Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Saunaseuraa vanhemmasta miehestä?

Olisiko sellaista sopivan harteikasta/lihaksikasta/rotevas ja miehekästä kaveria saunomaan? Ikää saa olla mielellään yli 45 vuotta.

Tässä hyvät parkkimahdillisuudet autolle, joten anonyyminä onnistuu ukkomiehiltä. Sauna taloyhtiön kellarissa keskiviikkoisin 18-20.

Voisi runkkailla samalla. Miksei vaikka sopivaa saunaporukkaakin voisi, 2-4 miestä.

Itse lihaksikkaan oloinen 35v.
13864
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 13

Vanhimmat

Missä päin

Äänestä
  • Tku

Äänestä

• Paikka on pääkaupunkiseudulla. Laita viestiä niin kerron tarkemmin.

Äänestä

• nuori-mies24 kirjoitti:

Paikka on pääkaupunkiseudulla. Laita viestiä niin kerron tarkemmin.

Yhteissaunominen kiinnostaa jos 50 sopii mukaan

Äänestä

• Laita viestiä.

Äänestä

• nuori-mies24 kirjoitti:

Laita viestiä.

Laitoin tai yritin useita kertoja lähettää viestiä, mutta huonolla tuloksella. Voitko itse yrittää tännepäin.

eacore

Äänestä

• nius kirjoitti:

Laitoin tai yritin useita kertoja lähettää viestiä, mutta huonolla tuloksella. Voitko itse yrittää tännepäin.

eacore

olikin vika itsessä kun osoitteensi jäänyt mitä vain. Kokeile nyt uudelleen.

Äänestä

olisiko kiinnostusta?

Äänestä

Itsellä myös torstaisin 16-18 saunavuoro Espoon Matinkylässä, joten seura kelpaisi!

Äänestä

kpo.s samaa seuraa mun luo ens yöks... myös bi parille.. kiihottaa ajatus tulla pannuks naisen katsellessa tai jopa pakottaessa ;) t.roteva 35m kookkaalla..

Äänestä

Saunomisesta puheenollen,olisko kiinnostusta saunomiseen Espoonlahden tai Leppävaaran uimahalleissa huomena ja/tai lähiaikoina. Julkinen saunominen luo mielenkiintoisen tilanteen kun ollaan julkisessa paikassa.

Äänestä
  • Leppävaaran halli on tuossa kävelymatkan päässä. Ens viikolla ehkä vois... laita vaiks viestiä :)

Äänestä

• Monelta voisi käydä?

Äänestä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Saunakaveriksi kirjoitti:

Olisiko sellaista sopivan harteikasta/lihaksikasta/rotevas ja miehekästä kaveria saunomaan? Ikää saa olla mielellään yli 45 vuotta.

Tässä hyvät parkkimahdillisuudet autolle, joten anonyyminä onnistuu ukkomiehiltä. Sauna taloyhtiön kellarissa keskiviikkoisin 18-20.

Voisi runkkailla samalla. Miksei vaikka sopivaa saunaporukkaakin voisi, 2-4 miestä.

Itse lihaksikkaan oloinen 35v.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu