luen salaa mieheni

catmandu

tekstiviestit kännykästä. olen tehnyt sitä jo kohta vuoden ajan. mies ei aavista ollenkaan koko asiaa. nytkin tiedän hänellä olevan salaisen suhteen johonkin naiseen. hämäyksenä nimen kohdalla on jonkun miehen nimi. törkeää. pitäisikö minun kertoa miehelleni, että tiedän hänellä olevan suhde toiseen? vai jatkanko vain kyttäilyä?

t. "olenko minä toinen nainen"

39

3096

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • catmandu

niin, siitä nimestä vielä, kun sanoin sen olevan hämäyksenä miehen nimen, niin saattaahan se olla tietysti sukunimikin. en ole kyllä ihan varma. mitä mieltä te olette. olisiko mies niin juonikas. sillä on aina mukamas töitä kovasti ja kun vertaa niitä tekstiviesteissä ilmoitetun kellonaikoja hänen työaikoihinsa, niin ne on samaan aikaan. ihan selvää juonta. yhdessäkin viestissä luki jotain sellaista, että muistathan tulla palaveriin klo 18. kaikkea ne keksiikin, hih.

• Psyko

No niin.Osta miehelles siveysvyö.Niitä saa sexikaupasta.Sitte asenna kotivessaanne piilokamera.Niitä saa piilokamerakaupasta.Asenna hänen kenkään jäljityslaite.Niitä saa jäljityslaitekaupasta.......:::::)))))

• catmandu
        Psyko kirjoitti:

No niin.Osta miehelles siveysvyö.Niitä saa sexikaupasta.Sitte asenna kotivessaanne piilokamera.Niitä saa piilokamerakaupasta.Asenna hänen kenkään jäljityslaite.Niitä saa jäljityslaitekaupasta.......:::::)))))

mikä on siveysvyö? vessaan piilokamera? hyi olkoon!

• Karkumies -52
        catmandu kirjoitti:

mikä on siveysvyö? vessaan piilokamera? hyi olkoon!

Et Ole toinen nainen seksissä

olet SE nainen joka KOTIIN jäi TOISEKSI

kun miehesi tapaa naista
        joka nai ja seksi maistuu
        jolloinka hän tunteen itsensä naiseksi

• olevan

Minusta sinä et olekkaan toinen Nainen.
      Paremminkin entinen nainen,"on ehkä halven-
      tavaa naisia kohtaan sanoa naiseksi tavallasi
      toimivaa"

• osoittaa ihan

sormella ja kertoa sulle: O L E T T Y H M Ä , siihen ei perusteluja tarvita. Eipä tulis mieleenikään, huh huh.

• Rauhotu

Mikä sai sut aloittamaan sen kyttäyksen? Epäilitkö jotain tämmöistä tapahtuvan? Älä alennu tämmöseen. Sanot vaan et olet saanut vihiä miehen suhteesta ja kysyt pitääkö paikkansa!

• tyhmäpetäjä

Ei kai niin tyhmä olisi, että jättäisi viestit muistiin? Puhelimen voi ohjelmoida, että lähetetty viesti häviää samantien!

• Tuulitukka
        tyhmäpetäjä kirjoitti:

Ei kai niin tyhmä olisi, että jättäisi viestit muistiin? Puhelimen voi ohjelmoida, että lähetetty viesti häviää samantien!

Toi alkuperäinen viestihän on pelkkää puppua ja provoa.

• Karkumies -52
        Tuulitukka kirjoitti:

Toi alkuperäinen viestihän on pelkkää puppua ja provoa.

Kyllähän pitsisukat saumoilla ja sukkanauhoilla on tosi upeet ja kiihottavat sanottiin siellä liikkeessä..

kysyisin kylläkin sinulta ::

Onko tarkoitus pukea sukat ja liivit verkkareiden päälle.???????????????

• catmandu

olette aika ikäviä ihmisiä. inhottaa oikein tuollainen piirre ihmisessä, että tullaan sanomaan päin naamaa tyhmäksi. eikö täällä ole aikuisia ihmisiä keskustelemassa oikeasta aiheesta kunnolla? on tyhmää haukkua toista tyhmäksi.

