Millaisen joululahjan

Kyssä

antaisit ikäväsi kohteelle?

77

1940

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 200e-500e

      :) aamulla katselin niitä tällä sivulla.

    • Saaais

      Pusun:D

      • Dfgyspugfds

        ,💖,,


    • Antaisin

      KultAisen ranneketjun

    • yt6670000

      Kortsupakkauksen (vink,vink..)

    • Mitä sitä mitään materiaa, itseni tietty :)

    • Voisinpa halata häntä ja kertoa kuinka paljon hän merkitsee minulle.

      • Lahjatontonttu

        Halauksen ja suukon poskelle antaisin lahjaksi


      • josmerkitsisin

        Se olisikin paras lahja koskaan jos hän noin tekisi :)


    • olikolahjajotaedeshalusi

      Luulen että sain sellaisen jo... pyytämättä.

    • taitaisitarvita

      Antaisin hänelle rohkeutta ja itseluottamusta.

      • todellatarvitsisin

        Sydämellisesti ajateltu <3


    • HalppisKopio

      Marjanpoimurin

    • Sony80

      Läheisyyttä ja hellyyttä 😍

    • Hann.lle

      Yöasun

    • varmasti

      metritolkulla ryppynauhaa.

    • Joulu.muualla

      Matkalipun romanttiseen paikkaan 😍🎄

      • Joulu.kotona

        Tai sitten itse leivottuja pipareita ja paketin aurajuustoa. 😍🎄


    • jossäotatsen

      Sydämeni antaisin

    • ArvaakoNumerot

      Kaikki tai ei mitään -lottokupongin.

      • pelkkäarvaus

        3, 5, 8,9, 11, 15, 21


    • saat.piiskaa

      Risuja saa tuhma mies.

    • mirrormirroronthewall

      Antaisin hänelle peilin. Hän pitää niistä muutenkin, mutta tästä peilistä hän ehkä näkisi totuuden.

    • tyhmälahja

      Hetkittäin olen harkinnut että antaisin anteeksi annon ja ylpeyteni..itsenikin jos kelpaa mutta sitten muistan ettei mikään kuitenkaan muuttuisi hänen puoleltaan joten kohta olisi jälleen sama tilanne uudelleen. Joten päätän haudata ajatuksen

      • annavaan

        Kelpaat sinä ja tiedät sen.


    • ehkävieläjoskus

      yhdessä jossakin olisi paras joululahja 😍🎄

    • minäantaisin

      Yhteiset joulunvälipäivät, mutta tuskin tulee tapahtumaan edes yksi yö. Niin empä taida kertoa, mutta toivottavasti osaan lähettää sen oikeaan osotteiseeen

      • Minäkinantaisin

        Kyllä osasit...osui ja upposi :-)


      • minäantaisin

        No niin minähän sitten odottelen kanssa lahjaa :)


    • SöpölleMNaiselle

      Kultakorun

      Toivottavasti saisin häneltä pusun vastalahjaksi

    • pidänniitäpäivittäin

      hän ei taida tietää miten paljon merkitsi jo näkemisensä,lahjasta puhumattakaan <3

      • Palstalle_kun_joudut_jut

        Ikävää ettei suhteenne edennyt lahjasta huolimatta

        Yksipuoliset tunteet ovat aina valitettavia

        Ehkä joskus lykästää ja tunteet kohtaa. Tsemppiä


    • enkuvitellutkaikkea

      Kun tajusin että pelleili vaan tunteillani niin voisin antaa hiekkapuhaltimen niin ehkä hän olisi taas se ihana itsevarma ja aikuinen oma itsensä kun sais puhallettua ne liiat hiekat sieltä vaginastaan pois.

      • mitäteitettähiekoitti

        Kitkahan on just parasta!


      • miksiainaoletetaan
        mitäteitettähiekoitti kirjoitti:

        Kitkahan on just parasta!

        En ole täydellinen mutta jo tilanne vaati sen että pakko ollut käyttäytyä vaikka on ärsyttänytkin jonkun kerran mutta muuten en kyllä ol mitään väärää tehnyt enkä satuttanut ja jos olen niin olisi kiva että se sanottaisiin mulle suoraan, tietää kyllä että voi suoraan sanoa.

        Kun sitten sitä kuvittelee että kaiken käsittänyt väärin mikä sotii sitä vastaan miten vahvasti ennen olen tunneasioissa vaistonnut ja ollut aina oikeassa ainakin vähäsen ja varsinkin se että jos tuntuu että jossain mättää ja se tavalla tai toisella johtuu minusta niin siinkään harvoin erehdyn, inhottava kun ihminen on ensin suorapuheinen mutta sitten yhtäkkiä ei olekaan.

        Mutta ei voi mitään, eteenpäin mentävä.

        Ja musta ei tarvitse pitää mutta ei tarvi kyllä esittääkään pitävänsä niinkuin selvästi teki, jo se miten hän katsoi mua ennen ja se miten mielenkiinnolla kuunteli juttujani kertoo jotain ja muutama hänen kommenttinsa aiemmin.


    • Ämmälle

      Vaaleanpunaisen taskuliinan

    • Jotainpunaista

      Suklaata ja pusun.

    • seisotumputsuorassa

      Kuka seisoo tumput suorana, oli hyvä sanonta pomolta tuossa _D

      - Kenellä ei ole mitään tekemistä kuten joulupukillakaan, kuka siis seisoo "tumput suorana" ?

      - liittyi erääseen asiaan jota en voi paljaljastaa, koska ovat "sotilassalaisuuksia" :D

      • Jotainpunaista

        Jaa mulla on tekemistä niin kuin kaikilla muillakin että häh häh.


    • seisotumppusuorassa

      Joku joululahja ihailemallesi tyttökaverillesi voisi olla sanonnalla: seiso tumppu suorassa, sitten joulupaketissa olisi kondomi ja hanska?

      • Jotainpunaista

        Yök.


    • Sededrddr

      Tälle samanlaisia kysymyksiä esittävälle antaisin mielelläni syanidipillerin.

      • joulupukinextratkin

        Joulupukki-eli siis pässi, joulupässi, seisoo tumput suorana ottaen vastaan lahjoitusrahaa jos antaa lahjoja :D


    • tumputsuoriksijamenox

      Oli kyllä melkoisen hyvä sanonta erääntä pomolta kun kuuli että joku ei tee töitä.... sanonta "KUKA TÄÄLLÄ SEISOO TUMPUT SUORANA".

      - Voi ehkä jo harkita piponkin vaihtoa :D:D

      Mutta tuo ei tarkoittanut meitä eikä kavereita vaan jotain toista.

    • josantaaajatuksen

      Minä haluaisin antaa joululahjaksi ajatuksen, gallup- sekä ohjelmoijatytöille että, jonkun lempeän ajajatuksen.

      • ThePinkBot

        Lempeä ajatus, hieno tervehdysidea tuo, Botti tykkää.

        <3 Lempeä ajatus seuraa vaalenapunaisena sydämenmuotoisena pilvenhattarana ajattelijan pään yläpuolella ja siirtyy vastaanottajan pään yläpuolelle seuraamaan sitten kaikkialle <3

        vähän niin kuin myrskypilvi vihaisen ihmisen pään yläpuolella salamoineen, mutta sydämen muotoinen ja vaaleanpunainen


    • aivansamaasia

      Jos minä haluan antaa mukavia ajatuksia joillekin, niin se on kai kuin joulukortti sitten...

    • erilaisetelokuvat

      Minä en ikinä pelleile tyttöjen tunteiden kanssa, mutta, oli hauska tapahtuma eräässä huollossa kun olin töissä, niin kaverit puhuivat autojen virityksestä ja uusista ohjelmista, mainitsin että, en muistanut katsoa sitä, kun katsoin Charles Bronsonin elokuvaa siihen aikaan, vuodelta 1974 :D

      - Kaverit siinä että: joo Bronson on ihan hyvä tyyppi :D:D

    • randomaattisetkortit

      Olisikin hauskaa sitten jos alkaisi tulemaan tuntemattomilta joulukortteja :D

      Sitten ihmiset ihmeissään että: kukahan tuonkin on lähettänyt :D

    • korttiakorkeampi

      Jos antaa lämpimän ja hyvän ajatuksen, se on aika hienoa sitten, varsinkin jos joillekin palstan tytöille lähettää "joulukortteina" lämpimiä ajatuksia ja hyviä yöuniakin.

    • l2g342lg4

      Minä olen kylläkihn tyttö, huijasihnko teitä hyvin?

    • parhaatlahjatsiinä

      Jos antaa hyviä ajatuksia jollekin ihmiselle, iloisia ja mukavia ajatuksia, paljon parempaa kuin joku joulukortti tai raha.

      Jos vaan pystyy sitten sitten antamaan sellaisia hyviä ajatuksia toiselle, tuollaista ei aivan miljardeilla ostella tuollaista lajia :D

    • miehelle_

      Sinisen suudelman
      💙

    • Virhe.Käsittelyssä

      Pusun 💋

    • toisellemukavamieli

      Mukava, lämmin ajatus ja tunne on melkein paras lahja mitä voit antaa kenellekään.

    • Tähtisilmä57

      Koskaan ei pidä sanoa että henkilö pelleili tunteillasi, jos et ole asiasta aivan varma, ja ole selkeää näyttöä. Voi olla että hän on aidosti ja oikeasti pitänyt sinusta, mutta tilanne on jostain syystä muuttunut. Ikävää ihmisten syyllistäminen. Kannattaa katsoa joskus peiliin.

    • korttikuinhenkilökortti

      Joo tytöt lähettävät jollekin luokkakaverille jossa lukee;: "Hyvää Joulua Isosetä!"

    • Pehmeän paketin.

      • Kahviakiitosmulle

        Sulle lämmin halaus :-)


      • Kiitos samoin.


      • Kahviakiitosmulle

        Kiitos :-)


    • SeNainenTöistäHaaveilee

      Jos uskaltaisin, antaisin hänelle ison halauksen. Silittäisin käsiä. Jos hän siitä pitäisi, siis jos näkisin sen selvästi ruumiinkielestä tai sanoista, paketoisin mukaan vielä suudelmia, pitkiä katseita, helliä sanoja, kosketuksia. Paketoisin lisää kerros kerrokselta, niin paljon kun hän niin haluaisi vastaanottaa.

      Koska tosielämässä rohkeus ei riitä ja en ole varma olisiko lahja toivottu, kertoisin arvostukseni häntä kohtaan ja lähettäisin ajatuksissani levollisia hyvän olon hetkiä. Saattaisi siinä ne halaukset, pusut ja silitykset ajatuksissa siirtyä tässäkin vaihtoehdossa.

      • kannustan

        Sinun täytyisi rohkaistua. Se harmittaa vielä, kun ett sitä koskaan tehnyt. Minä tein, eikä harmita yhtään päinvastoin, vaikkei olla koskaan yhdessä


    • hyviäunia

      Pysyn reaalimaailmassa. Siitä syystä en ruoki mielikuvaa lahjan antamisesta hänelle. Se ei tuo meitä yhtään lähemmäksi toisiamme.
      Turhautuminen ja väsyminen ovat päällimmäiset tunteet. Niissä mietteissäkö lähtisin "lahjaostoille bittiavaruuteen hänelle jota en näe enkä kohtaa..."

    • Kivaolisantaa

      Halin ja pusun antaisin, lyhyen tuttavuuden jälkeen, jos hän olis vastaanottavainen.

    • Nainesivusta

      Antaisin Hänelle pää- , hartia- ja jalkapohjahieronnan
      sekä jotakin hyvää syötävää ja juotavaa :))

      • Olettäälläollut

        Kuinka sivusta vastaat?


      • Nainesivusta
        Olettäälläollut kirjoitti:

        Kuinka sivusta vastaat?

        Vaikka Turun Sanomien sivusta ;)


      • Hahehehha
        Nainesivusta kirjoitti:

        Vaikka Turun Sanomien sivusta ;)

        Ennemminkin pohjalta 😂🤣


      • ilkeilijälle
        Hahehehha kirjoitti:

        Ennemminkin pohjalta 😂🤣

        ootko kuullut; kateus vie kalatkin .... Heh heh heh


      • siinäkinsanonta

        Ahneella on paskainen loppu :D


    • JmiesSivusta

      Mitä nainen haluaa?

      • Sitätoivon

        Joulun toivotus puhelimeen


      • samaamieltälahjasta

        Se olisi hyvä lahja.


      • olensamaamieltä
        samaamieltälahjasta kirjoitti:

        Se olisi hyvä lahja.

        Kiva kuulla.


    • Annoin

      Viimme jouluna hänelle joululahjaksi hautakiven. Nyt en anna mitään kun hän ei ole käyttänyt minun antamaa edellistäkään lahjaa.

    • pakettilähteekohteelle

      Hyviä sanontoja kuin jokukin joululahjan "kohde", hyvin militaristisia sanontoja, kun oikeasti voisi sanoa että "lahjan vastaanottaja" :D

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe