Rajut miehet

Voikunjokujoskus

Kuinka moni mies tykkää rajusta, naista alistavasta seksistä? Tuntuu mahdottomalta löytää miestä joka nauttisi itsekkin tukistamisesta, piiskauksesta, kuristamisesta jne.. Aina kun kumppanilta näitä pyydän niin reaktiona on järkytys. Kerran olen miehen kanssa ollut joka teki kaikki temput ja se oli mahtavaa. Haluaisin pitemmän suhteen mutta ehkä miehille on taottu liian kovaa päähän ettei naista saa satuttaa..

31

1755

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kurittaja

      Mistä päin olet,kyselee kinky 60v mies

      • UteluHesa

        Entä missäpäin kinky itse on? Kuinka kinkyä....?


      • kurittaja
        UteluHesa kirjoitti:

        Entä missäpäin kinky itse on? Kuinka kinkyä....?

        jyväskylä


    • mies26v

      Yhteisymmärrys ja homma toimii. 😉

    • Voikunjokujoskus

      En nyt ollu seuraa täältä etsimässä vaan keskustelua aiheesta. Kiinnostaa kuinka yleistä kiinnostus tähän on miesten puolelta? Tiedän että moni nainen haaveilee samasta mutta eivät uskalla sitä ääneen sanoa. Onko kuinka monelle täysin turnoff? Omiakin kokemuksia saa jakaa. Itse en innostu "häpäisystä" mutta se että mies käyttää minua tyydyttääkseen itsensä esim suuhun panemalla on huippua.

      • gpisteköiinpäällä

        ei ole tullut ajateltua toisinpäin rooleja.. mutta kiihottaa sama mikä naista, vai onko mitään ihanampaa kuin nautinnosta voihkiva nainen? alistetuksi ennemmin suostuva, koska koen fyysisen voiman suhteet näin, mutta miten jos nainen alistaisi henkisesti/älylliseti saamaan haluamansa?
        kaikki ruuti ei ookkaan hauiksessa jos nainen saa tuntemaan tyhmäksi tai voimattomaksi.. seisoiskohan? miten naisten kanta?
        kiihottaako voimakkaan miehen alistaminen henkisesti ennen seksiä? ehkä ryhmässä parempi tai en tiedä... aivosolmu:)
        - kaiken kokeiluun nautinnon antamiseksi valmis:)


      • Fsntasiat_Toteutuu

        Minä olen ollut jo 8v parisuhteessa, jossa tyttöystävä pitää juurikin vastaavista asioista kuin AP. Sidotuksi tulemista, pakotusta suihin ottoon ( kädet sidottuna, rengas suussa) jne. Kuristamista emme harrasta, mutta kaulapanta laitetaan kyllä niin tiukalle että pää pysyy suorana ja kaula kurotettuna ihan vapaaehtoisesti.

        Välillä on kiva käyttää kaikki 30 nahkaremmiä ja jättää tyttöystävä vibraattori jalkovälissä tunniksi tai pariksi " nauttimaan". Meillä on tosi antoisa seksielämä fantasioitamme toteuttaen. Tietty on normaaliakin seksiä, mutta viikonloput ja lomat ovat fantasioitamme varten.


    • mies26v

      Häpäisy ei sytytä ollenkaan. Suuhun haluis panna, mutta sekin vaatii sen että nainen saa siitä mielihyvää.

    • Toivottavasti on turvasana mietitty.

    • Kyllä kunnon häpäisy yhdistyneena alistavaan seksiin sopivalla kurituskivulla on ihan hyvä kombinaatio. Pidät kyllä häpäisystä ja nöyryyttämisestäkin, kun oikein asiansa osaava sattuu kohdalle.

    • Kurkkupano.

    • domsub

      Normaali masterin rooli.
      En nauti kivun tuottamisesta mutta se on jossakin määrin tarpeen komentosuhteen selvittämiseksi.

      Kaulapanta naiselle ja siihen liekahihna on aivan perusjuttu. Pitkästä tukasta riepottaminen voi toimia hetken valmisteluna. Kun nainen jekylöi niin kyynärpäiden kytkentä selän taakse rajoittaa liikkuvuutta ja jos ryhtyy urputtamaan niin pallosuukapula seuraavaksi. Suurehko, reijitetty on hyvä koska sitä ei saa suusta pois ja reijitys sallii hengityksen.

      Tässä vaiheessa on jo mielessä penetratio takaa päin.

