Kaikki 155-160 cm n.14-15v vastaa ja muutkin

Pohdiskelija

Eli kerro kuinka painava olet ja oletko tyytyväinen itseesi sen painoisena ja jos et miksi ja missä painossa olisit tyytyväinen ja oletko sairastanut jotain syömishäiriöitä ja vastaa että mitä mieltä olet näistä seuraavista painoista n 157 cm tytöllä (jolla ei siis todellakaan ole mitään lihaksia tai muuta) eli: 157cm ja 25 kg 157cm ja 30 kg,157cm ja 35kg,157cm ja 40kg, 157cm ja 45kg ,157cm ja 50 kg, 157cm ja 55kg (missä menee lihavan ja laihan raja?) kiitos jos vastaisitte

11

958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • norm

      Noista kukaan ei ole lihava! 157 cm ja 55 kg on normaali. 157 cm ja 25 kg ei ole olemassa, pelkät luut ja nahka painavat enemmän!

      Itse olen 160 cm ja paino on 57 kg. Olen hyvin tyytyväinen mittoihini. Niin ovat muutkin.

    • Terkkar

      Lihavan ja laihan rajaa ei ole, sillä välissä on normaali. Normaaliin kannattaa pyrkiä, ellei jo ole normaalipainoinen.

    • Yritänpuhuajärkevästikai

      Eli tämä on minun näkemykseni
      50->normaali eli sinunmielestäsi varmaan ylipainoinen kun olet varmaan anorektikko kun kysyt mielipidettä 25 kg ja 157cm ihmisestä
      (Itse olen 160cm ja 42kg ,13v en sairastama anoreksiaa vaan ortoreksiaa) tosin tunnen ihmisiä jotka on tyytyväisii itseensä myös yli 55kg (tämän kyllä uskon että joku voi olla tuossa painossa tyytyväine) ja 30-40 kg mutta en usko että he oikeasti ovat tyytyväisiä itse ainakin toivoisin painavi joku 56kg ja eri ihmiselle sopii eripaino riippuu onks lihaksii yms

    • Läskihomo

      Laiha olet ja varmasti kauniskin itsestäni en voi sanoa samaa. Olen 14 vuotias tyttö ja n.160 ja 70 kg se joka sanoo että noi on normaalit mitat ei ole kuulunut ylipainosta. Itse olen ennemmin pro Mia- kuin Ana mutta kyllä jotain Ana vinkkejä käytän

    • Pelottaajaahdistaa

      155cm ja 42kg viime punnituksessa. (Keskiviikkona punnittiin) ja siis alin painoni oli jotain 39.7, eli siitä olen jo ylöspäin tullut. Luulen kyllä että painoni on noussut taas jonkun verran kun syömistä on pitänyt lisätä, joka tietty ärsyttää ja ahdistaa. Sairastan siis anoreksiaa :)

      • Katariinakana

        Itse 155cm ja 32kg :) ei laihalta tunnu


    • 153tyttötäältäjostain

      Minä painan 46 koen itseni hiukan pyöreäksi mutta normaalipainoiseksi on siis ollut syömisen kanssa ongelmia mutta mitään ei ole diagnosoitu

    • Kuskientausta

      Minä olen 185 cm ja painan 101 kg. Menen diagnoosiin ja ostan Peugeot 508:n.

    • Setyyppi

      152 ja 38-39kg. En nyt oo mitenkään alipainoinen mutta vähän siinä rajalla. Haluisin kyllä olla jotain 34kg. Treenaan 4krt viikossa jotain 1.30h niin toivon että lihaksissa on jotain painoa. Haluaisin kyllä laihtua, mutta sitten mun unelmasta (tanssija) ei tuu mitään :(. Sinäänsä vielä ei oo mitään kun terkkari on vasta reilun puolenvuoden päästä. Noin alle puoli vuosi sitten oli terkkari, niin ei epäillyt mitään kun oon kasvanut pituutta ja paino tullut vähän myöhässä. Ei silloin kyllä paljoa mitään ajatuksia ollut päässä. Kukaan ei varmaan mitään vielä epäile, paitsi kaveri ehkä vähän kun juteltiin kerran alipainosta ja anoreksiasta. Sain sille kyllä selitettyä että en vaan pidä monista ruoista... en nyt tiedä miten tämä teksti liittyi mihinkään mutta joo...

    • Pro-anako

      175cm ja 50kg tällä hetkellä, alimmillaan 47kg ja joo kyllä oon nyt ihan tyytyväinen mut en valittais jos painasin vieläki ton 47kg. Avohoidossa tällä hetkellä että sen takia pitäs yrittää painoo nostaa mut ällöttää lihavat ihmiset joten en haluis. Sanoisin että 157cm ja 40kg nii ei ois ainakaa lihava

    • Anonyymi

      172 cm ja 50 kg..... En ole tyytyväinen :|

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9549
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4057
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2810
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2574
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      183
      2559
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1645
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe