https://www.is.fi/autot/art-2000005899006.html
Toijotalla taas uusi korjauskampanja, ei koske Skodia.
Ei ihme, että koeajoltakin poistetaan kuskeja "jotka alastomia" ja "rukoilevat" navetassa Toijotan koeajon jälkeen.
Toijotilla taas uusi korjauskampanja vs. Skoda
7
182
Vastaukset
- Ihhaahaa
Onko vettä ovissa? Nykiikö DSG? Onko oktomurske syönyt hihnapyörät? Rallattaako jakoketju? Pääseekö alle neljän litran öljynlisäyksellä huoltoväliä? Ruosteisia sinkkikukkasiako nytkin paikkaat?
- paperikatotjäässä
Mielikuvitushorinoita. Toisin kuin Toijotan korjauskampanjat. Niitä riittää. Toijotan kippanat jonoon vaan ja kohti korjaamoita.
- skädäm_
miksei skoda sitten kutsu vapaaehtoisesti korjauksiin kun vain oikeuden kautta taistellessa? itselläni 2016 vuosimallin octavia ja noin 6 kuukauden välein pitää vaihdattaa väljistyneet alustan nivelet uusiin, eivät kuulu takuun alaisiin vikoihin koska ovat normaalia kulutusosia merkkihuollon mukaan. erittäin kalliita osia.
- tijjoooottaaat
Hihna luistaa. Toijotan kippanat vaan jonoon ja kohti korjaamoita vamos vamos
Tämä on palsta skodaa varten eikä toyotaa. Harmi että skodan tyyppivikoja ei saa samalla tapaa takuuna korjattua.
- Takuu
Hihna luistaa taas noilla kirjoittajilla pahasti. Kyllä takuuajan viat korjataan joka merkillä jos ei ole tahallaan särjetty..
- uusipoika
hei japsiautot hyppikää nyt on riemun raikkahin aika (muistakaa maksaa kassalla huolto muuten tulee pollarit perään hihihi)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319