      En käytä raippaa vaan litteää, teräksistä paistinlastaa jolla voi tuottaa voimakasta kioua jättämättä jälkiä. Ollessani subin roolissa voisi vaimoni käyttää lastaa paljon tehokkaammin.
      Hänelle riittää melko laimea lätkiminen mutta alistettu nainen säätää voimakkuuden rimpuilunsa ja uhmansa asteella. Aina löytyy riittävä kiputaso kesyyntymiseen.

      Genitaalialueiden väkisin suoritettu kiihoittaminen kuuluu asiaan.
      Joskus sidon vaimon täyteen hogtied "pakettiin" ja käytän fibraa alapään kiihoittamiseen. Joskus vaimoni on sanonut äänen häiritsevän.

      "Paketin" purkaminen siihen pisteeseen, että yhdyntä on mahdollinen ilman akrobatiaa.
      Joskus onanoin vaimoni ollessa täydessä paketissa "rentoutettuna".
      Alistetun nautinto on edellytys ko. roolileikin jatkuvuudelle.

    • fuckmespankmenow

      en ole koittanut eikä ole kiihottanut, mutta naisen tai parin alistamaksi joutuminen kiihottaa kyllä.. jännä ettei ole tullut ajatelluksi että naisella voi olla samanlaista mieles.. onkohan teidänlaisia montakin esim useammasta miehestä kerralla kiinnostuneita? alkaa panettaa ajatuskin.. ;)

    • josetsaaenuskoettäet

      jos tiedät rajas ja haluut kokeilla niitä niin onnistuu.. mulkun koko on varmasti riittävä.. luulisin, tai voidaan kokeilla 2 kerrallakin jos ei riitä ;) t:mies37v 194/95/21..paksuhko..

      • Pikkukisu

        Missä päin? ;)


      • megamuna
        Pikkukisu kirjoitti:

        Missä päin? ;)

        Kuopiossa


      • Pikkukisu

        Aika lähellä.. :D laita sähköpostiosottees niin saatan laittaa viestiä? ;D


    • Kyllä pidän kovasti. Löytyisi vaan nainen joka nauttii kovista otteista.

    • Hei rajut miehet!Minä olen masokistimies ja haluan olla sinun nöyrä alamainen alistettu mies joka sinä saat piiskata niin paljo kun haluat!Eli minä en ymmärä niin hyvin suomea mutta sinä vissin haet nöyrä mies joka halua saada piiskaa ja kaikki muutakin!Saat tiputta sulattu steariini ja panna pyykkipojatkin!

    • Niin, miten tän ketjun alittajalle asian voisi ilmaista, olen asiassa hyvä, olen jo vuoden etsinyt kaltaistasi naista täältä, mutta suht laihoin tuloksin, toki haen myös tiettyä pysyvyyttä luottamuksen takia koska ihan yhden yön treffeillä ei kerkeä kaikkea toteuttamaan mitä haluan että nainen tietää saavansa nautintoa mitä haluaa.
      Kaikilla on hyvin yhdyntä keskeistä harhaa siitä kuinka nainen nauttii parhaiten, ja kurkkupano on kyllä ihan ok jos on nainen joka pitää ja kiihottuu siitä.... Mulle kuitenkin itselle tuottaa suurimman nautinnon kun nainen nauttii monellakin tavalla. Ja se tuntuu pelottavan ja ihmetyttävän naisia... Etkö muka halua panna.... No vittu ei siitä ole kiini.... Mutta nautin enemmän kun nainen saa ja nauttii.... Makaa vierellä kaikkensa antaneena. Ehkä joskus vielä....

      • Voikunjokujoskus

        Hieno kuulla että edes joku ajattelee samalla tavalla. Kiinnostais tarkemminki kuulla sinun mieltymyksistä? Minua ei yhden illan panot myöskään kiinnosta koska luottamusta on mahdoton luoda lyhyessä ajassa. Vastausten perusteella tästä nauttivia miehiä on kovin vähän. Naisen nautinto tässä kuitenkin täytyy olla se tärkein, homma ei muuten vaan toimi. Näyttää siltä että nainen alistajana on yleisempi fantasia mikä on kyllä yllättävää.


