Moikka, oon tällä hetkellä 22v/163cm/47kg mitoilla elelevä tyllerö.
Monia kertoja oon yrittänyt olla ns.lihotuskuurilla, kumminkin saavuttamatta yli 50kg, siis en ole ikinä painanut yli 50kg! Mua kyllästyttää ihan hirveesti tää samoissa mitoissa pyöriminen, ei peppua eikä tissejä. En tunne itseäni millään tavalla hyvännäköiseksi, maha turpoaa joka aterian jälkeen niinkuin ilmapallo. Lihottaminen tuntuu oikeasti olevan niin kaukainen haave, sali ei nyt ole vaihtoehto .. :/ haluaisin saavuttaa jotain, ja sainkin sellasen ”tyhmän” päähänpiston, jos terveellisesti vähän laihduttaisin, pääsisin eroon pömppömahasta, ja ehkä näin sopusuhtaisemman vartalon etten olisi näin tönkkö? Täten kysyn, onko ihan tyhmää jos alipainoinen laihduttaa pari kiloa, toivoen että sitten on tyytyväisempi omaan peilikuvaan? Ja samalla toivoen sitä saavuttamisen iloa.
Koko ikänsä alipainoinen
Laihavailihavampi
3
297
Vastaukset
- KMT
Älä laihduta missään nimessä. Saat pari kiloa lisää syömällä säännöllisesti, ainakin neljä tai viisi kertaa päivässä. Ruokavaliossasi on jotain pielessä, koska vatsasi turpoaa. Ota selvää, mikä sen aiheuttaa (onko kyseessä esim. maitotuotteet). Harrasta jotain liikuntaa kuitenkin, jos et halua salille. Aerobinen liikuntakin on hyvä juttu ja kotona voi jumpata hieman koko vartaloa ja vatsaa, joten saat vatsaankin hieman kiinteyttä ja jäntevyyttä.
Älä murehdi, olet nuori vielä. Kyllä niitä lisäkilojakin tulee sitten, kun on sen aika, kun ikää tulee lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2655283Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204271- 604251
- 513660
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363657Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413475Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv322810Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202616- 232576
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo692435