Yllätät mua

jäänodottamaan

Tästä taitaa sittenkin jotain kehkeytyä😍

18

1763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhgfdgbv

      naiselle,miehelle^^?

      • Odotan

        Toivottavasti naiselta naiselle....


      • Kotiläksyt_tehty

        No huomenna sua odottaa taas joku pieni täky... Oles hyvä vain prinsessani 😍 ja tästä tulee vielä pitkä ja kiihkeä parisuhe, mikäli se minusta on kiinni.


      • kiihkeyttäkuumaa
        Kotiläksyt_tehty kirjoitti:

        No huomenna sua odottaa taas joku pieni täky... Oles hyvä vain prinsessani 😍 ja tästä tulee vielä pitkä ja kiihkeä parisuhe, mikäli se minusta on kiinni.

        sitä kans ajattelin,et kiihkeä se vois olla :D ....


    • liianväsynytsuhteisiin

      Olen pahoillani, mutta minulla ei ole ollut sellaista tunnetta ollut moneen kuukauteen ketään kohtaan.

    • Voimiksensuakiinnisaa

      Olihan se täky siellä. Miksi noin salaisesti vain ❤

    • Uytrdfhk

      😘,💓

    • Jotainpunaista

      Kehkeytykö?

      • yllätätmua

        No hei , siitä on pari päivää ku laitoin tuon. Luulen että pallo on mulla, mutta en käytä sitä vielä, annan aikaa hetken koska luulen että tässä tarvitaan sitä. Haluan edetä varoen myös itseni takia.
        Mutta hyvä fiilis tästä on. Jos mokaan tämän hitaudella, ei se elämä siihenkään kaadu, kirpasee kyllä mutta elämä ei muutu, silloin se vaan pysyy ennallaan.
        Uskon kumminkin että jos mokaan mokaan sen hätiköinnillä.


      • Voimiksensuakiinnisaa
        yllätätmua kirjoitti:

        No hei , siitä on pari päivää ku laitoin tuon. Luulen että pallo on mulla, mutta en käytä sitä vielä, annan aikaa hetken koska luulen että tässä tarvitaan sitä. Haluan edetä varoen myös itseni takia.
        Mutta hyvä fiilis tästä on. Jos mokaan tämän hitaudella, ei se elämä siihenkään kaadu, kirpasee kyllä mutta elämä ei muutu, silloin se vaan pysyy ennallaan.
        Uskon kumminkin että jos mokaan mokaan sen hätiköinnillä.

        Et sä mokaa. Odotan sua. ❤


      • Jotainpunaista

        Oletko mies vai nainen yllätät mua?
        Kysymys pitkälle miehelle jonka silmiä sain eilen vähän aikaa vilkuilla.


      • Katseenivangitsija
        Jotainpunaista kirjoitti:

        Oletko mies vai nainen yllätät mua?
        Kysymys pitkälle miehelle jonka silmiä sain eilen vähän aikaa vilkuilla.

        Missä tämä vilkuilu tapahtui?


      • Jotainpunaista

        Minun kotona ulkona hetken hänet näin.


      • Niinnii
        yllätätmua kirjoitti:

        No hei , siitä on pari päivää ku laitoin tuon. Luulen että pallo on mulla, mutta en käytä sitä vielä, annan aikaa hetken koska luulen että tässä tarvitaan sitä. Haluan edetä varoen myös itseni takia.
        Mutta hyvä fiilis tästä on. Jos mokaan tämän hitaudella, ei se elämä siihenkään kaadu, kirpasee kyllä mutta elämä ei muutu, silloin se vaan pysyy ennallaan.
        Uskon kumminkin että jos mokaan mokaan sen hätiköinnillä.

        Hyvää kannattaa odottaa ja hiljaa hyvä tulee.


      • samoinajatteleva
        yllätätmua kirjoitti:

        No hei , siitä on pari päivää ku laitoin tuon. Luulen että pallo on mulla, mutta en käytä sitä vielä, annan aikaa hetken koska luulen että tässä tarvitaan sitä. Haluan edetä varoen myös itseni takia.
        Mutta hyvä fiilis tästä on. Jos mokaan tämän hitaudella, ei se elämä siihenkään kaadu, kirpasee kyllä mutta elämä ei muutu, silloin se vaan pysyy ennallaan.
        Uskon kumminkin että jos mokaan mokaan sen hätiköinnillä.

        Niin sullahan se pallo on. Hätiköinti ei kannata, mutta myöskään liika odottelu ei auta mitään.


    • UkkoVieraissa

      Kiihkeä ja lyhyt kuin kananlento....

    • paljastanyjotain

      Millä tavoin hän on sinut yllättänyt? :)

    • Jäänodottamaan

      Lähestyin vihdoin vaikka mua jännitti valtavasti. Sain oikeen positiivisen vastauksen.
      Silti mikään ei vielä tarkota mitään. Mutta silti niin jännittävää 😅.
      Jään odottelemaan josko teet seuraavan siirron. 🤔🤗

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1658
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe