Ihan pakko tulla sanomaan tänne että juuri näillä näppäimillä tulee kuluneeksi 30 vuotta siitä kun Jeppiksen viimeistä kertaa auton peruutuspeilistä näin ja muutin Suomeen. 30 vuotta on sitten tullut vietettyä eri puolilla Suomea eikä missään, MISSÄÄN ole ruotsin kieltä tarvinnut vaikka aikoinaan Jeppiksessä koulua käydessä painotettiin että älkää ikinä kyselkö töitä suomeksi. Töitä on riittänyt eikä ketään kiinnosta oikeasti ruotsin kielen taito tai taitamattomuus täällä Suomessa. Jeppis tietty oma lukunsa. Suosittelen. Muuttakaa Suomeen!
Vastaukset 3
- poispois
Ymmärrän, itse muutan tammikuun alussa Joensuuhun, Suomi kutsuu siis :-)
Ei jää ikävä tuku-diitä...- simmottis
no heva nu ruku he...
- Haistakaapaskathurrit
5 vuotta jo suomessa ja rokotukset kunnossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493