Iloittaa
Vihoittaa
Tänään?
Mikä surettaa
25
500
Vastaukset
- Yyyyyyyyyya
Tänäänkin!
- Kerronkunkysyit
Surettaa ja suututtaa se että tunteeni erästä kohtaan eivät ole kuolleet. Harmittaa se, etten viihdy enää työssäni, ja yksi syy siihen on se mies. On kyllä muitakin syitä ei sen puoleen. Työpaikan vaihtokin on aina riski, voi joutua ojasta allikkoon tai voi olla mahtava uusi työpaikka.
- Knainen
Murhe:
olin kylmettynyt ulkona. ( se ei sinällään mitään uutta sillä palelen todella helposti )
Puuhastelin sisällä puolisen tuntia ulkoa tulon jälkeen välillä hajoten kylmän väristyksiin ja omituisen tunnottomiin varpaisiin.
En kuitenkaan ollu siitä mitenkään erityisen huolissaan koska se on mulle tavanomaista.
Puoli tuntia oli kulunut ja synkkänä mietin että taas pitäis ulos lähteä mutta kun varpaat on edelleen niin jäässä etten edes tunne niitä!
Otin sukat pois ajatellen että näin ei koskaan sais toimia mutta nyt on pakko. Olin aikeissa upottaa jalkani kuumaan veteen nopeennuttaakseni lämpiämistäni.
Kalpenin kuitenkin varpaani nähdessäni. Ne olivat ensimmäisestä nivelestä kärkeen saakka aivan lähes lumen valkoiset ! Nivelen kohdalta kohti jalkaterää taasen punaiset !
Katselin varpaitani hädissäni ja mietin että ei helvetti! Ei mikään ihme etten tunne niitä!
Mulla tuli järjetön paniikki että jos en saa tuntoa palaan ja verta varpaissa kiertään uudelleen niin niihin tulee kuolio.
Kuumaan veteen jalkani upotin ja lopulta muutaman minuutin jälkeen alkoi varpaita nipisteleen ja tunto palautuun.
Mitä ilmeisemmin ei kuitenkaan mikään vakava oo kyseessä sillä mulla vuosia sitten diagnosoitiin tämä:
https://www.terveyskyla.fi/reumatalo/tietoa/systeemiset-reumataudit/raynaud’-ilmiö-eli-valkosormisuus-oire
Ilmeisesti ei vakavaa vaan liittyy tuohon migreeni taipumukseeni jotenkin tms
Noh, sen verran raju värityksen ero ja pimeän näköinen valkoisen ja punaisen raja varpaissa että otinpa kuvia niistä ajatellen että herra kirjanoppinut suuri lääkäri setä voisi vähän vilkasta mitä silleen yritän kuvailla sanoin kun haluan ilmaista että en tunne varpaitani! Kuva ehkä korostaa paremmin sanojani.
Ilo: joululoma alkamassa kohtaa!
Viha: tilin piti näyttää tänään kauniita lukuja mutta eipä se näyttänyt. Perjantaihin pitää venttaa- pen.keisi
Valkoisiin varpaisiin pitää suhtautua vakavasti. Seuraava vaihe on se, että varpaat ovat mustat (kuolio) ja jalat pätkitään lyhyemmäksi.
- Knainen
pen.keisi kirjoitti:
Valkoisiin varpaisiin pitää suhtautua vakavasti. Seuraava vaihe on se, että varpaat ovat mustat (kuolio) ja jalat pätkitään lyhyemmäksi.
No nyt otin sitten vakavasti!
mulla on sitten kolmet villasukat päällekäin ja kaksi peittoa päälläni kun tässä unille alkamassa
Ei tuu kuolioo yöllä
- nytvainkaikkiilahduttaa
Elämä on täynnä suunnitelmia..... ja iloiseksi tekee ainakin Gallup-tytön tekemä hauska kysymys.
- Koska Gallup-tyttö kuuluu minun suosikkihenkilöihini jo pitkältä aikaa :D - Calendula
Iloa toi kuntosalitreeni oman ryhmän kanssa.
Kiva porukka jossa juttukin lentää.
Nyt saa levähtää ja huomenna olla iloinen itsenäisestä Suomesta.- hyväkunmuistutit
Niin onkin hyvä juttu voi nukkua koko påäivän kokonaan ja herätä vasta lauantainakin sitten... kokonaan itsenäisyyspäivien hössötysten ohi :D
- vaikkakuinkatoivon
Se surettaa että hän ei ota yhteyttä.
- Minäkintoivon
Ei näytä ottavan :-(
- naiseltaNaiselle
Minäkintoivon kirjoitti:
Ei näytä ottavan :-(
Minulla samanlainen ikävä tunne ja sen myötä tunnen itseni todella hölmöksi..
- paljonkiireitä
Ehkä jollakin on töitä niin paljon ettei ehdi kuin vasta sitten kun loma alkaa.
- vaikkakuinkatoivon
naiseltaNaiselle kirjoitti:
Mikäs sinua estää ottamasta yhteyttä kyseiseen naiseen?
- Enminäkään
naiseltaNaiselle kirjoitti:
Älä tunne itseäsi tyhmäksi
Surettaa yks pöhlöily. Iloa vapaapäivistä ja kunnon treeneistä, kavereiden tapaamisesta siitä että väsyttää ja voi lojua sohvalla, juoda kalja ja katsoa tyhmiä tv_sarjoja. Vihastuta ei mikään.
Oli se ohikiitävä ilon hetki.
- elämääsevaan
Kohta 3 vuotta surettanut se, että en saa olla hänen kanssaan elämässä yhteistä elämää...
Iloa elämään tuokin sitten moni muu asia :) - Korjaan
Surettaa, etten voi olla jotain muille, mitä haluaisin.
- arjessaeiyksityisasioita
Hiukan ärsyttää se että muut "elävät etukäteen" toisen ihmisen elämää. Ei kannata etukäteen kertoa mitä tulee tapahtumaan ja kuinka niihin yksittäinen ihminen suhtautuu. Se on hänen ja toisen ihmisen tulevaisuutta.
- Tänäännäin
Hautajaiset.
Lähimmäiset.
Kiittämättömyys.- jokusellainensekinoli
Ahneus se kuolemansynti johon lähes kaikki syyllistyvät jossain vaiheessa raamatun mukaan, mutta vaihteistojen säädöstä jo isommille kierroksille:
Työpaikalla kaverit puhuivat uudesta auto-ohjelmasta amerikkalaiset japanilaisten kanssa,
- Sanoin välissä että niin mikä oli hyvä ohjelma minkä katsoitte?
Vastasin että minä en muistanut sitä katsoa sitä uutta sarjaa, katsoin Charles Bronsonin: Mister Melooni vai mikä olikaan: joo charles bronsonia katsoit sitten...
- tasapaksu
Tänään on ollut ihan mukava päivä noin yleisesti. Suretus ja huoli tulevaisuudesta,koska en enää tiedä mitä haluan ja mitä en halua. En tiedä mikä/mitkä asiat tekisivät minut onnelliseksi, olen kuin kadonnut ihminen jossain atlantin valtamerellä ajelehtimassa aaltoilevan veden mukana.
- iloitammetoisiamme
Jos sitten vain "iloitetaan" toisia eikä vihastuteta toisia.
- olentoelämää
Olen luvannut olla hyvällä mielellä kunhan saan olla näinkin. Mutta elämä ilman sitä rakkautta on surullinen elämä.
- cxh
Heräsin, taas.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976