      • Spänksspänk
        Voikunjokujoskus kirjoitti:

        Hieno kuulla että edes joku ajattelee samalla tavalla. Kiinnostais tarkemminki kuulla sinun mieltymyksistä? Minua ei yhden illan panot myöskään kiinnosta koska luottamusta on mahdoton luoda lyhyessä ajassa. Vastausten perusteella tästä nauttivia miehiä on kovin vähän. Naisen nautinto tässä kuitenkin täytyy olla se tärkein, homma ei muuten vaan toimi. Näyttää siltä että nainen alistajana on yleisempi fantasia mikä on kyllä yllättävää.

        Laitoin tonne ylemmäksi yhteystietoni.


      • Voikunjokujoskus kirjoitti:

        Hieno kuulla että edes joku ajattelee samalla tavalla. Kiinnostais tarkemminki kuulla sinun mieltymyksistä? Minua ei yhden illan panot myöskään kiinnosta koska luottamusta on mahdoton luoda lyhyessä ajassa. Vastausten perusteella tästä nauttivia miehiä on kovin vähän. Naisen nautinto tässä kuitenkin täytyy olla se tärkein, homma ei muuten vaan toimi. Näyttää siltä että nainen alistajana on yleisempi fantasia mikä on kyllä yllättävää.

        Naisen nautinto on se ehdoton ykkönen, saan uskomattoman paljon enemmän kuin panemisesta, kun saan leikkiä ja toteuttaa fantasioita naisen nautinnon hyväksi... Vaikea edes sanoin kertoa... Kirjoittele meiliä nicci at Suomi24.fi
        Siellä vois olla helpompi vaihtaa kuulumisia.


    • Anonyymi

      Tansseista satille vanhemman naisen kanssa. Hyvännäköinen ja halukas. Taitava suuseksissä ja yhdyntäkin sujui hyvin. Halusi yhdynnän aikana läimintää kasvoihin ja rintoihinsa. Sai mitä halusi kun lopulta uskalsin olla tarpeeksi raju. Kertoi ettei ole useinkaan saanut vastinetta pyyntöönsä ja halusi tavata uudestaan omilla ehdoillaan.
      Kaksi viikoa myöhemmin tilaisuus tuli ja kun ovi aukesi edessäni seisoi upeasti meikattu lady pitkässä välkkyvässä iltapuvussa.
      ...jatkuu

      • Anonyymi

        Hän johdatti minut olohuoneesen ja näin pöydällä nahkavyön, narua, suurenkaan ja -pallon. Tiesin käytäväni niitä naisen käsittelyssä.
        Vaihda asusi ja näin satiiniyöpaidan ja -pyjaman jonka vaihdoin ylleni. Jäykistyin ja leidini polvistui ottaen kovan kaluni suuhunsa. Kuin kiusatakseen hän nousi ja seisoi edessäni. Voi kuinka haluttava hän oli ja läimäisin häntä kasvoihin. Seurasin hänen katsettaan ja poimin remmin pöydältä. Lyönnit läimähtelivät äänekkäänä ja hän voihkaisi joka lyönnistä. Hän yritti paeta, kapea mekko tosin rajoitti ja hän pysyi lyöntieni saavutettavana. Löin pepulle ja etupuolelle.
        ...jatkuu


      • Anonyymi

        Keittiössä ahdistin hänet saareketta vasten, nostin hänet istumaan sille. painoin selälee, nostin mekon helmaa, hänella oli sukkanauhat ja sukat muttei pikkuhousuja. Levitinjalkoja ja työnnyin hänen. Hän oli todella valmis, jo muutan työnnön jäkee hän sai orgasmin joka oli sai hänet vääntelehtimään villisti ja kirkumaan. Jatkoin naimista ja kohta taas hän sai uuden orgasmin mutta nyt sain minäkin ja tyhjenin häneen. Nostin hänet ylös ja halasimme toisiamme ja kuinka ihanalta hän tuntuikaan.
        ...jatku..ehkä


    • Anonyymi

      Onnea on ollut löytää vakioseksi, jossa olen antanut miehelle luvan olla niin raju kun tuntee tarvetta. Nautin suunnattomasti kun käsi on kaulalla ja mua naidaan kunnolla. Asetetaan asentoihin ranteet sidottuina, ohjataan tukasta ja kaulasta kiinni pitäen suihinotossa. Saan itsekin useita orkkuja session aikana. Läimitään poskille, jalkoväliin, rintoihin ja pakaroille. Todella kiihottavaa.

    • Anonyymi

      nyt natsaa väkivalta ja murha miehillä.

    • Minä olen masokisti ja pidän kova piiskaus mutta en tuo tukistamista jos se tarkoitta että en anna minua hengitä?

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    9. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe