nainen kysyi viimeyönä ja olen ymmälläni..

entiedäenäämitähaluut

yhden naisen fantasia.
viime yönä keskustelimme satunnaispanoni kanssa fantasioista niin koin jonkunlaisen hämmennyksen:)
nainen n.30v ja kaunis tokaisi raiskaus. johon vastasin suostuvasti luulin joutuvani ns. uhriksi vaan kyse olikin hänen halustaan kohteeksi joutumusesta.. kai se käy vastasin niin alkoi heittämään vettä myllyyn! kiihottunut nainen alkoi kiihtyä heti kun vastasin suostuvasti japuhumaan jo useammastikin miehestä!! miten tähän tulisi reagoida koska samalla aikaa kuvottaa/mutta kiinnostaa jos nainen saa siitä kiksit..
ja vastoinpäin ajateltuna haluaisi kyllä miehenä useamman naisen käytettäväksi:) jännä ettei ole tullut ajateltua asiaa toisinpäin.. missä menee sitten rajat?!? riittääkö pelkkä turvasana tai vastaava? onko tää yleistäkin vai ainutlaatuista? ennen olisin parin miehen pantavaksi ennemmin suostunut naisen katsellessa mutta nyt tämmönen tuli eteen..
vastatkaa joku miten tulisi toimia.

4

906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei-voi-olla

      Jos pitää kysyä, miten tulisi toimia, ei kysyjä ole mies.

    • Siihen pitää olla sellane miesporukka, jonka jo tuntee ja johon luottaa. Vaikka sellane, jonka kanssa on ollu jo aiemmin sängyssä. Mä en ainakaan ala sopii joidenki tuntemattomien miesten kanssa sellasesta toiminnasta, että ne miehet saa ottaa mut luvallisesti väkisin, mut niin, ettei he käytä siihen raakaa väkivaltaa. Tuntemattomat on aina riski.

      Ei siinä riitä pelkkä yks turvasana vaan niitä pitää olla useampi, millä voi johdatella toimintaa ja sit se lopullinen turvasana joka keskeyttää sen. Mut voi olla vaikee saada se loppumaan sillo kun miesporukka on jo nii kiihkossaan siitä, ettei he osaa tai tajuu lopettaa vaikka kuinka toistelis turvasanaa. Sillo pitää vaa koettaa kestää se leikki loppuun.

      Emmä tiedä et kuinka yleistä tää on, mut ainaki mul on muutama ystävätär, jotka itekkin fansuttaa tuosta samasta. Harvemmat kuitenkaan haluu oikeesti sitä.

      • Minulla oli myös aikoinaan suhde erääseen naiseen jolla oli kans halu tulla raiskatuksi. Turvasanaa käytettiin ja meillä se toimi hyvin ja ihan miesporukallakin. Se oli hieman vaikeaa kun välillä hän halusi että käytämme nyrkkejä jotta jää kunnon mustelmat. Se kiihotti häntä jälkeenpäin koska tunsi ja näki mitä on tullut tehtyä.


    • Minun vaimollani oli myös samanlainen halu tulla"leikki" raiskatuksi.
      Olemme kaverin kans pantu vaimoani yli 2 vuotta.
      Päätimme toteuttaa vaimoni toive ja puhuin vielä yhden kaverini mukaan.
      Meitä oli 3 miestä sidoimme vaimoni kädet löysästi sängyn päätyyn kiinni ja kaksi levitti hänen jalkoja ja yksi pani häntä ja vaihdoimme panijan aina laukeamisen jälkeen.
      Meillä oli maskit päässä ja vaimolla oli köyden pää kädessä että olisi vapautunut jos olisi halunnut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      78
      1393
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1205
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      934
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      139
      918
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      91
      897
    6. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      813
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      804
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      786
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      784
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      685
    Aihe