Terve. Olen 29-vuotias mies Salosta. Tiedustelisin löytyykö täältä muita yksinäisiä keneltä puuttuisi kavereita. Itse olen yksinäinen ja kaipailisin kavereita. Lähden mielelläni vaikka kävelylle, kanssani voit tulla pelaamaan vaikka pleikkaria, mitä vain, kunhan ei tarttisi niin paljon olla yksinään. Jos itse kaipailisit seuraa niin ota yhteyttä vaikka sähköpostiini: [email protected]
Vastaukset 2
Löytäisitköhän kavereita tai ainakin juttuseuraa Salon asukastuvalta Ollikkalankatu 44 ? Rohkeasti vaan paikkoihin missä tapahtumia tai jotain.
Toivon ja uskon, että kavereita löytyy kunhan vaan rohkeasti hakeudut juttusille ihmisten kanssa. Joku voi suhtautua niin ettei juttua tule, mutta löytyy niitäkin joiden kanssa on helppo tutustua.- sinne.mentiin
Ollikkalassa sijaitsevasta Jallun kämpästä löydät paljon ystäviä. He juovat kiljua ja seurustelevat Tuhanen Riemun Iitan kaa.
Liity mukaan iloiseen porukkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 138866
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?83708- 58676
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha82646Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät55571Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!26553Kuhan lie kuollu auto-onnettomuudessa kylillä?
Joku nuorimies löytyny kuolleena kylän liepeillä ulos ajetusta autosta.Kenen poikahan lienee?3487- 152471
Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett41464- 42459