Pitäisi liimata tekonahkaa kumiin. Ei välttämättä lujasti, sen verran vain että saan ommeltua reunan kiinni. Bilteman liimaspraytä suunnittelin, mutta siitä sanottiin ettei sovellu vinyylille, jota tekonahka on. Erikeeperillä ei onnistu. Mikähän olisi oikea liima eikä tuhoaisi tekonahkaa vuosienkaan mittaan?
Onko palstalaisilla kokemuksia tällaisesta?
On se kumma, kun minulle tulee aina näitä uusia, ihmeellisiä probleemoita, joihin kukaan ei yleensä osaa antaa toimivia neuvoja.
Mikä liima?
Hannes.Hanttapuli
3
647
Vastaukset
- maitoliima
Oletko kokeillut maitoliimaa: https://www.wanhawiljami.fi/luonnonliimat/68-maitoliima.html
Ennenmuinoin muuta liimaa ei kankaiden, nahan ym. liimaukseen käytettykään.- Hannes.Hanttapuli
Kiitos vinkistä, kokeilen heti! Eipä tullut itsellä mieleenkään...
- puuhapeter
Itse olen käyttänyt Cascon tekemää tuubissa olevaa liimaa nimeltään tekstiililiima/maitoliima. Löytynee useimmista rautakaupoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.896029- 1723682
- 533219
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2122216- 351961
- 351897
- 461833
- 591740
- 191713
- 201661