Punkun tuonti Thaimaahan?

joulupunkkua

Lähdössä jouluksi Thaimaahan, ja tunnetusti punkut ei ole sieltä ostettuna juotavia. Uskaltaako koneeseen ennakkotilata punkkua 3 litran hanapakkauksen, vai ottaako tulli siellä päässä jonkun tähtitieteellisen summan ylimääräisestä alkoholista?

4

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VastaanKun

      Kerrot punkkusi nimen.

    • KeksiParempiProvo2010

      Viinejä Thaimaassa.
      Viinikulttuuri tai varsinkaan viininviljely ei ole ensimmäinen asia, joka tulee mieleen Thaimaasta. Thaimaassa myytävä viinivalikoima on kuitenkin viimeisten kymmenen vuoden aikana laajentunut melkoisesti.
      Isoissa tavarataloissa on viiniosastoja, joissa on lähes samankokoinen valikoima viiinejä kuin keskikokoisessa Alkon myymälässä.
      Valikoiman laatu kuiten eroaa suomalaisesta.
      Thaimaassa on yleensä saatavilla suppeahko valikoima tunnetuimpia eurooppalaisia viinejä, joista varsin suuri osa ranskalaisia, hyvä valikoima australialaisia sekä jonkin verran eteläamerikkalaisia ja vähän muita ulkomaisia ja joitakin thaimaalaisia viinejä.

      Ranskalaisten viinien ja erityisesti Bordeauxin alueen viinien suosio on Aasiassa suuri, sillä vaurastuneet aasialaiset haluavat osoittaa varakkuuttaan tarjoamalla illallisilla arvostettuina pidettyjä juomia.
      Bordeauxin viinit ovat erityisesti kiinalaisväestön keskuudessa hyvin arvostettuja.

    • Käy ostamassa viinisi Pattayan lähellä sijaitsevalta viinitilalta nimeltään Silver Lake. Viinit ovat aivan hyviä ja tuotettu Thaimaassa. Voin suositella omakohtaisella kokemuksella, koska vierailin siellä lokakuussa.

      • Tässä vielä sinulle osoite. Googlaamalla saat lisääö tietoa.

        Silverlake Winery
        4,112 Google-arvostelua
        Viinitarha
        Osoite: Na Chom Thian, Sattahip District, Chon Buri 20250, Thaimaa
        Aukioloajat: Suljettu ⋅ Avataan 11.00









        Puh.: 66 2 261 6565
        Ehdota muokkausta · Omistatko tämän yrityksen?
        Tiedätkö tämän paikan?Vastaa nopeasti kysymyksiin
        Kysymyksiä ja vastauksia
        Esitä kysymys ensimmäisenä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe