Olisiko sellaista sopivan harteikasta/lihaksikasta/rotevas ja miehekästä kaveria saunomaan? Ikää saa olla mielellään yli 45 vuotta.
Tässä hyvät parkkimahdillisuudet autolle, joten anonyyminä onnistuu ukkomiehiltä. Sauna taloyhtiön kellarissa keskiviikkoisin 18-20.
Voisi runkkailla samalla. Miksei vaikka sopivaa saunaporukkaakin voisi, 2-4 miestä.
Itse lihaksikkaan oloinen 35v.
Saunaseuraa vanhemmasta miehestä?
13
800
Vastaukset
- Isoku
Missä päin
- Isoku
Tku
- nius
gentleman24 kirjoitti:
Paikka on pääkaupunkiseudulla. Laita viestiä niin kerron tarkemmin.
Yhteissaunominen kiinnostaa jos 50 sopii mukaan
- nius
gentleman24 kirjoitti:
Laita viestiä.
Laitoin tai yritin useita kertoja lähettää viestiä, mutta huonolla tuloksella. Voitko itse yrittää tännepäin.
eacore nius kirjoitti:
Laitoin tai yritin useita kertoja lähettää viestiä, mutta huonolla tuloksella. Voitko itse yrittää tännepäin.
eacoreolikin vika itsessä kun osoitteensi jäänyt mitä vain. Kokeile nyt uudelleen.
- saunakaveriksi
olisiko kiinnostusta?
- nius
Itsellä myös torstaisin 16-18 saunavuoro Espoon Matinkylässä, joten seura kelpaisi!
- alistamuaniinsaatmitävaa
kpo.s samaa seuraa mun luo ens yöks... myös bi parille.. kiihottaa ajatus tulla pannuks naisen katsellessa tai jopa pakottaessa ;) t.roteva 35m kookkaalla..
- nius
Saunomisesta puheenollen,olisko kiinnostusta saunomiseen Espoonlahden tai Leppävaaran uimahalleissa huomena ja/tai lähiaikoina. Julkinen saunominen luo mielenkiintoisen tilanteen kun ollaan julkisessa paikassa.
Leppävaaran halli on tuossa kävelymatkan päässä. Ens viikolla ehkä vois... laita vaiks viestiä :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017423
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?794964- 794839
- 1324248
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan93028- 522669
- 402561
- 482219
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102201Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211830