen joka päivä vai mikä syy tohon, sä aina hyökäät kaikkein asiallisimpiin kimppuun. ??


    • Kyläkevenimeinaan

      Syntini lens taivaan tuuleen, voi minua poloista onnen poikaa.

    • tietääköap

      Mitähän on pyydetty anteeksi? Vai onko se edes tiedossa?

    • enolepahoillani

      Niinkö? Ei minulla ole mitään mitä pyytäisin anteeksi.

    • Hyihelvettimikänäky

      Ai se kuva, missä se kaljamaha piteli nysäänsä?😂😂😂hahahaha !!! No onnee teille!

    • Yövalvot.jututsenmukaset

      Minä pyydän anteeksi, kun se on paikallaan... Nyt en anteeksiantoasi kaipaa.
      Sinä saat anteeksi -- vain ehdolla tällä:
      annat minulle sen mitä halajan enitn tässä maailmassa, tällä hetkellä (: soitä estoitta kiireesti spede-isukkisoon..
      spede.isukkis at mail.com

    • okessain

      Sainko anteeksi?!
      En voi uskoa todeksi, että kaiken tämän jälkeen.
      Koetan niellä itkuani.
      Olisin ikuisesti onnellinen mikäli voisimme nähdä jälleen.

      • ihanhauska

        Seko :)


    • Hahhahhehh

      Taas tälläinen läähätysketju🤣😂

      • asioidenmaailma

        "Höpötysten maailmankaikkeus" on hyvä kuvaelma palstasta, mutta kun kaikilla riittävän hauskaa, mikäs siinä sitten.

        Sitten vielä kun mielikuvitukset sotkeutuvat keskenään niin syntyy entistäkin ihmeellisimpiä juttuja.


    • Yllättävähuomioko

      Jos jollekin on hauskaa se ei ole muista hauskaa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe