Miten mahdollista että islam on mukautunut suomessa demokratiaan?
Ja muslimeiden toimet on täysin samat ku poliitikot jotka vain puhuu ja ei ole kiinnostuneita pelastamaan ihmisiä tulelta? Ehkä arabit jotka voi pelkästään vaikuttaa omalla kielellään on vähemmistö ja ei ehdi auttamaan kun keskittyy pelastamaan itsensä mutta ei "ummansa" jäseniä? Ei ole helppo aika. Mikä näitä muslimeita vaivaa kun islam on kuitenkin maailman kaunein uskonto?
Pelkästään kaikesta maasta muslimit suomessa ajaa toisia muslimeita ystävälliseen kristinuskoon epäinhimmillisellä käytöksellään.
Se käytös ei eroa mitenkään koulukiusaamisesta ja kuten kiusaaminen pahenee ajankanssa myös islamissa.
Näen että parhaiten muslimiselviää vain kun pitää islam omanatietonaan. Ja jos ei ole muslimi niin todellakin kannattaa jättää muslimit omaan rauhaan eikä mitenkään sekaantua heidän kanssa.. heillä on vain paremmat välineet pelastaa itsensä pulasta.
Muslimit kuin poliitikkoja
Beautif
1
62
Vastaukset
- pois-suomesta
Nämä pitää pyörryttää jo rajoiltamme-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706