Tosi juttu... Ja nolo sellainen! Ajelin Iisalmesta kajaaniin päin, kello oli noin 23.00 Otin housut pois jalasta mull oli seksikkäät sukkahousut päällä ja tiukka valkea villapaita. Muna seisoi kovana sitten, flesun sisään kova muna.. Jo tuntui ihanalta. Laitoin tyttöjen kuvia tuulilasiin ja konsoliin teipillä kiinni.. Ajelin hiljakseen menemään.. Auto oli mukavan lämmin ja kiima kova. Heitin housut takapenkille oli virhe se, sukkanauha liivit vain päällä.. Sitten huomaamatta punainen valo takana.. Katoin tausta peilistä että.. Voi p.... Poliisi auto antoi pysähdy merkin ja p paikka 50m päässä.. En millään kerennyt housuja takapenkiltä ottaa.. Ja tyttöjen kuvia pitkin autoa.. Ja flesukin vielä.. Olin ihan hädissään.. Auton pysäytettyä näin, tausta peilistä että poliisi kävelee autoa kohti.. Meikä ilman housuja vain sukkahousut.. Poliisi koputtaa ikkunaan teki mieli painua maan alle.. Oho.. Sanoi poliisi tämmöinen homma täällä.. Sulla ei pala takavalot sanoi... Tuletko käymään autolla ja hymyili... Sillee ilkikurisesti. Oli naispoliisi.. Mun muna kovana seisoi en kerennyt mitään päälle heittää.. Ja fleslight jalkojen välissä... Kyllä olin varmaan punainen.. Sydän paukutti... Nämä hommat pitäis hoitaa muualla kuin, liikenteessä.. Hiljaa sanoin että, juu. Tyttöjen kuvilla ei saa peittää näkö kenttää... Ja taas ilkeä hymy. Sain housut jalkaan ja kävin poliisi autossa.. Antoi huomautuksen taka valoista... Sitte noi toiset hommat.. Ne voi hoitaa pysähdyksissä... Toinen poliisi kysyi mitkä hommat? Lähdin omalle autolle... Ajoivat ohi, niin nauroivat heti varmaan kertoi... Hommat hoidin p paikalla ja aattelin sitä nais poliisia... Ku ois. Päässy sitä... Oli nätti. Tapahtui tiistai iltana...
Nolo tilanne
nerppu
2
2073
Vastaukset
- en-suosittele-
Onhan tämä kuitenkin vain fantasia? Jos tuollaista tekee todellisuudessa, niin se tosiaan vaarantaa muiden hengen.
Ihan fantsua
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 64618
- 77608
- 104584
- 26532
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet91457