• Jospa kyseessä onkin ihan rehelliset työpalaverit yms. ja sinä olet mielessäsi kuvitellut vaikka mitä ja sen perusteella hyökkäät syytöksin hänen kimppuunsa.

Jos olet päättänyt luottaa enemmän täältä löytyvään "tietoon" kuin omaan mieheesi, minusta tuntuisi siltä että olet jo menettänyt pelin hallinnan.

Ensimmäiseksi ehdotan, että lopettaisit kyttäilyn heti jo itsesikin vuoksi. (Itse olisin pahuksen loukkaantunut ja vihainen, jos joku nuuskisi salaa minun reviirilläni.)

Toiseksi ehdotan, että mietisit itse mitä sinä elämältä ja mieheltäsi haluat.

Sen jälkeen ehdotan, että toimit asettamiesi tavoitteiden vaatimalla tavalla.

Jos haluat jatkaa elämää miehesi kanssa ja tehdä yhteisestä elämästänne mahdollisimman hyvän. Toimi niin, että se voisi toteutua.

Jos miehelläsi on rakastava vaimo ja hyvä kumppani kotona, miksi ihmeessä hän haluaisi riskeeravat kaiken sen hyvän jonkin halvan seikkailun vuoksi? Voisitko antaa anteeksi, jos hän on tullut niin tehneeksi?

Peräänkuuluttaisin avoimmuutta ja rehellisyyttä erityisesti parisuhteessa. Keskustelkaa, kerro miehellesi miltä sinusta tuntuu. Jos epäilysi ovat aiheellisia, keskustelkaa siitäkin ja miettikää mitä te kumpikin elämältä haluatte.

Mielestäni oikean hetken ja keskustelutavan valinnalla on suuri merkitys. Erityisen vaikeista asioista pitäisi yrittää keskustella mahdollisimman hyvällä hetkellä ja ystävällisessä hengessä malttinsa säilyttäen.

Rakastatko vielä miestäsi?

Toivotan sinulle onnea, mitä ikinä sitten päätätkin tehdä.

• plunger

Jätä se kännykän tutkiminen ja KYSY SUORAAN mieheltäsi. Esitä epäilysi, kerro huolesi. Jos kaiken takana on toinen nainen, se ei ehkä näin paljastu, mutta kun vaadit selityksiä, jotain varmasti tapahtuu.
      Kauheinta on elää epäilyn kanssa!

• asiaa on

käsitelty monella palstalla ja siksi arvelenkin tämän olevan provo-tekstiä.
      PS.puhelinviestit kuuluu kirjesalaisuuden piiriin.

• vielä

ensinnäkään sinä et taida edes olla nainen.
        en minä ainakaan kyselisi
        "olenko toinen nainen" jos tietäisin olevani ensimmäinen. PISTE

• Oliskohan

Kyllä liippaa kaukaa. Jos miehelläsi on joku toinen nainen, on varmaan jokin syy siihen. Jos on hyvä liitto, ei siihen tunkeudu kukaan, mutta teillä ei ole ilmeisesti. Toteamuksesi on hyvin tyhmiä....onkohan...ja miehen nimi...varmaan nainen. Näin on. Nainen sen takana on.
      Toivon, että et vaivaa päätäsi, pääset paljon helpommalla tai sitten muutu...jokin syy asiaan on, miksi miehesi hakee seikkailua elämään.
      Haiskahtaa koko juttu, että olet halunnut keskustelua aikaiseksi, eikä takana ole mitään tekstiviestin lukuja.....ym.

• Milla

Hyvä liitto ei valitettavasti takaa sitä, etteikö toinen kumppaneista ravaisi vieraissa. Olen tavannut monia ihmisiä, sekä miehiä että naisia, joilla on joku addiktio tai muu vamma kulkea jatkuvasti vieraissa. Siis esim. kun on jotain seminaareja tai muita senkaltaisi kotoa pois
        -tilaisuuksia, tuskin kestää tuntiakaan kun on pokattu joku yhden illan kaveri, parhaimmillaan se tehdään jo hotellin vastaanottotiskillä.

Kuitenkin jos tuntee koko perheen, näyttäisi suhde olevan toimiva ja kunnossa. Ja joskus avioliitto on niin tuore, ettei kyllästymistäkään luulisi olevan.

Kokemuksieni mukaan osa ihmisistä on vain jollain tapaa tunnevammaisia, että aina pitää olla uusi poka kiikarissa eikä sitä edes kiikaroida kauan.

• Kerttu kerran
        Milla kirjoitti:

Hyvä liitto ei valitettavasti takaa sitä, etteikö toinen kumppaneista ravaisi vieraissa. Olen tavannut monia ihmisiä, sekä miehiä että naisia, joilla on joku addiktio tai muu vamma kulkea jatkuvasti vieraissa. Siis esim. kun on jotain seminaareja tai muita senkaltaisi kotoa pois
        -tilaisuuksia, tuskin kestää tuntiakaan kun on pokattu joku yhden illan kaveri, parhaimmillaan se tehdään jo hotellin vastaanottotiskillä.

Kuitenkin jos tuntee koko perheen, näyttäisi suhde olevan toimiva ja kunnossa. Ja joskus avioliitto on niin tuore, ettei kyllästymistäkään luulisi olevan.

Kokemuksieni mukaan osa ihmisistä on vain jollain tapaa tunnevammaisia, että aina pitää olla uusi poka kiikarissa eikä sitä edes kiikaroida kauan.

Useimmiten se "vamma" miehellä on alati nalkuttava ja räksyttävä kuiva vaimo siellä kotona!
        Nämä naiset eivät vain tahdo sitä uskoa eivätkä ainakaan myöntää...
        Ei laiteta miehen hyväksi tikkua ristiin, mutta vaatia osataan!

Koskaan ei kukaan ulkopuolinen pysty arvioimaan toisen suhteen tilaa, sillä vain asianomaiset tietävät, mikä hiertää. Ulospäin voi olla vaikka mitä ja kyllähän taitaa keski-ikäisten liitoista reilusti yli puolet olla nykypäivänä kulissiliittoja. Lasten ja/tai omaisuuden vuoksi ollaan vielä yhdessä. Harva kulissi vuosikymmeniä kestää, joten pahoinvointi perheessä alkaa näkyä jotain kautta uloskin. Sairautena tai muuna..

• Milla
        Kerttu kerran kirjoitti:

Useimmiten se "vamma" miehellä on alati nalkuttava ja räksyttävä kuiva vaimo siellä kotona!
        Nämä naiset eivät vain tahdo sitä uskoa eivätkä ainakaan myöntää...
        Ei laiteta miehen hyväksi tikkua ristiin, mutta vaatia osataan!

Koskaan ei kukaan ulkopuolinen pysty arvioimaan toisen suhteen tilaa, sillä vain asianomaiset tietävät, mikä hiertää. Ulospäin voi olla vaikka mitä ja kyllähän taitaa keski-ikäisten liitoista reilusti yli puolet olla nykypäivänä kulissiliittoja. Lasten ja/tai omaisuuden vuoksi ollaan vielä yhdessä. Harva kulissi vuosikymmeniä kestää, joten pahoinvointi perheessä alkaa näkyä jotain kautta uloskin. Sairautena tai muuna..

Of course, sisälle avioliittoon ei näe ja monesti tosiaan jotkin hiertää kuten kerroit.

Tuossa jutussa puhuin lähinnä vuosikymmenten ajalta eräistä läheisistä työtovereistani, etupäässä miehistä, joilla oli tällainen tunnevamma. Asemalla ei ollut merkitystä.

Esim. osa oli sellaisia, että kävivät läpi yrityksen naiset sihteeristä tsuppariin. Aina oli meneillään ainakin kolmen kierto: vaimo, yksi salarakas ja kolmas jota jo vilkuiltiin, ainakin flirttailtiin avoimesti. Joillakin ei ollut edes lapsia, mutta silti jatkui vuosikausia sama peli. Olin keskeisellä paikalla tätä näytelmää seuraamassa. Huvitti ja järkytti.

Kyllä yhteiselämässä pitää puhaltaa kaikessa yhteen hiileen. En usko siihen, että vika on vain toisessa. Saattaa olla, että pienillä korjauksilla ja myönnytyksillä alkaisi mennä paljon paremmin. Joskus hiertää vain se, ettei toinen, yleenä mies, osallistu arjen pyöritykseen, vaan odottaa valmista. Kyllä siinä hiipuu rakkaus, jos tuloksesta nautiskellaan, muttei panosta anneta.

Kun on ristiriitoja, aina kannattaa katsoa ensin peiliin ja sieltä aloittaa uudistus.

• Rudi
        Milla kirjoitti:

Of course, sisälle avioliittoon ei näe ja monesti tosiaan jotkin hiertää kuten kerroit.

Tuossa jutussa puhuin lähinnä vuosikymmenten ajalta eräistä läheisistä työtovereistani, etupäässä miehistä, joilla oli tällainen tunnevamma. Asemalla ei ollut merkitystä.

Esim. osa oli sellaisia, että kävivät läpi yrityksen naiset sihteeristä tsuppariin. Aina oli meneillään ainakin kolmen kierto: vaimo, yksi salarakas ja kolmas jota jo vilkuiltiin, ainakin flirttailtiin avoimesti. Joillakin ei ollut edes lapsia, mutta silti jatkui vuosikausia sama peli. Olin keskeisellä paikalla tätä näytelmää seuraamassa. Huvitti ja järkytti.

Kyllä yhteiselämässä pitää puhaltaa kaikessa yhteen hiileen. En usko siihen, että vika on vain toisessa. Saattaa olla, että pienillä korjauksilla ja myönnytyksillä alkaisi mennä paljon paremmin. Joskus hiertää vain se, ettei toinen, yleenä mies, osallistu arjen pyöritykseen, vaan odottaa valmista. Kyllä siinä hiipuu rakkaus, jos tuloksesta nautiskellaan, muttei panosta anneta.

Kun on ristiriitoja, aina kannattaa katsoa ensin peiliin ja sieltä aloittaa uudistus.

että oot mun vanha työkaveri =)

• Nainen

näin lapsellisia? Olen yli neljänkympin, mutta tajunnut jo aikapäiviä sitten, että miehelläni on oikeus omiin menoihin, tekstiviesteihin, puheluihin ym.

Enhän minä häntä OMISTA. Voin vain luottaa suhteeseemme ja se kestää niin kauan kuin on kestääkseen. Jos minulla olisi syytä tuntea petetyksi tulemista tai selkeää valehtelua ja kokisin itseni huonoksi tai loukatuksi, niin TOTTA IHMEESSÄ ottaisin asian selvästi esille ja miettisin mitä tilanteelle voidaan tehdä.

Eihän suhteesa tarvitse olla, jos se on kärsimystä. Toivon ettei kukaan tällä palstalla oleva ole enää näin naiivi.... :-D

• toinen petetty

Jos miehelläsi on huono itsetunto,niin hän pitää yllä toista suhdetta.Näin kävi minullekin. Mutta
        heitin ukon pihalle,eikä se "blondikaan" häntä lopulta huolinut...

Olkaa onnellisia miehet,jos saatte jokun teitä ja menojanne kestämään.
        Kyllä vapaana naisena on kivaa !

• Vaimo nro 1

Itse olen kokenut saman jo vuonna-75, eli silloin kun mentiin vihille.
        Kirjoittamaton laki on meillä ollut aina, ettei tutkita toisen taskuja, laukkuja, puhelimia, kirjeitä eikä sähköposteja.

Luottoa ja rehellisyyttä sekä arvostusta ja kunnioitusta suhteeseen alusta asti, niin silloin elämästä nauttii.
        Pitää muistaa aina, että tieto lisää tuskaa ja mitä ei halua tietää, niin sitä ei kannata toiselta edes kysyä. Joskus vastaus saattaa yllättää..

• Vaimo nro 1
        Vaimo nro 1 kirjoitti:

Itse olen kokenut saman jo vuonna-75, eli silloin kun mentiin vihille.
        Kirjoittamaton laki on meillä ollut aina, ettei tutkita toisen taskuja, laukkuja, puhelimia, kirjeitä eikä sähköposteja.

Luottoa ja rehellisyyttä sekä arvostusta ja kunnioitusta suhteeseen alusta asti, niin silloin elämästä nauttii.
        Pitää muistaa aina, että tieto lisää tuskaa ja mitä ei halua tietää, niin sitä ei kannata toiselta edes kysyä. Joskus vastaus saattaa yllättää..

Edellinen vastaukseni oli naiselle osoitettu!:)

• Pirre*

siis miehenkö nimi ...

• KOLMAS NAINEN

ihmiset lähteä tällaisiin viestiketjuihin mukaan!!
      Ettekö te ollenkaan huomaa, että pelkkä huomion tarve tuolla taustalla piilee, ja kohta aloituksen tekijäkin puhuu itsensä pussiin. Jos sitä haluatte niin jatkakaa vain.
      MINÄ sanon EI tällaisille PROVOVIESTEILLE!!

• Pirre*

huomattu ja heti, mutta pittää sitä jotain lystiä olla immeisellä, vaikka suutasa soittoo :))

• rkm

Ethän sinä tule viestiketjuihin
        Sinä pohdit etukäteen mihin ryhdyt
        Nämä ketjut ovat siitä kivoja että saa
        peuhata ja illkoida tyttöjen kanssa
        vailla huolen häivää vaikkei kumiakaan aina käytä

Minä olen kondoomittona pohjolan puolesta

• neljäs nainen

Tämä on virtuaalimaailmaa!Et tiedä koskaan mitä kirjoittaja tosiasiassa ajattelee ja mitä haluaa ja miksi.Tässä vaan vaihdetaan mielipiteitä ASIOISTA.Joukossa iso liuta keittiötutkijoita joita vaan kiinnostavat ihmisten mielipiteet.Sanotaan sitä sitten vaikka provokaatioksi.

• Nimetön

oot tosi typerys. ei toisten kirjeitä lueta. petti äijäs tai ei.
      IDIOOTTI

• KIP Paaja

mitä siinä vikiset
        koresetti kiinni ja sukat suoraks
        nätti mekko ja piikkarit
        ja paanalle

kosta ukolles ja suot tuherosi sulot kostona miehellesi

• pia

Kyttäilyn jatkaminen ei auta yhtään.Ota puheeksi asia,joka huolettaa,Jos mies ei suostu keskustelemaan asiasta,käryää jo,koska ei välitä sinun huolistasi ja tunteistasi.

• Perttipentti

Niin tai sitten sillä on suhde mieheen...

• Yks täti vaan

Tekstarit ovat yksityisiä,ihan sama kun lukisit jonkun päiväkirjaa!

• Nipsu

Ihan kauhean törkeää mennä koskemaan toisen kännykkään!!!
        Kännykkä on yksityinen.
        Mene ja kysy mieheltäsi, paljon reilumpaa

• Mummeli

Minulla on kaksi salamiestä, joiden puhelinnumerot olen avannut työkaverieni nimen kohdalle.

Tekstiviestejä en heille lähettele, etten paljastu.

Jos asia vaivaa sinua, mikset juttelisi miehesi kanssa. Yleensä me pettäjät emme lopeta ennenkuin kasvaa metri horsmaa persuksissa. Vaikka kuinka ollaan jo mummoja ja pappoja.

• muori

tai ennen kuin sattuu muuta mikä pistää arvot uuteen järjestykseen

• ilkiö

muija kärys kans joskus puhelimeni skannaamisista. Sen jälkeen olen hoitanut privaatit eri koneella mistä vaimo ei tiedä. Omaan puhelimeeni sen sijaan vedätän vaimolle hauskaa luettavaa. Mukava seurata naamanilmeitä aina muijan salalukukertojen jälkeen.

• NainenNainen

Juuh, kyllä pelimiehet tietää, että prepaidit ovat pikkuystävättäriä varten..(samoin pelinaisetkin)
        Ei näy nroa ja korttia voi säilyttää vaikka korvassaan:)))))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      129
      14280
    2. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      27
      5908
    3. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      154
      5455
    4. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      298
      4319
    5. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      38
      4067
    6. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      99
      3641
    7. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      2
      3551
    8. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      22
      3518
    9. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      59
      2601
    10. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      92
      1387
    Aihe