Audipellet auto-ostoksilla

Naurattaa kaverini lähettämä IS linkki, jossa rinkelipelle oli hakenut auton, joka yli 200tkm ajettu A4 3.0 TDI. Vakiona 233hv eli puhutaan 2006-2007 mallisesta. Oli kuulemma ohjelmoitu ja piti irrota 300hv. Totuus oli toinen, kun mitattu teho oli 254hv.

No ensinnäkin tämä raivoissaan ollut audipellelle on ihan sama onko 300hv vai 250hv, eivät osaa ajaa kuitenkaan. Toiseksi mitään dynolappuja ei esitetty myynnissä, muuten asia olisi selvinnyt heti. Rekisteriotteessa vakiotehot 233hv. Auto oli selvästi ohjelmoitu, mutta tuotti 254hv luvatun 300hv sijasta.

Sen lisäksi, että audipellet on 99% todella kädetön kuski, niin hänellä ei myöskään ole mitään kokemusta eikä ymmärrystä siitä mihin 2010-luvum takaveto pystyy ja kuinka ajonautinto aivan eri tasolla. Olisi myös hyvä muistaa, että kun mitataan tehoja niin onko kyseessä teho ja vääntölukemat kampiakselilta vai renkailta. Voimansiirtohäviöt nelivedossa suurehkot, jopa luokkaa 20-25%.

Ja taas saa näitä hymy huulilla jättää takavetoisella E350e hybridillä. Kesäauto SLK 32 myytiin 2000 euron voitolla, katson sen tilalle jonkun muun takavetoisen. Taloudessa myös siis nelivetoinen Audi, ei sillä kiinnosta juuri ajella. Tuliko muuten kutsua Audi Q8 esittelytilaisuuteen? Kankea ja lihava ankannaamainen pötkö.
Ilmoita

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmoita
Et tainnut ymmärtäää että kyse siitä että ohjelmointi oli poistettu ja palautettu vakioksi ja kyseessä siis vakiotehot -jotka yleensä ain VAG:n tuotteissa hieman enempi kuin ilmoitettu kuten tuostakin huomaamme.
2 VASTAUSTA:
Mykistävää Nissan GT-R ylivoimaa!!!

https://youtu.be/6MzpaNu74Ts
KuksmannitPeränPitäjinä kirjoitti:
Mykistävää Nissan GT-R ylivoimaa!!!

https://youtu.be/6MzpaNu74Ts
Aivan tajuton tuo GT-R!!!!!
+Lisää kommentti
Taitaa pelle olla tämä aloittaja.
1 VASTAUS:
Automotiivin jutut hymyilyttävät aina. Ehkä hän vain provosoi tai sitten on tosissaan. Ihmisten typeryyttä ei voi koskaan aliarvioida.
+Lisää kommentti
Bratwurstien omistajat HUOM! Aina kun näette edellä olevan auton perässä kirjainyhdistelmän GT-R, niin varautukaa nöyryytykseen!!
Ilmoita
Heh. Ehkä näinkin mutta GT-R Datsuneita ei taida riesaksi asti pyöriä liikenteessä. Toki niistä on kiva haaveilla ja juutuubista katsella.. Kuitenkin japsi kippo vain.
Ilmoita
Noniin, tänne on päätynyt myös Aasialaisten autojen ystäviä keskusteluun.

Audikuskeja ei kuitenkaan löytynyt vastaamaan rinkelipellejen säälittävään käytökseen autokaupoilla, kun väännetään kättä sen takia, kun rinkelivelho pahoittanut mielensä.
1 VASTAUS:
Uusi
"No niin Tänne on päätynyt myös Aasialaisten autojen ystäviä keskusteluun.

No pitäähän teille saksalaisreemiumien ihailijoille/"uhreille" näyttää edes se, että mistä ne nopeimmat autot kuitenkin tulee tänäkin päivänä, kun vertaa siihen hevosvoimat/hinta suhteeseen. Tehän kuitenkin elätte jatkuvasti siinä uskossa, että saksalainen on se kingi tuossakin gategoriassa, mutta kun ei vaan ole....Sori vaan....
+Lisää kommentti
Uusi
Hyvä että oli tehoja vähemmän, mitä luvattiin, niin voi mennä viikonkin, ilman korjaamo käyntiä.
2 VASTAUSTA:
Uusi
HAH HAH!! Loistava, ja paikkansapitävä heitto!!
Uusi
Ymmärrys hoi -tehojahan oli enempi kuin luvattu.
+Lisää kommentti
Uusi
Edelleen PelleMoz jaksaa säestää samaa paskaa. Hankkisit nyt kokemusta muustakin kuin paskan puhumisesta.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Audipellet auto-ostoksilla

Naurattaa kaverini lähettämä IS linkki, jossa rinkelipelle oli hakenut auton, joka yli 200tkm ajettu A4 3.0 TDI. Vakiona 233hv eli puhutaan 2006-2007 mallisesta. Oli kuulemma ohjelmoitu ja piti irrota 300hv. Totuus oli toinen, kun mitattu teho oli 254hv.

No ensinnäkin tämä raivoissaan ollut audipellelle on ihan sama onko 300hv vai 250hv, eivät osaa ajaa kuitenkaan. Toiseksi mitään dynolappuja ei esitetty myynnissä, muuten asia olisi selvinnyt heti. Rekisteriotteessa vakiotehot 233hv. Auto oli selvästi ohjelmoitu, mutta tuotti 254hv luvatun 300hv sijasta.

Sen lisäksi, että audipellet on 99% todella kädetön kuski, niin hänellä ei myöskään ole mitään kokemusta eikä ymmärrystä siitä mihin 2010-luvum takaveto pystyy ja kuinka ajonautinto aivan eri tasolla. Olisi myös hyvä muistaa, että kun mitataan tehoja niin onko kyseessä teho ja vääntölukemat kampiakselilta vai renkailta. Voimansiirtohäviöt nelivedossa suurehkot, jopa luokkaa 20-25%.

Ja taas saa näitä hymy huulilla jättää takavetoisella E350e hybridillä. Kesäauto SLK 32 myytiin 2000 euron voitolla, katson sen tilalle jonkun muun takavetoisen. Taloudessa myös siis nelivetoinen Audi, ei sillä kiinnosta juuri ajella. Tuliko muuten kutsua Audi Q8 esittelytilaisuuteen? Kankea ja lihava ankannaamainen pötkö.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta